Ik ben hier erg benieuwd naar, maar ik kan geen goede subs vinden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:30 schreef bramos-elvis het volgende:
Die Brücke
http://www.imdb.com/title/tt0052654/
Ik heb em een keer 's nachts op de ZDF of ARD gezien. Puike film. Maar ik heb idd ok geen DVD oid. Volgens mij bestaat ie ook niet met Nederlandse ondertiteling.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:31 schreef cwk het volgende:
[..]
Ik ben hier erg benieuwd naar, maar ik kan geen goede subs vinden.. Een Engelse DVD is nogal prijzig.
Dank.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fires on a Plain = Nobi
Hij voldoet aan de voorwaarden. JaN niet. Als het niet genoeg oorlogsfilm is wordt hij er vanzelf wel uitgestemd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:46 schreef RuneRose het volgende:
Waarom doet A Matter of Life and Death mee. Ook niet echt een oorlogsfilm...Dan kan je iets als Judgement at Nuremberg beter mee laten doen.
Aangezien ik natuurlijk niet alle films heb gezien moet ik maar afgaan op diegenen die ze nomineren. Als jij zegt dat het nagenoeg geen rol speelt geloof ik je en zal hem er uit kieperen. Tenzij iemand anders beweert natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:49 schreef RuneRose het volgende:
Bla
Ik ben het met RuneRose eens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:21 schreef cwk het volgende:
[..]
Aangezien ik natuurlijk niet alle films heb gezien moet ik maar afgaan op diegenen die ze nomineren. Als jij zegt dat het nagenoeg geen rol speelt geloof ik je en zal hem er uit kieperen. Tenzij iemand anders beweert natuurlijk.![]()
idem ditoquote:Jullie gaan te hard. Al mijn WOII-nominaties staan er al en ik kan niets meer steunen.
Nou ja, dan maar tvp-'en voor de eerste ronde.
Och, ik snap het wel hoor. Maar ik zou de film zeker gaan kijken. Want hij is wel ontzettend goed!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:21 schreef cwk het volgende:
[..]
Aangezien ik natuurlijk niet alle films heb gezien moet ik maar afgaan op diegenen die ze nomineren. Als jij zegt dat het nagenoeg geen rol speelt geloof ik je en zal hem er uit kieperen. Tenzij iemand anders beweert natuurlijk.![]()
Idd. Die met die boksende jongen bedoelde ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:09 schreef Luutgaert het volgende:
Als met Napoli NaPolA wordt bedoeld steun ik die ook.
Ah, jammer, was wel benieuwd wat voor extra dimensie ik had gemistquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:13 schreef cwk het volgende:
Die is ook al weg in de laatste steunbehoevend lijst.
Die ga ik vrijdag kijken. Ik steun hem alvast nu wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Monsieur Klein is deze vrijdag om 22.50u. te zien op Canvas.
Ter info dus.
Mijn excuses voor het feit dat dit bericht qua inhoud of vormgeving niet kan tippen aan de post erboven
Maar die heeft toch niks met de tweede wereldoorlog te maken? Die film komt uit 1935, toen duurde het nog vier jaar voordat de tweede wereldoorlog zou beginnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:02 schreef Elegy het volgende:
En als nomineren nog kan:
* Triumph des Willens
Geen speelfilm, maar niet geheel onbelangrijk dacht ik zo.
beste films vind je op de vlaamse TV he ;-) ... bedankt voor de tip, ik ga kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Monsieur Klein is deze vrijdag om 22.50u. te zien op Canvas.
Ter info dus.
Mijn excuses voor het feit dat dit bericht qua inhoud of vormgeving niet kan tippen aan de post erboven
Ja, da's waar. Misschien is het eerder een soort prelude tot WO2. Maar gezien de vereisten voor dit tournament valt het er idd wel buiten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar die heeft toch niks met de tweede wereldoorlog te maken? Die film komt uit 1935, toen duurde het nog vier jaar voordat de tweede wereldoorlog zou beginnen.
Dit staat echter in de OP:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:46 schreef Doff het volgende:
Triumpf des Willens in het kader van de aanloop naar de WOII lijkt me een prima deelnemer in dit tournament, dus die wil ik wel ondersteunen.
Da's dan ook wel weer waar. En het blijft eigenlijk ook gewoon een documentaire, dus (ik zeg 't niet graag) maar je hebt wel gelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dit staat echter in de OP:
"De film moet zich in ieder geval afspelen tijdens de tweede wereldoorlog en de oorlog moet een rol spelen in het verhaal."
Dat is beide niet van toepassing op de documentaire Truimph Des Willens. Ik zou het niet eens een oorlogsfilm willen noemen.
Maar de TS beslist natuurlijk.
Ja. Skammen gaat over een niet specifieke, maar over elke willekeurige oorlog. Dus niet specifiek over de 2e WO.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gaat Skammen niet over een willekeurige oorlog?
Licht toe?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:12 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ga dit tournament niet stemmen.
Ik vind het al waardeloos dat mijn favoriete films helemaal niet mee mogen doen, maar dat dan de toppers in de voorronde tegen elkaar staan.....
![]()
.
Het is enerzijds het feit dat het grootste gemene deler gevoel me bij dit tournament niet zo zal bevallen. Eigenlijk heb ik al een matige smaak in mijn mond van het Beste film allertijden-tournament. De ergernis die het teweeg brengt is niet zo goed voor me, ik voel het nu al een beetje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ligt toe?
Dat tweede is overigens puur toeval natuurlijk.
Ik wil niet zielig overkomen hoor. Het is ook een kwestie van zelfbescherming. Soms moet je keuzes maken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:33 schreef Gillingham het volgende:
Ah op die manier. Drie van die vier favoriete films hebben minder dan 200 votes op IMDb en de vierde iets meer dan 2000. (ze zien er overigens wel interessant uit) Voor de voorkeur van één persoon hoeft geen fok-tournament gehouden te worden.
Dat favorieten tegen over elkaar staan is inderdaad altijd erg cru. Maar dat gebeurt nu eenmaal. Het risico van het vak zeg maar...
Ach, laten we het allemaal leuk houden en het vooral níet te serieus nemen. Stemmen is nog steeds een recht, geen plicht. Die frustraties zijn soms natuurlijk ook juist wat zo'n tournament leuk maakt, stel voor dat enkel de films winnen waarvan je wilde dat ze winnen. Saai toch...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:37 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Het is enerzijds het feit dat het grootste gemene deler gevoel me bij dit tournament niet zo zal bevallen. Eigenlijk heb ik al een matige smaak in mijn mond van het Beste film allertijden-tournament. De ergernis die het teweeg brengt is niet zo goed voor me, ik voel het nu al een beetje.
Een 1953-tournament is dan veel leuker/comapcter, alhoewel ik Madame De.... daarvoor weer zou moeten aanschaffen. En van Shane weet ik alleen nog dat die helemaal niet aansprak destijds, maar misschien is dat nu veranderd. In elk geval te weinig van blijven hangen om tegen te stemmen.
Maar zulke tournaments zijn knusser. Je hebt er ook meer aan als deelnemer. Je ziet titels voorbij komen die wellicht echte tips zijn.
Dit hier is helaas voor jou cwk, ondanks al je goede bedoelingen en je werk wat je er in stopt (vast veel), voor mij geen goed tournament.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Licht toe?
Dat tweede is overigens puur toeval natuurlijk.
Als je het niet serieus neemt, is het respectloos tov. de organisatorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:10 schreef cwk het volgende:
Ik zei niets omdat de pot de ketel immers niet mag verwijten.
Ik wist niet dat je tournaments zo serieus nam Flitspaal. Maar het is natuurlijk je goed recht, en je bent mij in ieder geval geen verklaring schuldig. Maar je maakt me niet wijs dat er niet een paar onbekende titels hier tussen zitten die jou aanspreken.
Die doet wel mee, maar is al meteen door naar de eerste ronde. Net als 38 andere filmsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:42 schreef Bagheera het volgende:
Trouwens jammer dat The Thin Red Line niet meedoet, dat is de beste WOII film die ik heb gezien. Mother Night is ook een goede, maar die heeft verder niemand genoemd.
Juist. Deze zijn dus al door:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:36 schreef Gorro het volgende:
[..]
Die doet wel mee, maar is al meteen door naar de eerste ronde. Net als 38 andere films
Die wou ik ook nog gaan kijken vandaag...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik wilde vanavond nog The Young Lions kijken, maar die stem maakt toch niet veel verschil, dus op mij moet je niet wachten.
Ik help je wel door op Bridge over River Kwai te stemmenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:52 schreef cwk het volgende:
Duel 26 en 28 staan nog gelijk, en op duel 16 en 30 is slechts 1 keer gestemd.
We gaan morgenavond dicht, tenzij er hier nog wat verzoekjes worden geplaatst om het een en ander te kijken. Vrijdag gaan we sowieso dicht.
Dit is natuurlijk gewoon je stem. Gekke cwk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:29 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik help je wel door op Bridge over River Kwai te stemmen.
Idem.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:04 schreef Timo20 het volgende:
* De Tweede ronde
6.Sophie Scholl - Die letzten Tage - Schindler’s List
Dat ging snel
He shit. Nouja, nu kan het nog.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Moet Gunki... er eigenlijk niet uit liggen?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:57 schreef cwk het volgende:
* Uitslag Tweede Ronde
4.Un Condamné à Mort S'est Échappé (A Man Escapes) - Hotaru No Haka (4-2)
6.Idi I Smotri (Come and See) - The Thin Red Line (10-5)
8.Ningen No Joken II - Obchod na korze (1-4)
Copy that.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:37 schreef Falco het volgende:
4.Schindler’s List - The Great Escape
Ja, had gehoopt dat die anderen door zouden gaan.quote:Op zondag 16 september 2007 22:38 schreef Falco het volgende:
Mên, dat wordt twee keer updaten...
Ik vind ze alle 3 wel érg goedquote:Op zondag 23 september 2007 04:22 schreef Zeitgeist het volgende:
Schindler’s List is geromantiseerde crap. Beter Idi I Smotri of Der Untergang
Ik ook, maar dat zal niet vandaag gebeuren denk ikquote:Op maandag 24 september 2007 11:39 schreef cwk het volgende:
Hij blijft nog even open trouwens, ik wil Miniver toch nog even zien.
Moet er maar niet zo'n onverkrijgbare film in de finale staan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:23 schreef cwk het volgende:
Een finale met maar 6 stemmers is vrij triest. Daar komt ook nog bij dat het gelijkspel is. Ik sluit zondag, updaten dus jullie.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:32 schreef Gorro het volgende:
Idi i smotri
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |