En de informatie over de Sonsbeekmeet op 11 augustus!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:03 schreef Quickie_Bijt het volgende:
Oh ik vergeet de plaatjes, monu...
Crap!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
En de informatie over de Sonsbeekmeet op 11 augustus!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:23 schreef Quickie_Bijt het volgende:
Ik heb gewoon speciaal vrijgenomen voor zaterdag de 11e
worship me![]()
quote:
Wow Vincent als nieuwe eigenaarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:34 schreef Garisson72 het volgende:
Gisteren ff bij de her-opening van Nescio geweest, want die heeft een nieuwe eigenaar. Hoewel, nieuw... de nieuwe eigenaar is gewoon Vincent de Barman. Geen nieuws dus.
Vind je me niet sportief dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:18 schreef Quickie_Bijt het volgende:
Hey Vork, ga je sportief worden?![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:50 schreef Quickie_Bijt het volgende:
Jij bent toch de meest sportieve man op aarde!!![]()
Ik vind van welquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:54 schreef Vork het volgende:
[..]!
telt bierdrinken ook als als sport?
Volle bierglazen omgooien is wel een sport. Met bonuspunten als je onwetende omstanders raakt.quote:
En ik ben er nog goed in ook!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
Volle bierglazen omgooien is wel een sport. Met bonuspunten als je onwetende omstanders raakt.
er was toen een nodeloze omstander die er anders over dacht.quote:
Drank, hoewel je dat ook daar kan kopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:49 schreef Slarioux het volgende:
Count me in. Moet ik nog wat meenemen?
Zelf meenemen. Meer, beter en voor minder geldquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:38 schreef remlof het volgende:
Drank, hoewel je dat ook daar kan kopen.
Ow en Litso en c_c mag je ook wel meenemen.
En je hoeft niet in de rij te staanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:01 schreef Vork het volgende:
[..]
Zelf meenemen. Meer, beter en voor minder geld
Jij was snel thuis!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:14 schreef Vork het volgende:
Nu al geen geld meer? En je moet nog een maand.
Die zeg je maar af danquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:11 schreef enter het volgende:
Ik heb op zaterdag dansles.
we gaan niet terugkrabbelen nu hč.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:11 schreef enter het volgende:
Ik heb op zaterdag dansles.
Welkomquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:56 schreef L0t.. het volgende:
Ga komende week waarschijnlijk voor het eerst in mn nieuwe appartementje in Arnhem slapen![]()
Lijkt me echt een hele leuke stad![]()
Roosendaal, Brabant, gelukkig praten ze in Arnhem toch ook wel een beetje met een zachte 'g' of niet?quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
WelkomWaar kom je vandaan?
Owja; Gids nodig?
Niet echt geloof ik hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Roosendaal, Brabant, gelukkig praten ze in Arnhem toch ook wel een beetje met een zachte 'g' of niet?![]()
Gids is altijd welkom natuurlijk![]()
Niet?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Niet echt geloof ik hoor![]()
In Nijmegen was het zeker te lastig om een woning te vinden dat je in Arnhem gaat wonen? (Zie in je fobo dat je in Nijmeguh studeert)
Wil je een papieren of persoonlijke gids?
Ah tof (foto's?), en nee, niet dichtbij, woon in Arnhem Zuidquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Niet?Dat dacht ik,omdat ze in Nijmegen wel een beetje met een zachte 'g' praten
![]()
Het was idd best lastig om iets te vinden in Nijmegen. Tenzij heel duur/verrot. En ik wilde geen kamer want ik ga samenwonen:) Nu hebben we echt een heelll leuk appartementje aan de parkstraatDichtbij toevallig?
![]()
Heb wel wat foto's maar ben nu te lui om ze erop te zettenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ah tof (foto's?), en nee, niet dichtbij, woon in Arnhem Zuid![]()
![]()
Ga trouwens vanaf Feb als t goed is ook in Nijmegen studeren (wel HBO dan), wil uiteindelijk er ook wel gaan wonen denk ik, Arnhem Zuid wil niemand naartoe komen ben ik bang![]()
Nijmegen is al wat zuidelijker heen daar zitten meer brabo's om te studeren. Ach dan val je tenminste op hier, meeste mensen vinden zachte G toch wel wat hebben?
Communicatie in Feb wordt mn 1e studie sinds ik hier woon, ken dus niet zoveel studenten dus zou het niet kunnen zeggen of die er veel zijnquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heb wel wat foto's maar ben nu te lui om ze erop te zetten![]()
Ik denk dat Nijmegen-Arnhem best goed te doen is met de trein toch? Ken je veel mensen die in Arnhem wonen en in Nijmegen studeren?
Hmm, dat is wel heel jammerquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Communicatie in Feb wordt mn 1e studie sinds ik hier woon, ken dus niet zoveel studenten dus zou het niet kunnen zeggen of die er veel zijn
En nijmegen-arnhem is prima te doen idd, kwartiertje slechtsAlleen zijn mensen nogal raar als het gaat om even bij je langs gaan als je in een andere plaats woont. Voor nijmegenaars is lent al een hele andere wereld
Dus ja tis kwartiertje reizen maar ze zullen eerder een kwartier fietsen naar iemand in nijmegen dan kwartier treinen naar iemand in arnhem. Niet iedereen denkt zo natuurlijk, maar tis zelfs zo dat Arnhem Noord mensen Arnhem Zuid al een 'bridge too far' vinden
Daarom wil ik dus graag naar óf nijmegen centrum (voor studie) óf arnhem centrum (voor werk), zit nu beetje tussen wal en schip
Ja, alles is geverfd afgelopen weekend en we hebben alle kleine dingen er al gebracht. Donderdag hebben we een karretje voor de grote dingen dus dan gaat het echt wat worden waarschijnlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja, hier echt niet, allemaal gezinnetjes met kids hier, gewoon 6 basisscholen in één wijk![]()
Ben je nu bezig met oververhuizen?
De locatie is ok, vlak bij zowel het centrum als bij Sonsbeek. En praktisch naast cafe Nescio. De straat oogt een beetje saai en ik heb geen idee hoe de huizen van binnen zijn tho.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:14 schreef donroyco het volgende:
Hoe is de Agnietenstraat of zoiets [wijk Klarendal]?
Misschien komt daar een kamer vrij
Ah, als het af is dan wel foto's showen he?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, alles is geverfd afgelopen weekend en we hebben alle kleine dingen er al gebracht. Donderdag hebben we een karretje voor de grote dingen dus dan gaat het echt wat worden waarschijnlijk![]()
Ow jah, aanstaande zaterdag! Wie komen er wel, behalve diegenen die al in de OP staan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik kom niet op de meet overigens, moet hele avond werken.
Zal ik doenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ah, als het af is dan wel foto's showen he?
Je zit wel lekker bij/in het centrum daar op de parkstraat, misschien spot ik je wel een keer op de korenmarkt
Oké merci remlof, het zou een oudkraakpand zijn, waar nu kamers in werden verhuurd...quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
De locatie is ok, vlak bij zowel het centrum als bij Sonsbeek. En praktisch naast cafe Nescio. De straat oogt een beetje saai en ik heb geen idee hoe de huizen van binnen zijn tho.
tssssquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik kom niet op de meet overigens, moet hele avond werken.
ik kom daar vaak langs als ik naar de sportschool loop. Altijd een erg rustige buurt!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:14 schreef donroyco het volgende:
Dat zeg ik, saaiquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik kom daar vaak langs als ik naar de sportschool loop. Altijd een erg rustige buurt!![]()
Op de Sint Janskerkstraat is ook een leuke kamer vrijquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:14 schreef donroyco het volgende:
nou, je kan er wel afwassenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:23 schreef Adelante het volgende:
wat moet je met een keukenblok waar je niet op mah koken?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:47 schreef Garisson72 het volgende:
als het weer van dit moment doorzet in het weekend, hoop ik dat ze vooral veul biertenten neerzetten.
Ik checkte het gisterenavond nog, ziet er erg leuk uit alquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:06 schreef remlof het volgende:
Ik ga vanavond wel effe checken hoe het is
Infidelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:06 schreef Slarioux het volgende:
Wat is er eigenlijk in sonsbeek dan die zaterdag?
bij de turkse bakker?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:54 schreef crownofthorns het volgende:
Waar in arnhem kan je turkse pizza's halen?
Bijvoorbeeld bij de turkse bakker tegenover de C1000 op de Hommelseweg... Lekker en goedkoopquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:54 schreef crownofthorns het volgende:
Waar in arnhem kan je turkse pizza's halen?
wij zijn er alquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:10 schreef remlof het volgende:
Oeh lekker weer [afbeelding]
Ik ben vanavond om half 10 in Sonsbeek btw.
daar ging ik altijd turkse pizza halen jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld bij de turkse bakker tegenover de C1000 op de Hommelseweg... Lekker en goedkoop
Sziget festival?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:52 schreef -skippybal- het volgende:
Groeten uit een vet en modderig Syiget-Budapest![]()
Is dat leuk dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:25 schreef Elvislives het volgende:
Rio aan de Rijn toch?
Nee, da's volgend weekend.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:29 schreef Garisson72 het volgende:
was dit weekend ook niet dat Living Statues gebeuren?
Er is bierquote:
hoe was Siget?quote:
Supervet. Gewoon een dagje of 9 je complete lichaam verneuken en keihard feesten.quote:
Welkom terug skippert!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Supervet. Gewoon een dagje of 9 je complete lichaam verneuken en keihard feesten.
Net iets van 15 uur geslapen en ben nog steeds behoorlijk moe
Om weer in een beetje normaal ritme te komen. Niet echt simpel..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Welkom terug skippert!
Wat doe je zo vroeg op dan?
mooi werkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
ik was laatst voor m'n werk in verzorgingshuis De Paasberg en heb toet wat rondom foto's op het dak gemaakt. Resultaat: een panoramafoto van ca 180 graden.
[[url=http://fapomatic.com/thumbs/0732/paasberg.jpg]afbeelding][/url]
Niet? http://www.worldstatues.nl/program.htmquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:22 schreef -skippybal- het volgende:
Oeh ik zie nu pas dat volgende week het Rijnfestijn er is. Al die kuttige kutmensen dus weer
En de promotie is ook weer eens zo goed dat nergens op internet een programma is te vinden
Dat is alleen maar van die levende standbeelden. Ik wil weten welke bandjes er komen. Maar dat mag je, zoals zo vaak, niet weten...quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet? http://www.worldstatues.nl/program.htm
Zijn er bandjes dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is alleen maar van die levende standbeelden. Ik wil weten welke bandjes er komen. Maar dat mag je, zoals zo vaak, niet weten...
Jammer dat de school er niet meer staat, leuke foto verderquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
ik was laatst voor m'n werk in verzorgingshuis De Paasberg en heb toet wat rondom foto's op het dak gemaakt. Resultaat: een panoramafoto van ca 180 graden.
[[url=http://fapomatic.com/thumbs/0732/paasberg.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:01 schreef -skippybal- het volgende:
Jeuj, op je plaat gaan op die gladde steentjes in de Bush![]()
neuh, gewoon met mijn tutor-groep een boekje met vragen beantwoordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:03 schreef -skippybal- het volgende:
Vossenjacht?
Ik snap het nietquote:Opleiding: Laboratoriumtechniek
dierentuin-dieren moeten ook eten en de verblijven moeten hygienisch zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik snap het niet
Of is het alvast oefenen met apen als proef AIDS-aapjes?
uhuhquote:
lijkt me tofquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
Nog mensen voor een kroegavondje vanavond?![]()
Grmbl.... lig ik net in bedquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:49 schreef Vork het volgende:
Nu nog, anders?
I'll pass, werk en zulksquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:08 schreef Vork het volgende:
Kan ook.
QB, remlof, Garrisson, anderen? Zaterdag bier?
No matter what!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:26 schreef Vork het volgende:
Morgen dus in ieder geval bier.
quote:Betaaldatum studiefinanciering
Op 24 augustus wordt de maandbetaling verwerkt. Het kan per bank verschillen wanneer het geld op je rekening staat. Bij de ene bank staat het geld dezelfde dag nog op je rekening, bij de andere kan dit een paar dagen later zijn.
Ben er vanavond ws ook wel ff bij, maar pas later op de avond (rond 12u of zo) want moet mijn broer eerst nog vermaken. Of hij mij. Daar zijn de geleerden het nog niet over eens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:08 schreef Vork het volgende:
Kan ook.
QB, remlof, Garrisson, anderen? Zaterdag bier?
Gezelligquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ben er vanavond ws ook wel ff bij, maar pas later op de avond (rond 12u of zo) want moet mijn broer eerst nog vermaken. Of hij mij. Daar zijn de geleerden het nog niet over eens.
Ja die. Daar waar je wel kan zitten op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:33 schreef -skippybal- het volgende:
The Cavern met z'n dodelijk trapjes?
Ik dacht al hoe kom jij aan mn nummer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:30 schreef -skippybal- het volgende:
Ik SMS/bel Nylz of Q_B įls ik er nog voor ga.
Zal sowieso wel niet voor 2300 zijn
Ik was er vrijdagavond even. Altopubers omschrijft het wel, of heb jij zaterdag een andere indruk opgedaan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:34 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe is The Move tegenwoordig? Nog steeds mixen tussen Indie, metal en Spice Girls?Ik schijn daar vanavond heen te moeten...
Mwoah, 17 tot 25 ofzo schat ik. Alleen wel fokkin' druk op zich.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was er vrijdagavond even. Altopubers omschrijft het wel, of heb jij zaterdag een andere indruk opgedaan?
En ze hebben Jupiler op tap en DAB op flesquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mwoah, 17 tot 25 ofzo schat ik. Alleen wel fokkin' druk op zich.
Maar wel knap dat het ze dan toch lukt om je binnen een minuutje aan je bier te helpen [afbeelding]
Inderdaad, respect voor het barpersoneel in de Move. Al jarenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mwoah, 17 tot 25 ofzo schat ik. Alleen wel fokkin' druk op zich.
Maar wel knap dat het ze dan toch lukt om je binnen een minuutje aan je bier te helpen [afbeelding]
Is dat leuk dan? Het klinkt zo foutquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:54 schreef Litso het volgende:
Oh, en als jullie weer eens op zaterdag in de Cavern zitten kom dan ook eens langs bij Touché ernaast. Daar zitten Slari en ik wekelijks.
whehehehequote:Op zondag 26 augustus 2007 23:10 schreef -skippybal- het volgende:
Bussen Arnhem van de weg door mankement remmen
[afbeelding]
"Komt door die buitenlanders", terwijl er een neger naast 'm staatquote:Op maandag 27 augustus 2007 01:06 schreef Adelante het volgende:
herhaling van zembla op 3 nu: probleemwijken in arnhem
"werken, ik ken het woord wel, maar nee"
Het is een oudelullencafe. Lekker rustig altijd en de bediening is erg okay.quote:
Om je verzameling te updatenquote:30-08-2007 Muziekmarkt Kerkplein
oudelullenmuziek allicht?quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:45 schreef -skippybal- het volgende:
Wat voor muziek?
Maar dat kan alles zijn natuurlijk. Van Vivaldi totquote:
Je hebt sowieso in Utrecht zo'n hele donkere en vochtige kroeg die vooral IDM-achtige muziek draait en af en toe ook wel eens Kraftwerk er doorheen mixx0rdquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:27 schreef Vork het volgende:
Een kroeg in Nederland waar ze nu nog Kraftwerk draaien moet volgens mij nog (of weer) uitgevonden worden.
Hmm ja Utrecht. in dB's zul je Kraftwerk ook nog wel eens voorbij horen komen. Maar daar blijft het dan ook bij.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:31 schreef -skippybal- het volgende:
Je hebt sowieso in Utrecht zo'n hele donkere en vochtige kroeg die vooral IDM-achtige muziek draait en af en toe ook wel eens Kraftwerk er doorheen mixx0rd![]()
Barron, ben ik inmiddels ook zo ongeveer meubilair...quote:
decibellenquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:46 schreef -skippybal- het volgende:
dB's?
quote:open 19:30 uur
entree ¤ 8,-
20:00 - 20:25 Cheap Thrills
20:45 - 21:10 Borrowed Time
21:45 - 22:10 Justice
22:30 - 23:00 Blacklisted
Dan moet je juist bier gaan drinken. Na drie toeters is die koppijn as sneeuw voor de zon verdwenenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
decibellen![]()
het is dat ik ontzettende hoofdpijn heb, anders had ik wel zin om te gaan bieren vanavond...
Prutsersquote:Extra geld redt nieuwbouw Arnhem CS
ARNHEM - Het Rijk, Provincie Gelderland en de Stadsregio Arnhem-Nijmegen springen bij om de nieuwbouw van het Centraal Station in Arnhem te redden.
Een tekort van ruim tien miljoen euro is nu weggewerkt. Daardoor kan het originele ontwerp voor het station toch worden gerealiseerd.
Verantwoordelijk wethouder Van Bodegraven vreesde eerder dat het futuristische ontwerp van archtitect Ben van Berkel wel eens te duur zou kunnen zijn om te bouwen.
Als Remlof het lukt om met een groot FOK! bord op tv te komen krijgt 'ie van mij een DABjequote:Klarendal in schijnwerpers omroep
ARNHEM - De Arnhemse wijk Klarendal staat vanaf eind oktober in de schijnwerpers bij de NCRV.
De omroep heeft een pand gehuurd, waarin een radio- en televisiestudio komen. Klarendal is één van de wijken die minister Vogelaar bestempelde als probleemwijk. De NCRV wil laten zien wat dat betekent.
De keuze viel op Klarendal omdat de wijk al een lange geschiedenis heeft van problemen en er veel initiatieven zijn om de wijk te verbeteren. De NCRV zegt ook na de uitzendingen in oktober de wijk Klarendal te blijven volgen.
Ik laat me wel interviewen met een FOK! t-shirt aanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als Remlof het lukt om met een groot FOK! bord op tv te komen krijgt 'ie van mij een DABje![]()
En je vette 1337 Ieteejer jasquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik laat me wel interviewen met een FOK! t-shirt aan![]()
?quote:9:02:33 01-09-07 8 G BRAN Prio 1 OMS Brandmelding O1110 WZC MARTINUSHOF Slochterenweg 2 ARNHEM (AH) 39743 39751 39896 39741
0900351 BRW Arnhem ( Lichtkrant Post Vredenburg )
0900350 BRW Arnhem ( Blusgroep Post Vredenburg )
0900308 BRW Arnhem ( OvD/ROGS Spoed )
0900307 BRW Arnhem-Noord ( Ploegcommandant )
0900301 BRW Arnhem-Noord ( Blusgroep 1 )
0900300 BRW Arnhem-Noord ( Lichtkrant )
08:26:14 01-09-07 8 G BRAN Prio 1 Binnenbrand Van Wageningenstraat 31 ARNHEM (AH) 39896 39750 39743
0900351 BRW Arnhem ( Lichtkrant Post Vredenburg )
0900350 BRW Arnhem ( Blusgroep Post Vredenburg )
0900308 BRW Arnhem ( OvD/ROGS Spoed )
08:22:48 01-09-07 8 G BRAN Prio 1 OMS Brandmelding O2501 CITYBOX ARNHEM Dr C Lelyweg 2 AH 39741
Ik heb de Airborne - traditioneel - gekekenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:00 schreef -skippybal- het volgende:
Gaan er nog mensen de Airborne lopen morgen?
Nee, vandaar dat het misschien als voorbeeld kan dienen voor wijken die nog wel diep in de problemen zitten.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:05 schreef Adelante het volgende:
Klarendal is al lang niet meer dé probleemwijk van ernhum
Omdat ik (nog) niet veel in Arnhem kom, valt het mij wel op dat ze echt overal aan het bouwen zijn... Arentheem College (nieuwbouw) RijnIJssel nogwat (techniek?), centraal station, park Presikhaaf.. Dat is waar ik onder andere langs ben gekomen...quote:Op zondag 2 september 2007 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat het misschien als voorbeeld kan dienen voor wijken die nog wel diep in de problemen zitten.
Ja, Arnhem is één grote bouwputquote:Op zondag 2 september 2007 20:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Omdat ik (nog) niet veel in Arnhem kom, valt het mij wel op dat ze echt overal aan het bouwen zijn... Arentheem College (nieuwbouw) RijnIJssel nogwat (techniek?), centraal station, park Presikhaaf.. Dat is waar ik onder andere langs ben gekomen...
Merci remlof, Arnhem wordt er door die bouwputten ook niet mooier op en steeds minder goed bereikbaar.. Gelukkig dat het station al in 2009 klaar is, volgens de planningquote:Op zondag 2 september 2007 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, Arnhem is één grote bouwput![]()
Ik weet geen kamer voor je maar hier bij mij om de hoek op de Hommelseweg zit wel een één of ander bedrijfje dat kamers aan studenten aanbiedt. Misschien kan je daar eens gaan kijken.
Vet, ik zal je eraan herinneren...quote:Op zondag 2 september 2007 23:48 schreef Dunckie het volgende:
he donroyco, over een week of twee weet ik of er twee kamers vrijkomen midden in het centrum, dus herinner me er tegen die tijd even aan als je nog niks hebt.
in welke klas zit jequote:Op zondag 2 september 2007 20:09 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
Ik had afgelopen week intro van de ICA, was wel gezellig en Arnhem ken ik een stukje beter...![]()
1Hquote:
Dank je dank je Litso...quote:Op maandag 3 september 2007 18:05 schreef Litso het volgende:
Welkom in Arnhem / op de ICA donroyco
Welke opleiding doe je precies?
Volgens mij heb ik je vandaag op het binnenplaatsje bij de rookhoek zien staan
jammerquote:Op maandag 3 september 2007 21:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
1H![]()
[..]
Dank je dank je Litso...![]()
Ik volg de opleiding Communicatie & Multimedia Design (1e jaar/propedeuse)..
en niet even hoi zeggen ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
*maar ik rook niet
Nog een ICA gozer, én een ICA meisje!quote:Op maandag 3 september 2007 21:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
1H![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
*maar ik rook niet
Onderdeel van de HAN, informatie communicatie academie.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:39 schreef -skippybal- het volgende:
Wtf is het ICA? Echt nog nooit iets over gehoord. Islamitisch College Arnhem?
Die opleiding doe ik ook, ik heb net 2 jaar over het 1e gedaan en nu zit ik in het semester 'Communicate, With Databases'.quote:Op maandag 3 september 2007 21:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
1H![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
*maar ik rook niet
Mag ik een keertje achterop?quote:Op maandag 3 september 2007 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
niemand die mij gezien heeft'(
nou ja.. een jongen naast me zei 'jij ook al op Fok!?' maar hij lurkte alleen maar, zei 'ie
morgen ben ik er iig 's ochtends met de motor![]()
dus zie je een rode diversion, dan is die van mij
oh, en vanaf volgende week een zwarte GSXF![]()
Was je vandaag op de ICA? Zag namelijk een jongedame wegscheuren op een rode motor, bij de hoofdingang (blauwe bankjes).. Als jij dat was, dan heb ik je gezienquote:Op maandag 3 september 2007 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jammerzit in ID
(Bedrijfskundige Informatica wordt mn richting)
Hij moet toch ergens aan z'n trekken komen...quote:
dat was ikquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Was je vandaag op de ICA? Zag namelijk een jongedame wegscheuren op een rode motor, bij de hoofdingang (blauwe bankjes).. Als jij dat was, dan heb ik je gezien
Ik ben er mogen weer om ehm... kwart voor 2 ofzoquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Die opleiding doe ik ook, ik heb net 2 jaar over het 1e gedaan en nu zit ik in het semester 'Communicate, With Databases'.
En ik zag toen ik dat postte je foto pas maar ik herinnerde me je gezicht.
En mij herken je snel genoeg als ik m'n fokshirt aandoe binnenkort
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nog een ICA gozer, én een ICA meisje!
Nou, ik loop vandaag in een rode Hogwarts sweater rond, dus spreek me maar aan. Vanaf een uur of half 2 ben ik er
op dinsdag moet ik echt direct door uit school naar mn werk, anders red ik het niet om daar optijd te zijnquote:Op woensdag 5 september 2007 00:42 schreef Vork het volgende:
Naar school per motor? Die motor pakken, starten, rijden, kinderen ontwijken, parkeren en op slot doen neemt al meer tijd in dan dat je dat stukje zou lopen.
Wat een leuuuuukkkkeeee bandjes! Wat een kuuuuttttt tijd!quote:Zaterdag 8 september (concert)
3Voor12 Arnhem/Nijmegen
Captain Hell & The Sweet Monicas
The Kevin Costners + Henke Lamers
DJs Jack Gurundi & Demoiselle
open: 21:00 - 4:00 entree: ¤ 5,-
3VOOR12/ArnhemNijmegen heeft weer een goed excuus voor een feest: alweer 3 jaar bestaat het online popmagazine. Hoe kan dat beter gevierd worden met een Club avond, met toffe lokale bands en dj's! Punkrockelectro-duo Captain Hell & The Sweet Monicas, half Arnhems, half Nijmeegs, lijkt vanuit het niets succes te hebben. Van hun dikke rock ‘n roll, scheve punk en veel synthesizer-sexyness wordt iedereen blij. The Kevin Costners heeft de liedjessmederij ook onder de knie. Speciaal voor 3VOOR12 onderbreken ze hun opnames voor het Excelsior label om op de Club hun retesterke liedjes te spelen. Singer-songwriter Henke Lamers is terug van weggeweest en heeft het Nederlands ingeruild voor het Engels. Maar eerlijke, prachtige liedjes in een ouderwets goede singer-songwriter traditie maakt Henke nog steeds. DJ Jack Gurundi en DJ Demoiselle zijn buren en ook op deze avond staan ze naast elkaar in de dj-booth. Op hun fijnste dansplaten kan je tot een uurtje of vier de alcohol uit je lijf zweten. 3VOOR12.vpro.nl/ArnhemNijmegen: naast het laatste nieuws en de leukste interviews van bands in jouw regio, nu ook de leukste live-avonden!
Bedankt...! Er werd namelijk een huis aangeboden, en samen met nog 2 vrienden passen wij erinquote:Op donderdag 6 september 2007 18:24 schreef -skippybal- het volgende:
Goed te doen wel hoor. Beetje de grens tussen de goedkopere en duurdere woningen.
Wel een hoop klimwerk op de fiets
Wauwwwwwwwwwww!!!1quote:DEN HAAG - De titel van Beste Binnenstad 2007 gaat naar Arnhem. Ook Nijmegen was daarvoor genomineerd.
De verkiezing wordt gehouden door het Platform Detailhandel. In de jury zitten deskundigen van diverse ministeries en uit het bedrijfsleven. Volgens hen heeft Arnhem een knusse uitstraling en een vriendelijke sfeer. Ook prijst de jury de diversiteit in het winkelaanbod. Speciale aandacht was er dit jaar voor de bereikbaarheid van de binnenstad.
Behalve Arnhem en Nijmegen was ook Eindhoven kanshebber. De winnaar mag de titel twee jaar voeren.
quote:Speciale aandacht was er dit jaar voor de bereikbaarheid van de binnenstad.
Dat is een kuststreek van een honderdduizend vierkante kilometerquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wauwwwwwwwwwww!!!1
[..]! Ze hebben het toch over ünser Arnhem he, en niet over die in Australiė?
Enig idee hoe weinig tegenliggers, singels, rotondes,quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een kuststreek van een honderdduizend vierkante kilometer
Sletjes! Wel 10 miljoen extra voor dat kk station en weet ik hoeveel voor dat achterlijke lichtfestival wat nu bezig is (met uiteraard weer uitmuntende PR...), maar een half miljoen voor een poppodium kan er niet af.quote:Opnieuw tegenvaller voor Luxor
ARNHEM - Luxor in Arnhem heeft opnieuw te kampen met een financiėle tegenvaller.
De verbouwing van de voormalige bioscoop tot poppodium valt een half miljoen euro hoger uit dan was begroot. Dat komt onder meer door bouwkundige aanpassingen, die niet voorzien waren. De restauratie was eerder al ernstig vertraagd omdat de aannemer vorig jaar failliet ging.
De gemeente weet nog niet hoe het tekort moet worden gedicht.
Slash mag er dan ook niet komenquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:49 schreef -skippybal- het volgende:
Willen ze het al van het begin af rookvrij maken? Humor...
Volgens mij denken ze ook nooit met die dingen aan al die artiesten die kettingrokend daar een bass uit elkaar en het trekken zijn.
Tof, maar dan zit ik in Albufeira.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:59 schreef -skippybal- het volgende:
Volgende week zaterdag is er trouwens een vet DnB/IDM-feest @ The Stage![]()
Nice. Naar je broer?quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, maar dan zit ik in Albufeira.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
http://www.alysiszorggroe(...)oelgroepen/bezoekersquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:32 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand de bezoekersuren van het Rijnstate? Ze hebben geen eens een eigen site![]()
Ik ben er al wel achter dat er 13 gynaecologen en 5 klinisch-verloskundigen werken...
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
http://www.alysiszorggroe(...)oelgroepen/bezoekers
Feliquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:58 schreef voodoolady het volgende:
Ben ik nu dan toch eindelijk afgestudeerd!Geen han meer voor mij
wel feestje in de barron zondag en morgen the new undergrounden daarna weer hard aan het werk
![]()
Waar? Dat is DnB toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |