Dit is m'n reactie terwijl ik je post las nadat ik het boek had gelezen. Als het daarvoor was geweest had het nog iets minder vriendelijk geweest. Heel fijn dat jij heel stoer alle spoilers te horen krijgt van je vast ontzettend hippe vrienden, maar iedere idioot snapt dat dat niét gemeld dient te worden. Zeker niet in een reeks waarin mensen zitten die meerdere keren gemeld hebben dat boek te willen wezen. Het is willens en wetens kloten met andermans plezier, en daar maak je bepaald geen vrienden mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat had je ook best iets genuanceerder kunnen brengen, c_c. Iets vriendelijker, ook. Iets waardoor ik misschien zou willen overwegen het niet te doen om jou een plezier te doen. Zoiets. Begrijp je?
Wat ik zeg, c_c, ik ben niet te beroerd mijn fout toe te geven. Dat doe ik dus ook. Je gaat nu enkel in op mijn fout, like, wtf?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit is m'n reactie terwijl ik je post las nadat ik het boek had gelezen. Als het daarvoor was geweest had het nog iets minder vriendelijk geweest. Heel fijn dat jij heel stoer alle spoilers te horen krijgt van je vast ontzettend hippe vrienden, maar iedere idioot snapt dat dat niét gemeld dient te worden. Zeker niet in een reeks waarin mensen zitten die meerdere keren gemeld hebben dat boek te willen wezen. Het is willens en wetens kloten met andermans plezier, en daar maak je bepaald geen vrienden mee.
En nu ga ik op balkon verder puzzelen.
Schuimend en welquote:
Een goed biertje heeft een lekkere kop.quote:
Laat hem zitten waar die is als een waarschuwing voor de rest.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben de sperciebonen, het enige groenvoer wat in m'n eten zou zitten, vergeten erbij te doen. Nou moet ik m'n vitaminen uit perenijsjes halen.
Maar, dames en heren, ik heb een spin gedood [afbeelding]
Festini perenijsjesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben de sperciebonen, het enige groenvoer wat in m'n eten zou zitten, vergeten erbij te doen. Nou moet ik m'n vitaminen uit perenijsjes halen.
Maar, dames en heren, ik heb een spin gedood [afbeelding]
Heul niet! Vechten?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:34 schreef Q. het volgende:
Popcorntopic.
Welke reactie doel je nu op?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:59 schreef Chowi het volgende:
Waar het om gaat is dat ik de reactie nogal overdreven vind.
Ik lijk dan ook niet op bier.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een goed biertje heeft een lekkere kop.
Die hele ban-actie, reacties van mensen daarna nog in BeF, reacties van mensen op MSN, and so on, and so on.quote:
Die ban-actie heb je aan mij te danken, maar dat weet je.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die hele ban-actie, reacties van mensen daarna nog in BeF, reacties van mensen op MSN, and so on, and so on.
Zo heb ik twee jaar geleden een mug platgemept. Ik ben inmiddels verhuisd, de nieuwe bewoner mag 'm er af krabbenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef zarGon het volgende:
Laat hem zitten waar die is als een waarschuwing voor de rest.
Hó. Zo zit het dus helemaal niet in elkaar. Als ik moedwillig andermans plezier had willen vergallen, zou ik het helemaal niet op die manier gepost hebben. Ik wist dat er mensen waren in BeF die Harry Potter tof vonden, maar ik had er, stom eigenlijk, helemaal niet bij na gedacht toen ik die post plaatste. Mja, ban vónd ik ook wel enigszins terecht, al is het maar omdat dat gewoon het beleid is en andere users ook gebanned zijn om die reden. Daarop ben ik natuurlijk geen uitzondering.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die ban-actie heb je aan mij te danken, maar dat weet je.
En nee, het is niet vergelijkbaar met een film of boek waar je het einde van weet. Dit was het laatste deel in een serie boeken die al 10 jaar geleden gestart is en waar we (en ik) dus 10 jaar lang op de ontknoping hebben zitten wachten. Ik wilde het dus lezen zonder vooraf geïnformeerd te worden over het plot en heb alle spoilersites en -topics gemijd. Tuurlijk wist ik dat er ook elders gespoilerd zou worden en dus heb ik alleen maar mn eigen fora bekeken voor ik het boek uit had én in BeF gepost, omdat ik verwachtte daar geen spoilers te vinden. Helaas was dat laatste een foute inschatting mijnerzijds. Ik begrijp werkelijk waar niet wat de lol is van moedwillig andermans plezier vergallen en ik had ook niet verwacht dat jij je daartoe zou verlagen. Was ik boos? Beetje, maar meer teleurgesteld. Ik had je hoger ingeschat, wederom mijn fout helaas.
Dus ja, ik heb je aangegeven in het banmeldtopic en eerlijk gezegd hadden ze je er wat mij betreft een maand van af mogen gooien.
Oh. Hier scheen heel de dag de zonquote:
Hey, hoi, Dago. Kan er ook iets positiefs uit jouw mond komen? Niet hè?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:34 schreef Dagonet het volgende:
Mooi om te zien hoe je je met de laatste zin toch weer even superieur moet tonen door mensen die het leuk vinden om een boek te lezen en een serie te volgen betreurenswaardig te vinden.
Jawel hoor. Maar daar moet je wel wat voor doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, hoi, Dago. Kan er ook iets positiefs uit jouw mond komen? Niet hè?
Zes cijfers, erg genoeg.quote:
MUY CALIENTÉ!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh. Hier scheen heel de dag de zon [afbeelding].
Ik ken newbies met drie cijfers, newbie is een state of mind.quote:
*Passt de kruidige kroepoek.quote:
Ja, maar wat is het toch verdulleme met jullie om alleen in te gaan op de dingen waar je ruzie over kunt zoeken? Ik geef mijn fouten toch toe, wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar daar moet je wel wat voor doen.
WQZ.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:43 schreef Q. het volgende:
En nu weer gewoon over bier praten zoals het hoort.
Doe de volgende keer eerst je best iemand te leren kennen. Je weet duidelijk niets van mij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:40 schreef Dagonet het volgende:
En dan niet natuurlijk "zonder na te denken" de clou van een boek hier posten.
Dat je het in je MSN had staan was ook al zielig. Vertel, als je een teringhekel aan het boek hebt, waarom besteedt je er dan toch zoveel tijd aan om het voor anderen te verneuken? Als je er niets mee hebt, kan je het dan niet links laten liggen?
Of probeer je gewoon extra stoer te zijn door het voor andere mensen te verneuken? Is dat de manier waarop je opgevoed bent? Doe wat je wil, fuck de rest, zolang jij maar je lol hebt?
Wanneer is egoïsme een groot goed geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |