En de informatie over de Sonsbeekmeet op 11 augustus!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:03 schreef Quickie_Bijt het volgende:
Oh ik vergeet de plaatjes, monu...
Crap!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
En de informatie over de Sonsbeekmeet op 11 augustus!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:23 schreef Quickie_Bijt het volgende:
Ik heb gewoon speciaal vrijgenomen voor zaterdag de 11e
worship me![]()
quote:
Wow Vincent als nieuwe eigenaarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:34 schreef Garisson72 het volgende:
Gisteren ff bij de her-opening van Nescio geweest, want die heeft een nieuwe eigenaar. Hoewel, nieuw... de nieuwe eigenaar is gewoon Vincent de Barman. Geen nieuws dus.
Vind je me niet sportief dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:18 schreef Quickie_Bijt het volgende:
Hey Vork, ga je sportief worden?![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:50 schreef Quickie_Bijt het volgende:
Jij bent toch de meest sportieve man op aarde!!![]()
Ik vind van welquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:54 schreef Vork het volgende:
[..]!
telt bierdrinken ook als als sport?
Volle bierglazen omgooien is wel een sport. Met bonuspunten als je onwetende omstanders raakt.quote:
En ik ben er nog goed in ook!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
Volle bierglazen omgooien is wel een sport. Met bonuspunten als je onwetende omstanders raakt.
er was toen een nodeloze omstander die er anders over dacht.quote:
Drank, hoewel je dat ook daar kan kopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:49 schreef Slarioux het volgende:
Count me in. Moet ik nog wat meenemen?
Zelf meenemen. Meer, beter en voor minder geldquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:38 schreef remlof het volgende:
Drank, hoewel je dat ook daar kan kopen.
Ow en Litso en c_c mag je ook wel meenemen.
En je hoeft niet in de rij te staanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:01 schreef Vork het volgende:
[..]
Zelf meenemen. Meer, beter en voor minder geld
Jij was snel thuis!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:14 schreef Vork het volgende:
Nu al geen geld meer? En je moet nog een maand.
Die zeg je maar af danquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:11 schreef enter het volgende:
Ik heb op zaterdag dansles.
we gaan niet terugkrabbelen nu hč.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:11 schreef enter het volgende:
Ik heb op zaterdag dansles.
Welkomquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:56 schreef L0t.. het volgende:
Ga komende week waarschijnlijk voor het eerst in mn nieuwe appartementje in Arnhem slapen![]()
Lijkt me echt een hele leuke stad![]()
Roosendaal, Brabant, gelukkig praten ze in Arnhem toch ook wel een beetje met een zachte 'g' of niet?quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
WelkomWaar kom je vandaan?
Owja; Gids nodig?
Niet echt geloof ik hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Roosendaal, Brabant, gelukkig praten ze in Arnhem toch ook wel een beetje met een zachte 'g' of niet?![]()
Gids is altijd welkom natuurlijk![]()
Niet?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Niet echt geloof ik hoor![]()
In Nijmegen was het zeker te lastig om een woning te vinden dat je in Arnhem gaat wonen? (Zie in je fobo dat je in Nijmeguh studeert)
Wil je een papieren of persoonlijke gids?
Ah tof (foto's?), en nee, niet dichtbij, woon in Arnhem Zuidquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Niet?Dat dacht ik,omdat ze in Nijmegen wel een beetje met een zachte 'g' praten
![]()
Het was idd best lastig om iets te vinden in Nijmegen. Tenzij heel duur/verrot. En ik wilde geen kamer want ik ga samenwonen:) Nu hebben we echt een heelll leuk appartementje aan de parkstraatDichtbij toevallig?
![]()
Heb wel wat foto's maar ben nu te lui om ze erop te zettenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ah tof (foto's?), en nee, niet dichtbij, woon in Arnhem Zuid![]()
![]()
Ga trouwens vanaf Feb als t goed is ook in Nijmegen studeren (wel HBO dan), wil uiteindelijk er ook wel gaan wonen denk ik, Arnhem Zuid wil niemand naartoe komen ben ik bang![]()
Nijmegen is al wat zuidelijker heen daar zitten meer brabo's om te studeren. Ach dan val je tenminste op hier, meeste mensen vinden zachte G toch wel wat hebben?
Communicatie in Feb wordt mn 1e studie sinds ik hier woon, ken dus niet zoveel studenten dus zou het niet kunnen zeggen of die er veel zijnquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heb wel wat foto's maar ben nu te lui om ze erop te zetten![]()
Ik denk dat Nijmegen-Arnhem best goed te doen is met de trein toch? Ken je veel mensen die in Arnhem wonen en in Nijmegen studeren?
Hmm, dat is wel heel jammerquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Communicatie in Feb wordt mn 1e studie sinds ik hier woon, ken dus niet zoveel studenten dus zou het niet kunnen zeggen of die er veel zijn
En nijmegen-arnhem is prima te doen idd, kwartiertje slechtsAlleen zijn mensen nogal raar als het gaat om even bij je langs gaan als je in een andere plaats woont. Voor nijmegenaars is lent al een hele andere wereld
Dus ja tis kwartiertje reizen maar ze zullen eerder een kwartier fietsen naar iemand in nijmegen dan kwartier treinen naar iemand in arnhem. Niet iedereen denkt zo natuurlijk, maar tis zelfs zo dat Arnhem Noord mensen Arnhem Zuid al een 'bridge too far' vinden
Daarom wil ik dus graag naar óf nijmegen centrum (voor studie) óf arnhem centrum (voor werk), zit nu beetje tussen wal en schip
Ja, alles is geverfd afgelopen weekend en we hebben alle kleine dingen er al gebracht. Donderdag hebben we een karretje voor de grote dingen dus dan gaat het echt wat worden waarschijnlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja, hier echt niet, allemaal gezinnetjes met kids hier, gewoon 6 basisscholen in één wijk![]()
Ben je nu bezig met oververhuizen?
De locatie is ok, vlak bij zowel het centrum als bij Sonsbeek. En praktisch naast cafe Nescio. De straat oogt een beetje saai en ik heb geen idee hoe de huizen van binnen zijn tho.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:14 schreef donroyco het volgende:
Hoe is de Agnietenstraat of zoiets [wijk Klarendal]?
Misschien komt daar een kamer vrij
Ah, als het af is dan wel foto's showen he?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, alles is geverfd afgelopen weekend en we hebben alle kleine dingen er al gebracht. Donderdag hebben we een karretje voor de grote dingen dus dan gaat het echt wat worden waarschijnlijk![]()
Ow jah, aanstaande zaterdag! Wie komen er wel, behalve diegenen die al in de OP staan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik kom niet op de meet overigens, moet hele avond werken.
Zal ik doenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ah, als het af is dan wel foto's showen he?
Je zit wel lekker bij/in het centrum daar op de parkstraat, misschien spot ik je wel een keer op de korenmarkt
Oké merci remlof, het zou een oudkraakpand zijn, waar nu kamers in werden verhuurd...quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
De locatie is ok, vlak bij zowel het centrum als bij Sonsbeek. En praktisch naast cafe Nescio. De straat oogt een beetje saai en ik heb geen idee hoe de huizen van binnen zijn tho.
tssssquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik kom niet op de meet overigens, moet hele avond werken.
ik kom daar vaak langs als ik naar de sportschool loop. Altijd een erg rustige buurt!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:14 schreef donroyco het volgende:
Dat zeg ik, saaiquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik kom daar vaak langs als ik naar de sportschool loop. Altijd een erg rustige buurt!![]()
Op de Sint Janskerkstraat is ook een leuke kamer vrijquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:14 schreef donroyco het volgende:
nou, je kan er wel afwassenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:23 schreef Adelante het volgende:
wat moet je met een keukenblok waar je niet op mah koken?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:47 schreef Garisson72 het volgende:
als het weer van dit moment doorzet in het weekend, hoop ik dat ze vooral veul biertenten neerzetten.
Ik checkte het gisterenavond nog, ziet er erg leuk uit alquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:06 schreef remlof het volgende:
Ik ga vanavond wel effe checken hoe het is
Infidelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:06 schreef Slarioux het volgende:
Wat is er eigenlijk in sonsbeek dan die zaterdag?
bij de turkse bakker?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:54 schreef crownofthorns het volgende:
Waar in arnhem kan je turkse pizza's halen?
Bijvoorbeeld bij de turkse bakker tegenover de C1000 op de Hommelseweg... Lekker en goedkoopquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:54 schreef crownofthorns het volgende:
Waar in arnhem kan je turkse pizza's halen?
wij zijn er alquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:10 schreef remlof het volgende:
Oeh lekker weer [afbeelding]
Ik ben vanavond om half 10 in Sonsbeek btw.
daar ging ik altijd turkse pizza halen jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld bij de turkse bakker tegenover de C1000 op de Hommelseweg... Lekker en goedkoop
Sziget festival?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:52 schreef -skippybal- het volgende:
Groeten uit een vet en modderig Syiget-Budapest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |