dusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:10 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik zou het zooooooo graag willen maar ze gaan hem gewoon niet wegsturen , exit door opeten van eten , de rede alleen alMaar inprincipe zou hij er uit moeten maar in de regels staat denk ik: dan een MOGELIJKE exit. Maar van de andere kant: dennix doet nix , kan nix , wordt nix . De beste redenen voor een exit.
Voor zover ik weet, alleen de woorden van Huub en Lieke. Weet wel dat Lieke zou gaan bellen om de juiste informatie over het eten te krijgen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hebben jullie gehoord dat het persoonlijk bezit was, of zijn het enkel de woorden van Huub en Lieke?
hm? is er een ruzie tussen nix en huub geweest vandaag?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:10 schreef blomst het volgende:
Nu zegt dennix dus al dat Lieke heeft geslagen, en daarom wil huub niet dat Lieke tussen een ruzie springt, omdat ze het steeds weer krijgt te horen.
Dennis pakte toch het bord van Lieke af?..en Lieke wilde hem Jaap's bord geven maar dat wilde hij niet?..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:07 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix gooit met personlijk bezit.
Maar niet Lieke haar personlijk bezit, ze had het bord al aan Jaap gegeven.
Alleen Jaap wil zich aan het dieet houden en zette het weer op tafel.
Zou wel leuk zijn dat er een brief het huis inkwam, Hem even laten schrikken
Volgensmij is die gozer ook ontzettend onzeker over z'n inhammen. Vandaar dat haar telken naar voren.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:09 schreef mazaru het volgende:
Hij is niet alleen dom, maar ook nog ontzettend lelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij kent iedereen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis tegen Lieke: iedereen heeft een hekel aan je.![]()
Ikquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:12 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dennis pakte toch het bord van Lieke af?..en Lieke wilde hem Jaap's bord geven maar dat wilde hij niet?..
Het was net ff leuk..allemaal samen...die luchtballon..komt Dennis weer met zijn "terror"...het is zijn eigen schuld dat Lieke niet meer ook voor hem wil koken want hij wilde haar eten eerst helemaal niet..hij was vies van haar..
Heel irritant zo'n streamverpester...![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Volgensmij is die gozer ook ontzettend onzeker over z'n inhammen. Vandaar dat haar telken naar voren.
Idd, we zullen zien. Maar ik kan mij bijna niet voorstellen dat voedsel persoonlijk bezit is. Je zou dan gelijk alle boodschappen kunnen confisceren. Het lijkt mij onzin.quote:
Minstens 40quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:09 schreef mazaru het volgende:
Hij is niet alleen dom, maar ook nog ontzettend lelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij verwijdering toch geen vervanger?? Ik weet het niet meer precies.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:12 schreef gomi het volgende:
dit is toch ook een gouden kans voor dgk om een vervanger in de kooi te zetten die t spel wel wil en kan spelen.
dit is niet zo'n onzin als je bedenkt dat Lieke de gerechtjes heeft zelf heeft gemaakt, iets wat nix zelf misschien wel niet kanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Idd, we zullen zien. Maar ik kan mij bijna niet voorstellen dat voedsel persoonlijk bezit is. Je zou dan gelijk alle boodschappen kunnen confisceren. Het lijkt mij onzin.
welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Bij verwijdering toch geen vervanger?? Ik weet het niet meer precies.
Het zou wel zo kunnen zijn dat zodra je opschept, en het op je eigen bordje ligt, het ook echt van jou is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Idd, we zullen zien. Maar ik kan mij bijna niet voorstellen dat voedsel persoonlijk bezit is. Je zou dan gelijk alle boodschappen kunnen confisceren. Het lijkt mij onzin.
Als Dennis hier helemaal niks over te horen krijgt is dat een vrijgeleide voor Jaap en/of Huub om ook eten en drinken van mensen af te pakkken...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:10 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik zou het zooooooo graag willen maar ze gaan hem gewoon niet wegsturen , exit door opeten van eten , de rede alleen alMaar inprincipe zou hij er uit moeten maar in de regels staat denk ik: dan een MOGELIJKE exit. Maar van de andere kant: dennix doet nix , kan nix , wordt nix . De beste redenen voor een exit.
Nee, een bokspartij tussen het huishoudelijk personeelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
hm? is er een ruzie tussen nix en huub geweest vandaag?
lat ze maar eens aan jouw bordje eten ziten danquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gisteren vertelde Lieke tegen Huub dat ze het had nagevraagd en het was door achter bevestigd. 's Avonds merkte Nadia op dat er ergens 'persoonlijk bezit Lieke' opstond, Lieke vertelde toen weer dat het echt persoonlijk bezit van haar is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hebben jullie gehoord dat het persoonlijk bezit was, of zijn het enkel de woorden van Huub en Lieke?
Wel weer een leuk spelelement!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
verwijdering wel, kijk naar nenaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
een boete zou voor mij ook voldoende zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Zou ook kunnen dat Dennix er niet uit gaat nu maar met een stemming of fysiek geweld , vind ik een leukere exit en de redactie denk ik ook
Bij verwijdering wel een vervanger, bij stemmingronde voor exit, geen vervanger.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
amanda kwam als vervanging voor nena na haar verwijdering.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Neuh.. Niet dus!. Als ik iets te eten klaar maak voor iemand die Neemmijnietserieus heet en ik geef dat te kennen aan de rest van de groep, dan is elke persoon die dat voor jouw neus wegpikt in overtreding.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
nee man nix erit saffaa erinquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
een boete zou voor mij ook voldoende zijn.
Gewoon 1000 euro voor een bordje eten![]()
Ja, maar het gaat toch echt werkelijk helemaal nergens over. Daar ga je toch niet iemand voor weg sturen, als je 's morgens nog de ideale situatie creeert tussen werksters om die elkaar voor hun muil te laten slaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
dit is niet zo'n onzin als je bedenkt dat Lieke de gerechtjes heeft zelf heeft gemaakt, iets wat nix zelf misschien wel niet kan![]()
Boodschappen vallen niet onder persoonlijk bezit..maar als je een uur in de keuken heb gestaan om eten klaar te maken is het dan wel..(is het dan wel?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een stemming gaat never nooit lukken!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Zou ook kunnen dat Dennix er niet uit gaat nu maar met een stemming of fysiek geweld , vind ik een leukere exit en de redactie denk ik ook
Misschien kook Lieke wel juist om deze reden en is het veel minder nobel dan het lijkt?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
Er mocht sowieso niet meer gekut worden met het eten. Lieke schijnt te hebben geregeld dat eten persoonlijk bezit is.
Het is natuurlijk ook van de gekke. Die gast doet niks en Lieke kookt voor iedereen en jat haar het eten af als een echte rat.
Dan kunnen ze Palma direkt opnemen.quote:
Natuurlijk. Slim van haar zeg.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien kook Lieke wel juist om deze reden en is het veel minder nobel dan het lijkt?
ja, dat heb ik wel gezien, althans dat beetje wat we mochten zienquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, een bokspartij tussen het huishoudelijk personeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |