Dennis pakte haar bord af en begon te eten, vervolgens gooide hij een stuk gevulde kip weg.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:18 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Boodschappen vallen niet onder persoonlijk bezit..maar als je een uur in de keuken heb gestaan om eten klaar te maken is het dan wel..(is het dan wel?)
Er mag wel weer wat meer gemept worden daar dus dat lijkt me een prima oplossingquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Voor de verandering een vrouw die zich niet de villa in neukt, maar zich de villa in mept.
correctie: dennis doet nog steeds niks en nadia doet ff niet meequote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:19 schreef Marrije het volgende:
en dennis en nadia doen gewoon ff niet mee
Of het nobel is of niet, dat doet er mijn inziens niet toe. Als hij wil eten dan moet die zelf maar koken. Het leven kan echt zo simpel zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien kook Lieke wel juist om deze reden en is het veel minder nobel dan het lijkt?
Is niet de moeite, dat zwaaien voor Dennis !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:24 schreef farscapevr6 het volgende:
ik mis een "zwaai hier dennis uit" topic
bart met text dan graagquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:25 schreef noekje het volgende:
Gewoon een leuke vent er weer in, zo'n Barttype!
Joh je moet niet zo doordenken, hoe de waard is vetrouwr hij zijn gasten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja Lieke. Een week of twee geleden (?) was het andersom. De groep at apart en Lieke en Huub mochten niet met ze mee eten. Lieke doet nu precies hetzelfde, alleen laat ze de rest eten en pakt er eentje uit die het niet mag, te weten Dennis. Zo krijgt ze wat ze wil. De anderen mogen eten en zeggen dus niets over het feit dat Dennis niet krijgt (behalve Jaap).
Maar er is nog een verschil tussen toen en nu. Natasia, de zo verguisde, vond het zielig en bewaarde eten voor Huub en Lieke. Lieke blijft daarentegen bij Dennis op haar strepen staan. Kiest u maar, wie is er doortrapter en harder, Lieke of Natasia.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:25 schreef noekje het volgende:
Lieke had gisteren een broodje voor Dennix klaar gezet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja Lieke. Een week of twee geleden (?) was het andersom. De groep at apart en Lieke en Huub mochten niet met ze mee eten. Lieke doet nu precies hetzelfde, alleen laat ze de rest eten en pakt er eentje uit die het niet mag, te weten Dennis. Zo krijgt ze wat ze wil. De anderen mogen eten en zeggen dus niets over het feit dat Dennis niet krijgt (behalve Jaap).
Maar er is nog een verschil tussen toen en nu. Natasia, de zo verguisde, vond het zielig en bewaarde eten voor Huub en Lieke. Lieke blijft daarentegen bij Dennis op haar strepen staan. Kiest u maar, wie is er doortrapter en harder, Lieke of Natasia.
Ik stem voor Safaa en Mitch...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Nix en Nada eruit en dan Kim (of Safaa) en Mitch (of Dimitri) er in, kan nooit slechter worden...
simpel. Natasja werd niet zo walgelijk behandeld door H&L als Lieke door Dennis.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
okquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:27 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik stem voor Safaa en Mitch...
er is nog een verschil, dennis gf eerder zelf aan vies te zijn van lieke dr eten, lieke en huub gavebn dat niet aan van natasis dr eten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan liever vanavond nog, fakkels staan mooier in het donker.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:26 schreef wolferl het volgende:
Kloten met voedsel is volgens de nieuwe regels verboden.
Denniks heeft lopen kloten met het voedsel van Lieke.
Als Lieke en Huub een beetje aandringen bij FEBO is het gewoon exit voor Denniks.
Mischien moeten ze morgen weer op de bank plaatsnemen....briefje voor Denniks.
idd, wat ik al eerder schreef, als het goedgekeurd wordt/niets mee gedaan wordt, is dat weer een vrijbrief om van iedereen het eten van het bord te rausen en weg te gooien.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:26 schreef wolferl het volgende:
Kloten met voedsel is volgens de nieuwe regels verboden.
Denniks heeft lopen kloten met het voedsel van Lieke.
Als Lieke en Huub een beetje aandringen bij FEBO is het gewoon exit voor Denniks.
Mischien moeten ze morgen weer op de bank plaatsnemen....briefje voor Denniks.
Een heel vliegtuig lijkt me iets teveel van 't goede.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:28 schreef Lobasca het volgende:
Er moet een FOKker in!!!
Nee, voor mij hoeft dat niet. Gewoon op kantoor op z'n stoeltje draaien en mooi zitten wezen. Ik vond het echt een leerzame stream toendertijd.quote:
Je bedoelt 'waardeloos', hoop ikquote:
Ik snap er ook niks van...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:22 schreef F04 het volgende:
Nieuwe bewoonster?
Erik en Silvia terug, oude terror tijden herleven.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:25 schreef noekje het volgende:
je weet noquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan liever vanavond nog, fakkels staan mooier in het donker.
Maar als natasja mag trappen enz. dan gaat Dennix door dit voorval nergens
Precies..Dennis vond Lieke vies en haar eten ook...en nu hij niks krijgt wil hij haar eten ineens wel..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:29 schreef gomi het volgende:
[..]
er is nog een verschil, dennis gf eerder zelf aan vies te zijn van lieke dr eten, lieke en huub gavebn dat niet aan van natasis dr eten.
Ja Peterquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:28 schreef Lobasca het volgende:
Er moet een FOKker in!!!
Wie komt volgens jou in aanmerking?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:28 schreef Lobasca het volgende:
Er moet een FOKker in!!!
Maak nog zo'n mooie OP en ik plaats 'm voor jequote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt 'waardeloos', hoop ikTT is misleidend, niets in de OP over het eten gooien van Dennis. Niet erg nuttig voor mensen die later nalezen
![]()
Ahaa,,,wordt al iets duidelijker..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt 'waardeloos', hoop ikTT is misleidend, niets in de OP over het eten gooien van Dennis. Niet erg nuttig voor mensen die later nalezen
![]()
Liessquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie komt volgens jou in aanmerking?
Huub zij bijna iedere avond dat het eten niet te kanen was bij Natasia.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:30 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Precies..Dennis vond Lieke vies en haar eten ook...en nu hij niks krijgt wil hij haar eten ineens wel..
en dat voor een 5 min COSquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb er ook erg m'n best op gedaan zoals iedereen kan zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |