Ik dacht al wat staan al die motoren daar toch 25,- de gram ckerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
yupen dan verkopen als shoarma
![]()
Het getik tegen het vizier proberen in te schattenquote:
Omdat mensen ook voor de trein springen, en er niet achterquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het getik tegen het vizier proberen in te schatten
Waarom zitten ze ook altijd op het vizier en nooit op de achterkant
nopequote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je zout blokje ook nog niet gehad?
Zou toch voor die mat zwarte gaanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:33 schreef Rib-i het volgende:
Binnenkort een andere helm kopen
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Die zit er te eng uit niet doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:35 schreef Rib-i het volgende:
En zaterdag een andere helm uitproberen
[afbeelding]
iconquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:33 schreef Rib-i het volgende:
Binnenkort een andere helm kopen
[img=578xnull]http://i54.photobucket.com/albums/g100/Rib-i/Icon_Perimeter.jpg[/img]
of
[img=578xnull]http://i54.photobucket.com/albums/g100/Rib-i/Icon_SolidRubatone.jpg[/img]
Rij jij ooit nog wellis of heb je hem alleen om te poetsen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
iconben benieuwd of ze net zo goed zijn als dat ze vet zijn
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Rij jij ooit nog wellis of heb je hem alleen om te poetsen?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Omdat mensen ook voor de trein springen, en er niet achter
biologisch toch [afbeelding]
Ga ik vooruit toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
dat is al je tweede opmerking waar ik om moest lachen
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als ze de treinen nou allemaal eens acheruit laten rijden he... zou het probleem van mensen die voor de trein springen dan opgelost zijn![]()
Wild dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:07 schreef Roderick2085 het volgende:
ging mij er meer om wat mensen hier vinden wat een paar jaartjes meer of minder
Ik heb het wellis geprobeerd maar ze waren me steeds te slim af, ze wisselden net.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als ze de treinen nou allemaal eens acheruit laten rijden he... zou het probleem van mensen die voor de trein springen dan opgelost zijn![]()
Nee, maar het ruimt wel een hoop oude vandagen op.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:42 schreef Roderick2085 het volgende:
Alleen om te poetsenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Rij jij ooit nog wellis of heb je hem alleen om te poetsen?
Ben jij onder behandeling bij dezelfde dokter als IOHquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ga ik vooruit toch?
Jullie zijn ook wel moeilijk te "vinden" hoor.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wild dus.Met wel ene stem.
WB zit aan een grote bak sla met een cola light.
De wasmachine is nog niet klaar, dus maftijd is even uitgesteld.![]()
Hij heeft het aan zijn hoofd ik aan me voeten ben ik blij dat ik IOH niet benquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ben jij onder behandeling bij dezelfde dokter als IOH
ja, maar wat heeft dat met die quote van mij te makenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wild is goed, en ene stem is een ene stem.![]()
![]()
Ik zou eerder voor een jonge vrouw motor gaanquote:
Ik blij dat jullie allebei onder behandeling staanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hij heeft het aan zijn hoofd ik aan me voeten ben ik blij dat ik IOH niet ben![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hij heeft het aan zijn hoofd ik aan me voeten ben ik blij dat ik IOH niet ben![]()
Wie snapt mij en kan het Roderick uitleggen, of andersom.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:55 schreef Roderick2085 het volgende:
ja, maar wat heeft dat met die quote van mij te makenjou als voorbeeld nemen aangezien jij het zei jij bent je wilde haren kwijt dus beter een paar jaartjes jonger
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor een jonge vrouw motor gaan
zegt iemand met een motor uit de vorige eeuw
[..]
Ik blij dat jullie allebei onder behandeling staan
make up your mindquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie snapt mij en kan het Roderick uitleggen, of andersom.![]()
Jennifer aniston??quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat is een voor jong
[..]
make up your mind[..]
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tijd voor je blokje zout
Het is heel simpel, als je 2 koffiepads in de senseo doet kan Geerd aan zijn blokje likkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie snapt mij en kan het Roderick uitleggen, of andersom.![]()
Ik zou voor een Kawa gaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat is een voor jong
[..]
make up your mind![]()
[..]![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tijd voor je blokje zout
Zeg dat maar tegen IOHquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Het is heel simpel, als je 2 koffiepads in de senseo doet kan Geerd aan zijn blokje likken
[..]
Ik zou voor een Kawa gaanmaar als ik echt geen keus zou hebben dan de 98'er
Tijd om te maffen![]()
Een tweedehands Kawa is relatief vijf jaar ouder dan een Honda.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:06 schreef Rib-i het volgende:
IOH ook wat doorgeluldquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tijd voor je blokje zout
Je kunt beter ja maha nemenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een tweedehands Kawa is relatief vijf jaar ouder dan een Honda.![]()
ok, jong dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En zuipt volgens mij ook olie als een gek, maarja dat heet karakterquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een tweedehands Kawa is relatief vijf jaar ouder dan een Honda.![]()
Onnavolgbare reactie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:14 schreef Snelwagen het volgende:
En zuipt volgens mij ook olie als een gek, maarja dat heet karakter![]()
Nee dat moet nog ingereden worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:14 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En zuipt volgens mij ook olie als een gek, maarja dat heet karakter![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Onnavolgbare reactie.![]()
Olie zuipen is goed, heb je wat te doen. Steeds een beetje liefde geven.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Jah en olie kost een fokking vermogen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Een Kawa is net een vrouw, als je 'r goed misbruikt wil ze steeds meer.quote:
Zekerrrr topspul.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:21 schreef Snelwagen het volgende:
Jah en olie kost een fokking vermogen.
Voor de 690 ga ik denk ik altijd motorex kopen, wordt aanbevolen in ieder geval. Wel goed spul toch?
Komt uit schweiz, dus zal wel goed wezen
![]()
En mijn schema zit al zo volquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een Kawa is net een vrouw, als je 'r goed misbruikt wil ze steeds meer.![]()
Boeie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:21 schreef Snelwagen het volgende:
Is iig wel JASO norm
Humz.quote:Humz die reactie![]()
Ik ook, iedere dag een sms of ik al klaar was met sleutelen.quote:
Khoop dat het er net zo gheyl uitziet als mn motul oliequote:
Vanmiddag zag mijn Lidl olie er ook nog zeer appetijtelijk uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:24 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Khoop dat het er net zo gheyl uitziet als mn motul olie![]()
Maakt dat niks uit die normeringen? Ik d8 dat JASO speciaal voor motoren e.d. was. Maarja echt verstand heb ik niet van oliequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Boeie.![]()
[..]
Humz.![]()
[..]
Ik ook, iedere dag een sms of ik al klaar was met sleutelen.![]()
Maar vast niet zo mooi gifgroen als die motul, en het kan al helemaal nooit zo gheyl ruiken. Ik zou er bijna eau de toilette van makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanmiddag zag mijn Lidl olie er ook nog zeer appetijtelijk uit.![]()
JASO zegt geen ene flikker, is opgericht door de Japanse oliemaffia.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:26 schreef Snelwagen het volgende:
Maakt dat niks uit die normeringen? Ik d8 dat JASO speciaal voor motoren e.d. was. Maarja echt verstand heb ik niet van olie![]()
Humz.quote:Onnavolgbaar idd die reactie, wel karakter![]()
Nog zo blank als siliconenolie. Geweldig gewoon. En ZONDER kleurstoffen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:27 schreef Snelwagen het volgende:
Maar vast niet zo mooi gifgroen als die motul, en het kan al helemaal nooit zo gheyl ruiken. Ik zou er bijna eau de toilette van maken![]()
Jij wil ook graag een nieuwe moter zo te horenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanmiddag zag mijn Lidl olie er ook nog zeer appetijtelijk uit.![]()
Erg lastig die kawa'squote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ook, iedere dag een sms of ik al klaar was met sleutelen.![]()
Is dan ook gelijk het enige kicken aan de T.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:30 schreef Geerd het volgende:
Jij wil ook graag een nieuwe moter zo te horen![]()
Idd een hoop Kawa delen. Ondermeer die fokking koppeling.quote:
Euhwquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
JASO zegt geen ene flikker, is opgericht door de Japanse oliemaffia.
[..]
Humz.![]()
[..]
Nog zo blank als siliconenolie. Geweldig gewoon. En ZONDER kleurstoffen.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maar vast niet zo mooi gifgroen als die motul, en het kan al helemaal nooit zo gheyl ruiken. Ik zou er bijna eau de toilette van maken![]()
Je onderschat de Lidlquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:37 schreef Geerd het volgende:
Lidl olie als je eigenlijk een nieuwe moter wil.
Zo slecht is het geloof ik niet eens, als je het optijd ververstquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:37 schreef Geerd het volgende:
Kzal het morgen eens in mn haren smeren. Deden Italianen toch altijd met olijfoliequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]je gaat er iig gladjes vanuit zien
![]()
Net lekker 3 doors down te luisteren, ineens dikke herriequote:
Zouden mijn buren ook wakker zijn nu.quote:
Nee, Amerikaanse olie moet je dan nemen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:37 schreef Geerd het volgende:
Niet in de spaghettiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kzal het morgen eens in mn haren smeren. Deden Italianen toch altijd met olijfolie![]()
Ohw daarom is het ook zo goedkoop.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Zo slecht is het geloof ik niet eens, als je het optijd ververst![]()
oooopsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Net lekker 3 doors down te luisteren, ineens dikke herrie![]()
Ik heb de HS opquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zouden mijn buren ook wakker zijn nu.![]()
En nu Snelwaegen wakker schudden.![]()
[..]
Nee, Amerikaanse olie moet je dan nemen.![]()
Lidl olie komt uit Duitsland van de Castrol fabrieken.
Nou je zou er goedkoper mee uit kunnen zijn....quote:
Geen JASO keur, dat zegt ook niets over de smeereigenschappen voor het blok.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:44 schreef Snelwagen het volgende:
edit:
Maar het is toch wel van mindere kwaliteit als de castrol olie, hoop ik![]()
Ben je de teller aan 't terug draaien danquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:50 schreef Geerd het volgende:
Ik hoop toch wel dat mijn divje de 150k nog haalt.
Maar tis dus eigenlijk best goed spul die LIDL oliequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen JASO keur, dat zegt ook niets over de smeereigenschappen voor het blok.
Dat is om een marktsegement te creeren, evenals de kleinere viscociteit.
Wel SJ en ACEA03= hoogste specificatie. Smeert als een dolle dus.![]()
Castrol is de hoer van de motorolieindustrie, produceren voor heel veel huismerken.
De SJ olie van Lidl is niet slecht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:53 schreef Snelwagen het volgende:
Maar tis dus eigenlijk best goed spul die LIDL olie![]()
Also, die motorex:
Spezifikation:
JASO MA, API SG, ACEA A3
(Auf deutsch)
Renault 4 .. WB's ouders kochten die nieuw in 1975,76,77 en toen drie jaar niet. En toen viel de bodem er uit.quote:Ik wil mn motor, mag niet altijd de audi meepakken. En die renault 4 is niet vooruit te branden
, maar hij rijdt wel chill
![]()
1 van hetzelfdequote:
Ach deze komt uit 1990 geīmporteerd uit Portugal, mn vader wilde er graag weer 1quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De SJ olie van Lidl is niet slecht.![]()
API SG : motorolie vanaf 1989. SG-olie mag SF,CC SE of SE/CC
vervangen. SG presteert beter dan SF olie op gebied van
weerstand, bescherming tegen slijtage en weerstand tegen
oxidatie.
API SH: betere kwaliteit dan SG vooral voor bij gebruik in zwaardere
motoren.
API SJ: motorolie van uitstekende kwaliteit!!!
![]()
[..]
Renault 4 .. WB's ouders kochten die nieuw in 1975,76,77 en toen drie jaar niet. En toen viel de bodem er uit.![]()
Doodsangsten uitgestaan in dat ding bij harde rukwinden.![]()
![]()
En nu moet ik door mijn gekwelde geest [url=v]hier[/url] om lachen.![]()
IOH had me nog zo gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ben je de teller aan 't terug draaien dan![]()
En wie controleerd het?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:03 schreef Snelwagen het volgende:
n000000h die olie van de LIDL, wat hebben ze betaalt voor die normering, chantage is het pure chantage
Jah dat heeft zon divje wel nodigquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En wie controleerd het?![]()
Aldi is trouwens wel opletten, die is nog SF.![]()
Wel goed voor Div'jes.![]()
Lijkt me dat dat gecontroleerd wordtquote:verhoogde weerstand tegen veroudering en slijtgage.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jah dat heeft zon divje wel nodig
[..]
Lijkt me dat dat gecontroleerd wordt![]()
Beetje paneermeel dr bij, dan schuurt alles mooi schoonquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:14 schreef Geerd het volgende:
Mijnr krijgt om de 5k nieuw frituur vet.
Als je wat dikkere olie nodig hebt, kun je de ragout van een croquette erin laten lopen. Schijnt ook heel goed te werken. Echter is dit wel een precies klusje, te dikke olie is natuurlijk fataalquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:18 schreef Geerd het volgende:
Ik zal het is proberen.
In hoeveel stukjes ligt je blok dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:21 schreef Worldbeater het volgende:
Een kwart liter diesel in je olie voor het verversen, en dan 10 minuten stationair schijnt wel wonderen te doen, en zet alle fabrikanten en verkopers van dure reinigingsmiddelen voor gek. Serieus mannen.
Voorlopig ga ik het niet uitproberen.![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |