Nou jaaaa...sta je een uur in de keuken heb je zelf niks te eten en kan je aan het ijs..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke zei nog heel dapper - Ik heb nog wel een bak Ben & Jerry's![]()
hoezo vrijdagquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mooi, die gaan vanavond echt wel actie ondernemen.
Ik ruik een exit voor Denniks vrijdag.
Ik durf er wel een weddenschap op af te sluiten dat Jaap never nooit niet Dennis laat gaan!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mooi, die gaan vanavond echt wel actie ondernemen.
Ik ruik een exit voor Denniks vrijdag.
Ja heel opvallendquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:52 schreef noekje het volgende:
en toch vind ik Brian leuker naar Amanda toe nu Natasia weg is.
Ét Voila. Ik vind 'm nu geslaagdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:48 schreef blomst het volgende:
[..]
het hoeft niet uitgebreid, doe ik ook nooit
Gewoon een klein stukje over wat er gebeurt is.
Ja ze geeft straks alles door aan de rest op een negatieve manier.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Straks gaat ze vertellen dat Lieke probeerde met haar te bonden, en dat ze er helemaal misselijk van werd![]()
Denk je dat ??? Lieke zit haar gewoon op een slimme manier uit te horen. Lieke en Nadia zullen nooit close worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
en als er niks is gebeurd dan iets over wat komen gaat, een stemming, een ruzie . . .
Lieke en Nadia worden nu al rap closer
over het plezier wat anderen die er net invallen kunnen hebben van een OP, niks meer en niks minderquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
We zitten hier voor ons plezier. Waar gaat dit over.
het was wat sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je dat ??? Lieke zit haar gewoon op een slimme manier uit te horen. Lieke en Nadia zullen nooit close worden.
Ohquote:
Straks gaat ze zoenen met Lieke, omdat Amanda dat ook gedaan heeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
over het plezier wat anderen die er net invallen kunnen hebben van een OP, niks meer en niks minderons plezier is ook gebonden aan regels en hier en daar zijn ze onbekend en worden ze ff gedeeld, moet ook kunnen toch?
Ik heb het eindelijk door. Nadia slijmt nu niet bij Lieke om de exit van dennis te voorkomen, maar ze probeert Amanda op deze manier jaloers te maken![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:21 schreef Frasier het volgende:
Verklaring OP: Persoonlijke voorkeur voor een nieuwe bewoner
Wat gebeurt er:
Lieke heeft weer niet voor Dennis gekookt. Dennis heeft daarop het eten van Lieke opgegeten. Persoonlijk bezit? Daardoor exit Dennis? Waarschijnlijk niet. Blijf 't volgen op de streams. Of kijk elke dag om 20.00 uur naar De Gouden Kooi op Tien.
100% zeker weten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja ze geeft straks alles door aan de rest op een negatieve manier.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Straks gaat ze zoenen met Lieke, omdat Amanda dat ook gedaan heeft.
wacht maar morgen jongequote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:56 schreef neehe het volgende:
[..]
100% zeker weten.
Dat Slieko zo zat te slijmen, en dat ze zo'n hekel aan haar heeft.![]()
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |