quote:
Hmmz , zo geheel toevallig dat ik dit topic nog eens ff terug lees, niet onterecht ookquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:52 schreef veldmuis het volgende:
Daar zal fransbreda blij mee zijn! Ja, ik kon de verleiding niet weerstaan. Eerst koffie!
Het maakt toch niet uit als ik niet weet waar je het over hebtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:36 schreef Kuukske het volgende:
Boe fucking whoeptie doe.
Nee, nu pas. Een beetje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:32 schreef Kuukske het volgende:
Nu al uitgeslapen?
Ahh. Goedemorgen danquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:46 schreef veldmuis het volgende:
Nee, nu pas. Een beetje.
Ik lees ook mee!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Ahh. Goedemorgen dan. En goedemorgen As. En eenieder die meeleest.
Weet ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:34 schreef JDude het volgende:
Ik lees ook mee!
Ik zag ze vanaf het terras aan de Haven ook! Zat o.a. een vliegende smurf tussen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef Dalamar het volgende:
Veel toffe balonnen gisteren gezien, heeft het wonen in de HB toch 1 voordeel(tje).
En dan maak je geen foto's.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:57 schreef JDude het volgende:
Ik zag ze vanaf het terras aan de Haven ook! Zat o.a. een vliegende smurf tussen.
Ja idd! Net zoeen Mario Bros. schildpad was het.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:58 schreef Dalamar het volgende:
De smurf is er elk jaar wel bij, deze keer nog een grote schildpad gezien, die was wel mooi.
Ik had ze ook liever IRL gezien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:59 schreef JDude het volgende:
Ja idd! Net zoeen Mario Bros. schildpad was het.
En ja, foto's maken met dat brakke ding van mij als ze op best grote afstand langskomen, da's geen succes.
Op 10 hoog? Handjes geven? Pleegt de burgemeester zelfmoord?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:01 schreef Swiffer het volgende:
@Kuuk, handig he
ik ga vanavond eens op tien hoog mensen handjes geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |