quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zat vanmiddag om 17:30 ook bijna te pitten onderweg naar huis![]()
wat een kutwijf...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:32 schreef Paladijn het volgende:
enIk dacht dat't een fake was, maar het is echt:
Leen je een keer je auto uit...
Hey, tof, dar was ik zaterdag nogquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Fugie het volgende:
ik werk nu met een friesuit damwoude ofzo, net zo ver van amersfoort als middelburg
moet je zoveel repareren dan voordat je weg kan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:30 schreef BoJo het volgende:
zo... vakantie genomen laatste 3 weken van September, als ik centen genoeg heb dan kar ik met de 155 richting Servië.![]()
tjabboquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:07 schreef riceboy het volgende:
[..]
moet je zoveel repareren dan voordat je weg kan?
het zijn meer de benzine kosten die ik in me eentje moet ophoesten, volgens mij ga ik wel kapot 17 uur lang in die sportstoel, stuiterend door de verlaging/lage banden en die brom uit de uitlaat de hele tijdquote:
Zit een groot deel van je familie daar nog?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
het zijn meer de benzine kosten die ik in me eentje moet ophoesten, volgens mij ga ik wel kapot 17 uur lang in die sportstoel, stuiterend door de verlaging/lage banden en die brom uit de uitlaat de hele tijd![]()
gaaf toch.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
het zijn meer de benzine kosten die ik in me eentje moet ophoesten, volgens mij ga ik wel kapot 17 uur lang in die sportstoel, stuiterend door de verlaging/lage banden en die brom uit de uitlaat de hele tijd![]()
Volgens jaar gaan we met de Spiderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Minder, fuug/TF hebben een beetje vals gespeeldquote:
Tya, zal ik maar pessimistisch doen en zeggen dat dat altijd wel zo zal blijven zolang mensen over spotwaardigheid blijven discusseren? Die jaguarized vat het iig altijd persoonlijk op en is van mening dat ik met een persoonlijke crusade tegen hem bezig ben ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb gewoon een oud dubbel topic open gegooid hoor![]()
gezeur in gespot topic altijd btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |