Waaauw, lekkere rebound hoor!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:46 schreef DSS24 het volgende:
[..]
-Fuck Hema onderbroek, kleding van een of andere pauper van de Hema![]()
-Fuck Zeeman onderbroek, kleding van een of andere pauper van de Zeeman![]()
-Fuck V&D onderbroek, kleding van een of andere pauper van de V&D![]()
-Fuck H&M onderbroek, kleding van een of andere pauper van de H&M![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
13/14 is een moeilijke leeftijd, Paultje.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een rekels zijn jouw vrienden brauntje
Raar? Moah - dat valt wel mee dacht ik. Ik was toevallig voor slippers aan het kiekn in een zaak en ik moest toch een nieuwe zwembroek. Die ik nu heb vond ik wel tof. Dus dat.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Wel raar dat mensen hier zwembroeken kopen zonder binnenbroek
Maar dan wel geld hebben om een bjorn borg eronder te dragen
Of als je met opgetrokken benen op de kant zit bijvoorbeeld....quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:50 schreef BrauN het volgende:
Vroegah deden ik en m'n maatjes altijd een ballenknijpert onder de stoere zwemshorts aan. Niet omdat het hip was, maar om niet in je blote penis te staan als een van de kornuiten je zwembroek van je kont trok.
Inventief!
Zoeen heb ik er ook en ik draag er nooit een onderbroek onder. Ten eerste zit het kut en ten tweede moet je dan door twee broeken pissen in plaats van één.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:11 schreef Renesite het volgende:
Ik heb zo'n zwemshort zonder 'gaas' (surfshort ofzo) en ik moet er dus wel een onderbroek onder. Maar boven je broekrand
Veelquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:15 schreef Camplo het volgende:
[..]
Magoed wie neemt paultjuhhh nu ook serieus![]()
![]()
het merk moet gewoon niet te zien zijn, dan is iedereen hier weer blij.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:26 schreef Nikonnijntje het volgende:
Als Bjorn B dan echt fout is voor boven je zwembroek...
Welk merk mag je dan wel erbovenuit laten steken??? Wat is wel cooollll![]()
je moet gewoon geen onderbroek onder je zwembroek dragen.. waarom heb je dan in godsnaam een zwembroek?!quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:26 schreef Nikonnijntje het volgende:
een boxer met je naam erop aan de voorkant, das pas COOLquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:26 schreef Nikonnijntje het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:36 schreef Evik het volgende:
...Om de haverklap heb je een puber erectietje die hard maar klein is...?
Heb je niet eens een foto gemaaktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:58 schreef Steve-O het volgende:
Mijn god zag toenet een meid met BB boven der broek
Nee stonden 2 kerels bij met bierbuiken en gouden kettingenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Heb je niet eens een foto gemaakt![]()
ja maar hier op FOK! wil iedereen klagen over wat dan ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:25 schreef Sonja88 het volgende:
Who gives a shit. Je hebt er toch geen last van? Het kan mij echt niet bommen of een gozer nou wel of niet met zn bb boven zn zwembroekje loopt. BOEIEND.
Ik merk het jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:09 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja maar hier op FOK! wil iedereen klagen over wat dan ook.![]()
Waarom doe je dan een boxershort aan onder je zwembroek??quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:57 schreef honderd het volgende:
Ik heb dat ook weleens, maar dat is dan gewoon toeval dat ik die dag een Bjorn Borg boxershort aanhad. Maar inderdaad sommige draven iets door.
Zit er nog in van vroeger omdat we altijd als kleine jongetjes, elkaar de zwembroek aftrokken als je op de duikplank stond, klaar om te springen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:06 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Waarom doe je dan een boxershort aan onder je zwembroek??
Hema boxers zitten anders keilekker en zijn keigoed koop en het boeit niet hoe boxers eruit zien want of je ziet ze niet of ze zijn gelijk uit bij een meisje. Wat boeit het nou hoe je ondergoed eruit zietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:51 schreef killebee het volgende:
Mensen jank is niet zo om dat het erg is voor mannen bjron borg te dragen !
ik draag het en zal het ook blijven kopen met trots !
omdat ze gewoon focking lekker zitten en mooi zijn vooral met print dus ga lekker jullie goedkope Hema boxers halen en laat de bjorn borg dragers hun ding doen
groeten !
het moet er ook goed uitzien voor de dames, andersom zou ik het ook niet leuk vinden als een meid waar ik wat mee heb van die oma onderbroeken draagt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat boeit het nou hoe je ondergoed eruit ziet![]()
![]()
Truequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:30 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
het moet er ook goed uitzien voor de dames, andersom zou ik het ook niet leuk vinden als een meid waar ik wat mee heb van die oma onderbroeken draagt.
Waarom scheld jij ze uit voor losers? paupers? wat ben jij dan wel niet als ik vragen mag?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:11 schreef mcwops het volgende:
weet je zeker dat het 'mannen' waren??!!
niet gewoon, knulletjes, puisterige pubers, paupers, losers, kutventjes
WANT EEN MAN DRAAGT GEEN BJORN BORG
Ah een gefrustreerd 17 jarig net geregistreerde puber met zijn BB boven zijn zwembroek die denkt dat het stoer isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:30 schreef Mark_17 het volgende:
[..]
Waarom scheld jij ze uit voor losers? paupers? wat ben jij dan wel niet als ik vragen mag?
Ik ben 17 en draag bjorn borg omdat het LEKKER zit, dat jij het nou niet kan betalen met je uitkering, jij komt zeker niet eens op het strand? hele dag achter je computertje weg te rotten, laat me niet lachen man.
Jochie, jij komt nog niet eens in aanmerking voor een uitkering.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:30 schreef Mark_17 het volgende:
[..]
Waarom scheld jij ze uit voor losers? paupers? wat ben jij dan wel niet als ik vragen mag?
Ik ben 17 en draag bjorn borg omdat het LEKKER zit, dat jij het nou niet kan betalen met je uitkering, jij komt zeker niet eens op het strand? hele dag achter je computertje weg te rotten, laat me niet lachen man.
Meeste boardshorts (van O'neill, Quiksilver, Billabong etc) hebben geen binnengedeelte hoor. Dan is een speedo oid eronder wel handig, hoewel het van mij niet hoeftquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:49 schreef Paul het volgende:
Wel raar dat mensen hier zwembroeken kopen zonder binnenbroek
Maar dan wel geld hebben om een bjorn borg eronder te dragen
Het feit dat me moeder overleden is doet er nu niet toe maar ik word moe dat mensen het leuk vinden om jongetjes te gaan kleineren alleen maar vanwege het feit dat ze hun bjorn borg boxer boven hun zwembroek dragen, dat is toch hun keus? ik lach meer om 40 jaar oude mannen die in hun speedo op het strand rond lopen.quote:
Jij wordt gekleineerd omdat jij mensen met een uitkering kleineert. Koekje van eigen deeg noemen ze dat. Je kunt je liefde voor B.B. ondergoed ook anders formuleren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:45 schreef Mark_17 het volgende:
[..]
Het feit dat me moeder overleden is doet er nu niet toe maar ik word moe dat mensen het leuk vinden om jongetjes te gaan kleineren alleen maar vanwege het feit dat ze hun bjorn borg boxer boven hun zwembroek dragen, dat is toch hun keus? ik lach meer om 40 jaar oude mannen die in hun speedo op het strand rond lopen.
Waar heb jij het over met je liefde voor BB ?!? Je weet zelf niet eens waar je het over hebt, ik kleineer geen mensen met een uitkering, maar volgens mij voel jij je aangesproken, heb jij een uitkering?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:17 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Jij wordt gekleineerd omdat jij mensen met een uitkering kleineert. Koekje van eigen deeg noemen ze dat. Je kunt je liefde voor B.B. ondergoed ook anders formuleren.
Je kickt een topic van 2 jaar geleden met een reactie die werkelijk waar niets toevoegt aan dit topic.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:30 schreef Mark_17 het volgende:
[..]
Cars? die broeken droeg ik toen ik 11 wasquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:45 schreef Renesite het volgende:
Ik kom ze nu ook tegen met Cars, G-star, Chasin en funderwear!!!
Oh, vergeet Calvin Klein niet!!!!
En nu ben je 17 en draag je G-Starquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:13 schreef Mark_17 het volgende:
[..]
Cars? die broeken droeg ik toen ik 11 was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |