So?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:38 schreef pingu_ het volgende:
Er mist wat interpunctie in de OP. o.O
73 augustus lijkt me de datum dat we de nieuwe kunnen verwachten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:45 schreef pingu_ het volgende:
Is het nou 3 of 7 augustus?
Doe maar 7quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:45 schreef pingu_ het volgende:
Is het nou 3 of 7 augustus?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou graag mod op POL willen zijn hoor.
Ik geloof nooit dat ik dat gezegd hebquote:
Maar wat houdt het precies in om mod te zijn in POL?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat ik dat gezegd heb
Topic is een succes, nu de aanmeldingen nog.quote:
Niks, beetje topics sluiten, zooi opruimen en zeggen dat ze stomvervelend zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar wat houdt het precies in om mod te zijn in POL?
Je vergeet "PM'en met SCH".quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks, beetje topics sluiten, zooi opruimen en zeggen dat ze stomvervelend zijn.
Verstand van politiek is geen vereiste, dat hebben de users hier ook niet
prima...wanneer kan ik beginnen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks, beetje topics sluiten, zooi opruimen en zeggen dat ze stomvervelend zijn.
Stomvervelende vetes tussen users negeren. Dan kom je een heel eindquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar wat houdt het precies in om mod te zijn in POL?
Mooi. Gekwalificeerd.quote:
Je hebt mijn inzet nog niet aangevraagd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Topic is een succes, nu de aanmeldingen nog.
Kun je o.a. hier iets aan doen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je hebt mijn inzet nog niet aangevraagd.
Dat weet geen mens.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:02 schreef Aoristus het volgende:
is Pberends al genoemd?
Ik ben de man in sept. '07. Yvonne hoeft maar te vragen en ik zal dan starten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Kun je o.a. hier iets aan doen?
[afbeelding]
You got the job !
Passief afwachten siert een MOD nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je hebt mijn inzet nog niet aangevraagd.
Laat dat nu juist de benodigde kracht zijn op POL!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:05 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Passief afwachten siert een MOD niet
Excellent! Ik zal het nodige beleid uit gaan voeren.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
Ik stem voor Aaahikwordgek.
Ik ook, hij heeft al daadkracht laten zien als admin op een ander forum. Hoe hij het hier zal doen is nog onduidelijk, maar hij heeft het voordeel dat hij sigme niet blindelings accepteert in haar oordeelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
Ik stem voor Aaahikwordgek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |