Waaauw, lekkere rebound hoor!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:46 schreef DSS24 het volgende:
[..]
-Fuck Hema onderbroek, kleding van een of andere pauper van de Hema![]()
-Fuck Zeeman onderbroek, kleding van een of andere pauper van de Zeeman![]()
-Fuck V&D onderbroek, kleding van een of andere pauper van de V&D![]()
-Fuck H&M onderbroek, kleding van een of andere pauper van de H&M![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
13/14 is een moeilijke leeftijd, Paultje.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een rekels zijn jouw vrienden brauntje
Raar? Moah - dat valt wel mee dacht ik. Ik was toevallig voor slippers aan het kiekn in een zaak en ik moest toch een nieuwe zwembroek. Die ik nu heb vond ik wel tof. Dus dat.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Wel raar dat mensen hier zwembroeken kopen zonder binnenbroek
Maar dan wel geld hebben om een bjorn borg eronder te dragen
Of als je met opgetrokken benen op de kant zit bijvoorbeeld....quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:50 schreef BrauN het volgende:
Vroegah deden ik en m'n maatjes altijd een ballenknijpert onder de stoere zwemshorts aan. Niet omdat het hip was, maar om niet in je blote penis te staan als een van de kornuiten je zwembroek van je kont trok.
Inventief!
Zoeen heb ik er ook en ik draag er nooit een onderbroek onder. Ten eerste zit het kut en ten tweede moet je dan door twee broeken pissen in plaats van één.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:11 schreef Renesite het volgende:
Ik heb zo'n zwemshort zonder 'gaas' (surfshort ofzo) en ik moet er dus wel een onderbroek onder. Maar boven je broekrand
Veelquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:15 schreef Camplo het volgende:
[..]
Magoed wie neemt paultjuhhh nu ook serieus![]()
![]()
het merk moet gewoon niet te zien zijn, dan is iedereen hier weer blij.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:26 schreef Nikonnijntje het volgende:
Als Bjorn B dan echt fout is voor boven je zwembroek...
Welk merk mag je dan wel erbovenuit laten steken??? Wat is wel cooollll![]()
je moet gewoon geen onderbroek onder je zwembroek dragen.. waarom heb je dan in godsnaam een zwembroek?!quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:26 schreef Nikonnijntje het volgende:
een boxer met je naam erop aan de voorkant, das pas COOLquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:26 schreef Nikonnijntje het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:36 schreef Evik het volgende:
...Om de haverklap heb je een puber erectietje die hard maar klein is...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |