quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Op slot geopend?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom heb je topic op slot geopend Fugie?
het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
TF was aan het spelenlet ook op e datums van de eerste twee posts
je lijkt mij welquote:
succes morgen met naar den haag gaan. Dat staat op zeker muur en muur vast omdat heel nederland naar scheveningen gaatquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga ook niet meer, want anders sta ik vast en zeker richting Hellevoetsluis in de file, richting Zandvoort in de file, richting Rijswijk/Den Haag in de file en wellicht weer richting Hellevoetsluis.
En ik wil toch wel een beetje op tijd thuis zijn.
Ik geef niet zoveel om filequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
succes morgen met naar den haag gaan. Dat staat op zeker muur en muur vast omdat heel nederland naar scheveningen gaat
ik ook niet echt. Maar het moet geen uren gaan duren want dan ga ik me dood vervelenquote:
Gewoon zorgen dat er een leuk vrouwtje voor je rijdtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ook niet echt. Maar het moet geen uren gaan duren want dan ga ik me dood vervelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |