PM is overrated!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:48 schreef cerror het volgende:
Stelletje jankerts, PM elkaar maar en ga daar verder Dr.Phillen.
MAIL, ROOKSIGNAAL, MORSE, TAMBOERIJN!quote:
KAN IK ER WAT AAN DOEN DAT IK GEEN TIETEN HEB, SPOT NIET MET MENSEN MET BORSTKANKER, JA?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:51 schreef cerror het volgende:
[..]
MAIL, ROOKSIGNAAL, MORSE, TAMBOERIJN!
WAT ZIJN HET DAN? 2 STEENPUISTEN MET EEN SLECHTE COUPE?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
KAN IK ER WAT AAN DOEN DAT IK GEEN TIETEN HEB, SPOT NIET MET MENSEN MET BORSTKANKER, JA?
Je houdt van bier. That's all that matters.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe de volgende keer eerst je best iemand te leren kennen. Je weet duidelijk niets van mij.
HET ZIJN ILLUSIES, CERROR. TWEE STUKS. PURE ILLUSIE.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:54 schreef cerror het volgende:
[..]
WAT ZIJN HET DAN? 2 STEENPUISTEN MET EEN SLECHTE COUPE?
Niet waar! Er is meer, Q. Véél meer!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Je houdt van bier. That's all that matters.
Meer bier?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet waar! Er is meer, Q. Véél meer!
Nee. Meer [dingen]! Er is engelengezang, er zijn prachtige jonge freules, er is muziek, er is poëzie. En daarachter ligt nog een hele wereld vol verdorvenheid en ellende. Maar die wereld wil je niet kennen.quote:
Inderdaad. Ik wil alleen bier. En veel. Kei-veel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Meer [dingen]! Er is engelengezang, er zijn prachtige jonge freules, er is muziek, er is poëzie. En daarachter ligt nog een hele wereld vol verdorvenheid en ellende. Maar die wereld wil je niet kennen.
Ja eerst was het hier nog uit te houdenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:49 schreef Chowi het volgende:
Geworden?
Toffe kloon.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:17 schreef Lokhoer het volgende:
Boek of ballen!
Ik heb net al taart gehad.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:50 schreef Chowi het volgende:
Ik ga nét een roerei maken. Wil je ook, c?
Het zit wel in mijn 4 basisbehoeften.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:23 schreef Chowi het volgende:
Taart ís geen lunch!
Als bakstenen in een muur:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:28 schreef Chowi het volgende:
Muziek, seks, bier en calorieën?
De bakstenen zijn niet gesloten. Daar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Als bakstenen in een muur:
[insert bakstenen]
Maar verklap het einde niet!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:13 schreef JDude het volgende:
Breng het in boekvorm uit!
Snape k... Hmnah.quote:
Mag ik je wcborstel aanrakenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:56 schreef Nosh het volgende:
De complete selectie van Atletico Madrid overnacht op mijn werkplek.
Wat er op neerkomt dat ik waarschijnlijk Garciá's poepresten weg heb staan schrobben..
Oh yay..
Zeg, heb je al zin in zaterdag?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik was mijn rechterhand nooit meer..
Ik ben mijn homo kwijt!quote:
Zolang je het maar niet in een potje op sterk water zet en het gaat verafgoden, hmkay?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:56 schreef Nosh het volgende:
De complete selectie van Atletico Madrid overnacht op mijn werkplek.
Wat er op neerkomt dat ik waarschijnlijk Garciá's poepresten weg heb staan schrobben..
Oh yay..
Ah beter. Het gaat eindelijk gebeuren.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:35 schreef Chowi het volgende:
Oh ja, dat moest nog hè.
* Chowi pakt haar honkbalknuppel en gaat in de houding staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |