Samantha zei dat Amanda eens een keer normaal moest doen en dat er ook nog een leven na de kooi is. Ze zei iets van: Laat die wijf toch met rust.quote:
Dus dat 'dat wijf' op Lieke slaat? Hmm, zou best kunnen. Ik dacht dat het op Nadia sloeg... doe niet zo raar met dat wijf...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Samantha zei dat Amanda eens een keer normaal moest doen en dat er ook nog een leven na de kooi is. Ze zei iets van: Laat die wijf toch met rust.
Amanda dacht toen dat ze pissig was omdat ze met vrouwen had gezoend.
En ik denk dat Samantha het over de 6-2 zondag had.
![]()
Is ook! Maar voorheen heb ik dat jong echt gehaaaaaaaaat! Nu nog maar minder. Engbek blijft het, dat sowieso!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ook geen last van, blijft een engbek voor mij [afbeelding]
Wat je hier beschrijft vind ik meer op Natasia en Nadia slaan... Bij Amanda is het volgens mij simplisme, en verwend zijn. Ik denk echt dat ze niet veel verder kan denken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:48 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Juist. En dat ze na een stemming zegt over de anderen: allemaal domme mensen. Ze kan ook niet blij voor Lieke zijn als die oorbellen van Huub krijgt, want zij kreeg altijd goud met echte diamanten. Alles moet altijd om haar draaien. Als zij iets krijgt moet iedereen het mooi vinden, maar iets van een ander boeit haar niet. Zo zal het ook met haar vriendinnen gaan, die hebben ook wel eens iets, maar dat kan Amanda vast niet boeien.
ze had het over wijven, mijn intepretatie was, dat ze zich niet zo druk moest maken om ze.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus dat 'dat wijf' op Lieke slaat? Hmm, zou best kunnen. Ik dacht dat het op Nadia sloeg... doe niet zo raar met dat wijf...
Ik denk gewoon dat dat type meisjes zich niet echt druk maakt om een tongzoen met een andere meid. Dat is blijkbaar heel normaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus dat 'dat wijf' op Lieke slaat? Hmm, zou best kunnen. Ik dacht dat het op Nadia sloeg... doe niet zo raar met dat wijf...
Dat gesprek van hem met het paard vond ik uitermate grappig. En ik heb in een deuk gelegen toen amanda hem aflebberde en hij zijn gezicht afveegde, de blik die hij daar bij trok was hielarisch.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:44 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind hem nooooit grappig! ga je schamen!
(moet wel zeggen dat ik hem minder haat als voorheen)
Ben ik volledig met je eens! Natasia wilde Brains aandacht en werd kinderlijk boos om Amanda. Nadia was gister zoooooooo jaloers op Amanda.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat je hier beschrijft vind ik meer op Natasia en Nadia slaan... Bij Amanda is het volgens mij simplisme, en verwend zijn. Ik denk echt dat ze niet veel verder kan denken.
Ja dat is dan ook wel weer begrijpelijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Die wil niet in beeld en zelfs niet aan de telefoon komen.
Ja. Wat me trouwens wel weer te binnen schiet is hoe Amanda het altijd vanzelfsprekend vindt dat luxe uitstapjes haar toekomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ben ik volledig met je eens! Natasia wilde Brains aandacht en werd kinderlijk boos om Amanda. Nadia was gister zoooooooo jaloers op Amanda.
Nee. Ik heb deze gevoelens niet kunnen bespeuren bij mezelf. Ik heb dat met Fries wel gezien. Dat laatste niet trouwens.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:54 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat gesprek van hem met het paard vond ik uitermate grappig. En ik heb in een deuk gelegen toen amanda hem aflebberde en hij zijn gezicht afveegde, de blik die hij daar bij trok was hielarisch.![]()
Maar dat is meer uitlachen dan dat je Brian humor vindt hebben, toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:54 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat gesprek van hem met het paard vond ik uitermate grappig. En ik heb in een deuk gelegen toen amanda hem aflebberde en hij zijn gezicht afveegde, de blik die hij daar bij trok was hielarisch.![]()
Ik denk het. Of je bent met je gedachten ergens anders.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je eerder slaperig wordt door een zo'n zonnige dag? Ik zie Lieke en Huub praten maar ik versta ze niet, ik zie Nadia en Dennis vozen maar ik hoor ze niet. Zou dat betekenen dat het bedtijd is?
PC is mooi aan haar neus voorbij gegaan!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Wat me trouwens wel weer te binnen schiet is hoe Amanda het altijd vanzelfsprekend vindt dat luxe uitstapjes haar toekomen.
Ja, bij nóg een mooie zomerse dag... we hebben het meer dan verdiend.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:59 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik denk het. Of je bent met je gedachten ergens anders.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |