quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook echt alles met die 2![]()
Ho ho, Samantha zei niet letterlijk dat Amanda niet met meiden moest zoenen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat zei die Samantha aan de telefoon... ook zo'n licht.
Maar het komt op mij over dat Amanda in het algemeen voor veel mensen vrij verwaarloosbaar is.
Ik kan je even niet meer volgen. In elk geval had ik niet de indruk dat Samantha zat te springen om te komen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda dacht dat Samantha dat bedoelde, ik had meer het idee dat Samantha op de zondag doelde.
Zeg ik toch ook niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ho ho, Samantha zei niet letterlijk dat Amanda niet met meiden moest zoenen.
Fanatisme, dat is denk ik het goede woord. Als je iemand echt heel erg diep haat, dan doe je een week later vast niet haar nagels. Ze mogen Lieke simpelweg niet, maar haten....dat gaat zo ver. Ook Natasia had af en toe goede gesprekken met Lieke.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze was enorm fanatiek, ging helemaal in de missie op onder aanvoering van Natasia.
Juist. En dat ze na een stemming zegt over de anderen: allemaal domme mensen. Ze kan ook niet blij voor Lieke zijn als die oorbellen van Huub krijgt, want zij kreeg altijd goud met echte diamanten. Alles moet altijd om haar draaien. Als zij iets krijgt moet iedereen het mooi vinden, maar iets van een ander boeit haar niet. Zo zal het ook met haar vriendinnen gaan, die hebben ook wel eens iets, maar dat kan Amanda vast niet boeien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog afgezien van haar dwarse dagen... ik vergeet dat van haat vertrokken gezicht niet zo snel dat ze trok toen ze Lieke halfnaakt naar buiten probeerden te sleuren.
Ik geloof zelf dat er op dat moment haat was. Lieke was een onmens geworden met wie je alles mocht doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fanatisme, dat is denk ik het goede woord. Als je iemand echt heel erg diep haat, dan doe je een week later vast niet haar nagels. Ze mogen Lieke simpelweg niet, maar haten....dat gaat zo ver. Ook Natasia had af en toe goede gesprekken met Lieke.
Hoe zit het dan met haar moeder, die kan toch gewoon komen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat zei die Samantha aan de telefoon... ook zo'n licht.
Maar het komt op mij over dat Amanda in het algemeen voor veel mensen vrij verwaarloosbaar is.
Ook geen last van, blijft een engbek voor mijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:44 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind hem nooooit grappig! ga je schamen!
(moet wel zeggen dat ik hem minder haat als voorheen)
Die wil niet in beeld en zelfs niet aan de telefoon komen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met haar moeder, die kan toch gewoon komen.
Samantha zei dat Amanda eens een keer normaal moest doen en dat er ook nog een leven na de kooi is. Ze zei iets van: Laat die wijf toch met rust.quote:
Dus dat 'dat wijf' op Lieke slaat? Hmm, zou best kunnen. Ik dacht dat het op Nadia sloeg... doe niet zo raar met dat wijf...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Samantha zei dat Amanda eens een keer normaal moest doen en dat er ook nog een leven na de kooi is. Ze zei iets van: Laat die wijf toch met rust.
Amanda dacht toen dat ze pissig was omdat ze met vrouwen had gezoend.
En ik denk dat Samantha het over de 6-2 zondag had.
![]()
Is ook! Maar voorheen heb ik dat jong echt gehaaaaaaaaat! Nu nog maar minder. Engbek blijft het, dat sowieso!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ook geen last van, blijft een engbek voor mij [afbeelding]
Wat je hier beschrijft vind ik meer op Natasia en Nadia slaan... Bij Amanda is het volgens mij simplisme, en verwend zijn. Ik denk echt dat ze niet veel verder kan denken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:48 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Juist. En dat ze na een stemming zegt over de anderen: allemaal domme mensen. Ze kan ook niet blij voor Lieke zijn als die oorbellen van Huub krijgt, want zij kreeg altijd goud met echte diamanten. Alles moet altijd om haar draaien. Als zij iets krijgt moet iedereen het mooi vinden, maar iets van een ander boeit haar niet. Zo zal het ook met haar vriendinnen gaan, die hebben ook wel eens iets, maar dat kan Amanda vast niet boeien.
ze had het over wijven, mijn intepretatie was, dat ze zich niet zo druk moest maken om ze.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus dat 'dat wijf' op Lieke slaat? Hmm, zou best kunnen. Ik dacht dat het op Nadia sloeg... doe niet zo raar met dat wijf...
Ik denk gewoon dat dat type meisjes zich niet echt druk maakt om een tongzoen met een andere meid. Dat is blijkbaar heel normaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus dat 'dat wijf' op Lieke slaat? Hmm, zou best kunnen. Ik dacht dat het op Nadia sloeg... doe niet zo raar met dat wijf...
Dat gesprek van hem met het paard vond ik uitermate grappig. En ik heb in een deuk gelegen toen amanda hem aflebberde en hij zijn gezicht afveegde, de blik die hij daar bij trok was hielarisch.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:44 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind hem nooooit grappig! ga je schamen!
(moet wel zeggen dat ik hem minder haat als voorheen)
Ben ik volledig met je eens! Natasia wilde Brains aandacht en werd kinderlijk boos om Amanda. Nadia was gister zoooooooo jaloers op Amanda.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat je hier beschrijft vind ik meer op Natasia en Nadia slaan... Bij Amanda is het volgens mij simplisme, en verwend zijn. Ik denk echt dat ze niet veel verder kan denken.
Ja dat is dan ook wel weer begrijpelijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Die wil niet in beeld en zelfs niet aan de telefoon komen.
Ja. Wat me trouwens wel weer te binnen schiet is hoe Amanda het altijd vanzelfsprekend vindt dat luxe uitstapjes haar toekomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ben ik volledig met je eens! Natasia wilde Brains aandacht en werd kinderlijk boos om Amanda. Nadia was gister zoooooooo jaloers op Amanda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |