Als je het niet serieus neemt, is het respectloos tov. de organisatorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:10 schreef cwk het volgende:
Ik zei niets omdat de pot de ketel immers niet mag verwijten.
Ik wist niet dat je tournaments zo serieus nam Flitspaal. Maar het is natuurlijk je goed recht, en je bent mij in ieder geval geen verklaring schuldig. Maar je maakt me niet wijs dat er niet een paar onbekende titels hier tussen zitten die jou aanspreken.
Die doet wel mee, maar is al meteen door naar de eerste ronde. Net als 38 andere filmsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:42 schreef Bagheera het volgende:
Trouwens jammer dat The Thin Red Line niet meedoet, dat is de beste WOII film die ik heb gezien. Mother Night is ook een goede, maar die heeft verder niemand genoemd.
Juist. Deze zijn dus al door:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:36 schreef Gorro het volgende:
[..]
Die doet wel mee, maar is al meteen door naar de eerste ronde. Net als 38 andere films
Die wou ik ook nog gaan kijken vandaag...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik wilde vanavond nog The Young Lions kijken, maar die stem maakt toch niet veel verschil, dus op mij moet je niet wachten.
Ik help je wel door op Bridge over River Kwai te stemmenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:52 schreef cwk het volgende:
Duel 26 en 28 staan nog gelijk, en op duel 16 en 30 is slechts 1 keer gestemd.
We gaan morgenavond dicht, tenzij er hier nog wat verzoekjes worden geplaatst om het een en ander te kijken. Vrijdag gaan we sowieso dicht.
Dit is natuurlijk gewoon je stem. Gekke cwk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:29 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik help je wel door op Bridge over River Kwai te stemmen.
Idem.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:04 schreef Timo20 het volgende:
* De Tweede ronde
6.Sophie Scholl - Die letzten Tage - Schindler’s List
Dat ging snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |