Hmmm, zit wat in.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:18 schreef Kuukske het volgende:
Dan doe je dat niet en ga je Fok!ken!
Ow tof, gefeli met de neue baan. In Breda?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:22 schreef _krizip_ het volgende:
Hmmm, zit wat in. [afbeelding]
Nog een weekje, dan begin ik bij m'n nieuwe baan. Dan zal Fok!ken tijdens werk er niet meer inzitten denk ik!
Jep, één lange rechte weg. Ben bang dat die me al snel zal gaan vervelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:37 schreef Swiffer het volgende:
hmm zundert.. half uurtje vanuit breda met de auto![]()
Hallo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:47 schreef Kuukske het volgende:
Nou, als hij straks terug komt, en hij leest dit. Ahhw. Die vertederde blik in zijn ogen kan ik vanaf hier dan al zien hè. Zo.. Maar ik vind jou ook lief hoor vm
.
Hé!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:58 schreef JDude het volgende:
Hallo.
ik heb in rijsbergen gewoond.. en dan met de fiets naar bredaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:52 schreef _krizip_ het volgende:
[..]
Jep, één lange rechte weg. Ben bang dat die me al snel zal gaan vervelen.
Inderdaad, das ook het vervelende aan die weg. Daar kun je echt niet harder dan 80.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:07 schreef Swiffer het volgende:
en kijk uit voor de flitskasten, op dat trajectje doet er altijd wel 1tje flitsflits!
Ohja. Veelvuldig seks hebben met JD.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:54 schreef Swiffer het volgende:
leuke vakantieplannen hoor Kuuk maar volgens mij vergeet je iets
ik heb nog geen plannen.. 2 weken niks doen denk ik
Yayquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik flikker een baksteen door het raam. GRMBL.
Hormonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |