quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:00 schreef thaleia het volgende:
Onopgeruimd als ik ben echter heb ik, na een overhaaste opruimactie voor een feestje, geen idee meer waar de sleutel zich bevindt en vanzelfsprekend bezit ik ook geen reservesleutel.
Neem je vlieger dan maar mee JAMquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:46 schreef JAM het volgende:
Ik krijg net het bericht dat er voor de komende dagen een typhoon (genaamd USAGI, d.w.z; konijn) op het programma staat. 3 augustus, mijn aankomstdag, staat'ie geplanned in de regio Osaka. Het konijn en ik worden daar beide rond een uur of negen verwacht, zij het ik in de ochtend en de typhoon 's avonds.
Sporten, slapen, bier drinken, films kijken, en werk hebben op een heel ander gebied, want die studie zelf, daar kun je niet zoveel mee.quote:
Wel kei-interessant heur!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:17 schreef thaleia het volgende:
[..]
Sporten, slapen, bier drinken, films kijken, en werk hebben op een heel ander gebied, want die studie zelf, daar kun je niet zoveel mee.
Ja, ik ben al geheadhunt door Deloitte en Ernst & Young.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:22 schreef thaleia het volgende:
Ah, jij zit ook in een richting die opleidt voor het grote geld
Dank!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:29 schreef Lienekien het volgende:
Fok! Literatuur-Trivia #6 waar geen thee wordt gedronken
Mooi speurwerk!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
He Frollo, ik zit Advocaat van de Hanen te lezen en nu blijkt dat die AFTH gewoon al bijna 20 jaar voordat Schervengericht uitkomt in AvdH een theaterstuk opvoert met hetzelfde idee. En terwijl ik dit type bedenk ik me opeens dat AvdH ook de initialen zijn van.... nou ja, je snapt het wel. Wat is die Afth toch een boef.
(Overigens lees ik het mede omdat jij zei dat je fan was en op basis van andere fokmeningen... hoe belangrijk kan zo'n forum wel niet zijn)
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:31 schreef Frollo het volgende:
[..]
De scriptie ja. Maar ik moet nog één vak: Codicologie/Paleografie/Miniatuurkunst. Echt super-, superinteressant, maar ik moet er zowel een werkstuk voor schrijven als een tentamen doen. En ik weet niet wanneer dat tentamen is en zelfs niet of het een mondeling, schriftelijk of misschien wel een take home-tentamen wordt. Ik ben compleet overgeleverd aan de nukken van een docent die slechts twee dagdelen per week op de uni (en momenteel op vakantie) is, die niet reageert op e-mails, zijn telefoon niet opneemt, en mij waarschijnlijk niet eens mag.
En ik moet vóór 1 september klaar zijn, want op die datum vervallen alle resultaten die ik ooit gehaald heb.
Ben je ook zo sielug?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Lotgenoot!
Hier nog zo eentje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |