Tot ergens tussen 12 en 19 augustus, afhankelijk van hoe lang ze nog nodig hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:26 schreef Asics het volgende:
ja hoelang is die nog leeg?
HE GODVERDOMME. DIE ZAG IK ZONET STAAN MET ZOEEN BLOND DING.quote:
De flitsgaten zitten vol verf en hij roestquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:37 schreef veldmuis het volgende:
Dat die ouwe flitsdoos er nog hangt eh
Ja, maar daar staat die paal nog he!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:38 schreef JDude het volgende:
[..]
De flitsgaten zitten vol verf en hij roest. De andere richting hangt alleen de groene bekisting er nog, zit niks meer in [afbeelding]
IK WIL OOK ZO'N BROEK MET VAN DIE ZAKKEN AAN DE ZIJKANT was het eerste wat ik dacht!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:39 schreef Kuukske het volgende:
[afbeelding]
Ik verklaar hierbij de Rondweg voor gesloten.
Er zitten helemaal geen zakken in. Ik zou het ook wel handig vinden ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:41 schreef veldmuis het volgende:
IK WIL OOK ZO'N BROEK MET VAN DIE ZAKKEN AAN DE ZIJKANT was het eerste wat ik dacht!
Die racert reed langs die kant! Misschien is hij nu wel keihard gelollerpwned!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:40 schreef veldmuis het volgende:
Ja, maar daar staat die paal nog he!
Neh, dat ding staat helemaal aan de zijkant, en er is een best brede middenberm; die kan alleen die rijstrook flitsen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:45 schreef Asics het volgende:
of hij flitst de andere rijstrook dat kan ook he
whahaha
Huub Hangop ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er zitten helemaal geen zakken in. Ik zou het ook wel handig vinden ja.
Toffe smileyquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Die racert reed langs die kant! Misschien is hij nu wel keihard gelollerpwned! [afbeelding]
Komt goedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:53 schreef veldmuis het volgende:
En morgen is het ballon fiesta!
En ik luister alto-muziek.
Gaat goed hier!!
Wat luister je?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:53 schreef veldmuis het volgende:
En morgen is het ballon fiesta!
En ik luister alto-muziek.
Gaat goed hier!!
Tering, dat is erger dan ik ooit gehaald heb. Sterkte meidquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Komt goed. Ik had 5k + posts deze maand. Over het hele forum. Shoot me? Ja?
http://podcast.kxradio.nl(...)oorkxgaatdezonop.mp3quote:
Perry denk ik?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een vraagje voor de sporters in breda. Welke winkel verkoopt nu echt goede sportschoenen? En dan bedoel ik dus echt met een rek tennisschoenen, een rek aerobicschoenen etc.
Niet hippe sneakers waar je niet op kunt sporten, want die zitten er genoeg.
Brejaardquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:59 schreef JDude het volgende:
Zit er niet zoeen zaak bij cafe Vulling daar in de straat?
"Hallo, ik zoek de nieuwe CD van de Podcasts!"quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:59 schreef veldmuis het volgende:
http://podcast.kxradio.nl(...)oorkxgaatdezonop.mp3
En niet de eerste keer.
Zit aardig toffe muziek tussen eigenlijk!
Thnx. I'll need it.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:59 schreef veldmuis het volgende:
Tering, dat is erger dan ik ooit gehaald heb. Sterkte meid
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:00 schreef JDude het volgende:
[..]
"Hallo, ik zoek de nieuwe CD van de Podcasts!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |