Nee. Ik heb deze gevoelens niet kunnen bespeuren bij mezelf. Ik heb dat met Fries wel gezien. Dat laatste niet trouwens.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:54 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat gesprek van hem met het paard vond ik uitermate grappig. En ik heb in een deuk gelegen toen amanda hem aflebberde en hij zijn gezicht afveegde, de blik die hij daar bij trok was hielarisch.![]()
Maar dat is meer uitlachen dan dat je Brian humor vindt hebben, toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:54 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat gesprek van hem met het paard vond ik uitermate grappig. En ik heb in een deuk gelegen toen amanda hem aflebberde en hij zijn gezicht afveegde, de blik die hij daar bij trok was hielarisch.![]()
Ik denk het. Of je bent met je gedachten ergens anders.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je eerder slaperig wordt door een zo'n zonnige dag? Ik zie Lieke en Huub praten maar ik versta ze niet, ik zie Nadia en Dennis vozen maar ik hoor ze niet. Zou dat betekenen dat het bedtijd is?
PC is mooi aan haar neus voorbij gegaan!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Wat me trouwens wel weer te binnen schiet is hoe Amanda het altijd vanzelfsprekend vindt dat luxe uitstapjes haar toekomen.
Ja, bij nóg een mooie zomerse dag... we hebben het meer dan verdiend.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:59 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik denk het. Of je bent met je gedachten ergens anders.![]()
Trustekus Chica!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, bij nóg een mooie zomerse dag... we hebben het meer dan verdiend.
Wakkere beestjes, deze dame gaat slapen![]()
![]()
Gezellig!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Ja zo zou je het ook kunnen verwoorden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat is meer uitlachen dan dat je Brian humor vindt hebben, toch?
=> Ik snap mezelf niet! <=quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:01 schreef F04 het volgende:
Ik mis Natasia.
http://www.dumpert.nl/mediabase/15389/a651e2d2/index.html
Gelukkig, dacht al even dat je aan het heulen met de vijand was..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:03 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja zo zou je het ook kunnen verwoorden.En nee, brrrian heeft zeker geen humor.
![]()
Trustte.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Het soort humor waar ik echt van hou is de humor van Huub en Jaap. Amanda kan af en toe ook leuk uit de hoek komen. De rest helemaal NIET!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:03 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja zo zou je het ook kunnen verwoorden.En nee, brrrian heeft zeker geen humor.
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gelukkig, dacht al even dat je aan het heulen met de vijand was..![]()
![]()
Trustequote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik niet! Nooit niet!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:01 schreef F04 het volgende:
Ik mis Natasia.
http://www.dumpert.nl/mediabase/15389/a651e2d2/index.html
Ja, dat maakt het nog maar eens duidelijk dat er daar achter echt een stel imbecielen zit. Ze slachtofferen de reputatie van jonge meisjes willens en wetens door deze situatie te scheppen. En geen van die schoonmaaksters wordt er nu echt financiëel of anders veel beter van.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:57 schreef F04 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/22363/927432aa/index.htmlgeweldig para moment, met slomo
Slaap lekker!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
[afbeelding] = [afbeelding] + [afbeelding] + [afbeelding]
[afbeelding] Truste!
En de redaktie slaapt inmiddels zo te zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:11 schreef Maria44 het volgende:
Huub en Lieke gaan even een hamburgertje bakken.
Redactie gaat s'nachts altijd schaken heb ik gehoord.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En de redaktie slaapt inmiddels zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |