Nee Disana, Ik klaag over geen enkele user (in public). Ook niet over jou. Als er een post verschijnt waar ik achter sta dan uit ik mijn medeleven. Gas en tegengas is iets waar het hier steeds over gaat. Ik veroordeel geen users en ik ga mee met users waar ik me verbonden mee voel om uitspraken over de streams die ik bekijk. Ik heb niks tegen jou, integendeel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu weet ik ook waar jij staat. Nog iets te klagen over andere users?![]()
Als Dennis hier niks over te horen krijgt gaat hij dat ook echt doen..en Huub pakt dan het eten van Dennis af en Jaap pakt weer Huub zijn bord...kortom..het wordt weer een lekker zooitje..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat een gelul weer van die internetredactie!![]()
Dennis pakte het bord van Lieke en zei - Elke keer dat jij kookt, eet ik je bordje leeg!
Ik denk nu ook al dagen dat ik gek ben!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja een lul in je mond is een stuk minder intiemer dan in je kut hoor Nadia![]()
![]()
Ik denk dat het verstandiger is dat ik het openen van topics over laat aan users die wel een fatsoenlijke OP kunnen maken en daar ook bereid toe zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kunnen we dus alsnog een fatsoenlijke OP van je verwachten.
Lieke zei nog heel dapper - Ik heb nog wel een bak Ben & Jerry'squote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:44 schreef farceman het volgende:
Wat een talpa censuur : uit de keuken!
Hij eet het eten van lieke de kok op!!!!!!
het hoeft niet uitgebreid, doe ik ook nooitquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandiger is dat ik het openen van topics over laat aan useers die wel een fatsoenlijke OP kunnen maken en daar bereid toe zijn.
Zodra nix in de gaten krijgt dat nada met lieke praat, zal hij daar wel aan gaan klevenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:48 schreef noekje het volgende:
Zie ze dolle pret hebben! Dennis loopt er als een spuit elf achteraan. Het is gewoon te triest om aan te zien.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandiger is dat ik het openen van topics over laat aan useers die wel een fatsoenlijke OP kunnen maken en daar ook bereid toe zijn.
We zitten hier voor ons plezier. Waar gaat dit overquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandiger is dat ik het openen van topics over laat aan useers die wel een fatsoenlijke OP kunnen maken en daar ook bereid toe zijn.
Pardon?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:47 schreef tipsch het volgende:
The Boondock SaintsEdit:fout, ben al vergeten wat ik kwijt wilde (zat onder m'n control+v)![]()
en als er niks is gebeurd dan iets over wat komen gaat, een stemming, een ruzie . . .quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:48 schreef blomst het volgende:
[..]
het hoeft niet uitgebreid, doe ik ook nooit
Gewoon een klein stukje over wat er gebeurt is.
Mooi, die gaan vanavond echt wel actie ondernemen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
Huub maakt een telefoongebaar als Lieke zegt met hem te willen praten.
Straks gaat ze vertellen dat Lieke probeerde met haar te bonden, en dat ze er helemaal misselijk van werdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lieke en Nadia worden nu al rap closer
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:47 schreef tipsch het volgende:
The Boondock SaintsEdit:fout, ben al vergeten wat ik kwijt wilde (zat onder m'n control+v)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |