abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52032193
Zou me niets verbazen als Ajax probeert Ezquerro los te peuteren bij Barcelona.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:34:46 #102
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52032247
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:30 schreef BonJovi het volgende:
Drenthe
Is geen linksbuiten. Geen 'echte'.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:35:22 #103
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52032264
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:32 schreef venomsnake het volgende:
Zou me niets verbazen als Ajax probeert Ezquerro los te peuteren bij Barcelona.
Ik denk dat ze met Barcelona snel akkoord zijn dan. Alleen met de speler zelf wordt lastiger gok ik
Jawel, je keek.
pi_52032301
Gezeik over Suarez allemaal, we zijn lang genoeg braaf geweest en het heeft ons nooit iets opgeleverd. Net als met Defour, waar uiteindelijk een andere partij mee aan de haal ging. Waarom proberen we die jongen niet alsnog te halen trouwens?
pi_52032316
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:30 schreef TheVulture het volgende:

Als ie aankondigt dat Marc Overmars zijn kicksen weer aantrekt ligt mijn kin op de grond hoor
Die traint nu mee bij jullie aartsvijand Go Ahead Eagles
Misschien is hij wel topfit straks
Woo-loo-loo!
pi_52032326
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:35 schreef jna het volgende:

[..]

Ik denk dat ze met Barcelona snel akkoord zijn dan. Alleen met de speler zelf wordt lastiger gok ik
Zal zeker lastig worden, maar bij Barcelona komt hij niet meer aan spelen toe. Bovendien is hij ook al op leeftijd en bij Ajax kan hij nog CL spelen.
Ajax kan het altijd proberen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52032351
Ja precies
AFC AJAX
pi_52032356
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:36 schreef devv05 het volgende:
Net als met Defour, waar uiteindelijk een andere partij mee aan de haal ging. Waarom proberen we die jongen niet alsnog te halen trouwens?
Omdat Sneijder er nog is. En Defour koop je niet om hem vervolgens een jaar op de bank te zetten.
pi_52032368
nog meer bejaarden??
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52032419
Ik wil niet doen alsof ik hier mensen ken, maar waar is die Erwtensoep eigenlijk? Dat was een lollige knakker
Woo-loo-loo!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:46:14 #111
50220 Jaggunsu
Zo blauw als een reiger
pi_52032528
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:27 schreef jna het volgende:
Hoeveel (goede) linksbuitens zijn er nou op de wereld. Volgens mij kan Van Geel op die positie nooit met een naam komen waarvan we allemaal met open bek zitten.
Ik weet het niet hoor...Suarez is natuurlijk ook geen echte linksbuiten, evenmin was Babel dat.
Een linksbenige vleugelspits is misschien een betere beschrijving

Ben wel benieuwd met wie van Geel aankomt...vergeet niet dat de laatste transfers ook volledig uit de lucht kwamen vallen...

Enfin, spannend! heb er wel vertrouwen in.
Aankopen als Delorge, Colin, Heijblok vind ik in ieder geval niet ontmoedigend omdat ze puur voor de breedte gedaan zijn.
Beauty is in the eyes of the beer holder...
pi_52032871
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Niks, maar wie heeft ooit verzonnen dat je voor voetballers moet gaan betalen... als je er over nadenkt is het eigenlijk maar een rare gang van zaken. het zijn in principe gewoon werknemers
Zolang clubs en spelers het samen eens worden is er niets aan de hand.

Maar in het geval Suarez vraagt FC Groningen een bedrag wat volgens Ajax en Suarez te hoog is. De mogelijkheid is er dan om te arbitreren om dan een uitspraak te laten doen naar de werkelijke transfersom (welke bindend is voor de verkopende club).

Er wordt dan gekeken naar contractduur, jaarsalaris e.d.

Dus dat is allemaal afwachten. Maar in elk geval is het transfersysteem zoals het er nu is echt aan zijn eind. Er zijn al diverse processen gevoerd tussen clubs en spelers. Uiteindelijk zal er een systeem komen met hooguit salaris en opleidingsvergoeding... dan kun je voor een speler als Suarez niet veel vragen... Contract tot 2011 verdiend per jaar 100.000 verleden bij Groningen 1 jaar... Als daar 2 miljoen van overblijft mag je blij zijn...
pi_52033147
hahahaha hans nijland ahahahaahaha
lollig
pi_52033656
Al die arbitrage zaken zijn onzin! Je moet je aan je contract houden.. Echt alleen als het heel ernstig word bijv. dat er ineens 60 miljoen voor Sneijder word gevraagd dan zou het kunnen. Maar Suarez moet niet klagen maar dragen!

Jammer voor Ajax en Suarez (en voor mij..) maar het moet dan maar zo..

Alhoewel, 12 miljoen voor Suarez vragen is natuurlijk wel fucked up veel in vergelijking met de 8 (?) miljoen van Huntelaar destijds..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_52035863
9,5 miljoen vragen voor Suarez is een grote grap natuurlijk. Huntelaar was met z'n 9 miljoen al een groot risico, terwijl die wél indrukwekkende statistieken had .

Musampa vond ik bij z'n Manchester City tijd best goed. Weet niet hoe hij het nu doet bij Trabzonspor, maar anders zou het wel een versterking zijn denk ik.

[ Bericht 26% gewijzigd door Nashje op 02-08-2007 03:54:45 ]
pi_52036747
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 03:48 schreef Nashje het volgende:
9,5 miljoen vragen voor Suarez is een grote grap natuurlijk. Huntelaar was met z'n 9 miljoen al een groot risico, terwijl die wél indrukwekkende statistieken had .
Precies. Maar ik ben van mening dat Ajax Suarez niet over moet nemen, met al die ophef.
pi_52037028
vanavond weer eens wat voetbal

Ajax
  donderdag 2 augustus 2007 @ 09:24:12 #118
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_52037245
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:17 schreef Ordinair het volgende:

[..]
Ik hoop echt dat dit een grap is. Maleisie heeft absoluut geen voetbal cultuur.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_52037868
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 08:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Precies. Maar ik ben van mening dat Ajax Suarez niet over moet nemen, met al die ophef.
Ze kunnen hem nou ook niet aan zijn lot overlaten vind ik... Spreek je dan uit dat je hem niet meer hoeft. Als de rechter de transfersom op 7.5 zet kan Ajax nog zeggen dat ze dat teveel vinden. Nu gaan ze weer met het bod van 3.5 miljoen naar de rechter. Dat is natuurlijk ook niet echt reeel.
Ajax!!
pi_52038113
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:50 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Ze kunnen hem nou ook niet aan zijn lot overlaten vind ik... Spreek je dan uit dat je hem niet meer hoeft. Als de rechter de transfersom op 7.5 zet kan Ajax nog zeggen dat ze dat teveel vinden. Nu gaan ze weer met het bod van 3.5 miljoen naar de rechter. Dat is natuurlijk ook niet echt reeel.
Das waar.
pi_52038232
De eerste gesprekken met het alternatief van Suarez zijn al gevoerd, bevestigt Ten Cate vanmorgen nog maar eens in de Telegraaf.
pi_52038432
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:05 schreef Urquhart het volgende:
De eerste gesprekken met het alternatief van Suarez zijn al gevoerd, bevestigt Ten Cate vanmorgen nog maar eens in de Telegraaf.

Denk dat ze beide komen.... zeker met die porseleinen Armeen en Roemeen....
Ajax!!
pi_52038484
Nu komt de aap uit mouw omtrent de 9,5 miljoen...
quote:
FC Groningen krijgt maar 45% van transfer Suárez

Mocht Luis Suárez alsnog vertrekken bij FC Groningen, dan ontvangt de club slechts 45% van de transfersom. Dat meldt RTV Noord. Opvallend genoeg strijkt Suárez' zaakwaarnemer 20% op.

Die onthulling lijkt ook duidelijk te maken waarom het management van de Uruguyaan voor de tweede maal besloot een arbitragezaak aan te spannen om zodoende een transfer naar Ajax te forceren. FC Groningen-directeur Hans Nijland bevestigt de uitspraken van Suárez, die aangaf niks te weten van een arbitragezaak: "Feit is dat hij gisteravond (woensdag, JG) van een arbitragezaak niks afwist. Dat was de vorige keer trouwens ook al het geval. Dat komt inderdaad weg bij het management van Suarez."

Mocht de talentvolle spits verkocht worden, dan ontvangt FC Groningen slechts 45% van de transfersom. Suárez' zaakwaarnemer Daniel Fonseca strijkt liefst 20% op, terwijl de investeerders die de komst van de aanvaller naar Groningen mogelijk maakten 35% ontvangen.

Saillant is ook dat Ajax zich maandag meldt bij de arbitragecommissie met een bod van 3,5 miljoen euro op Suárez. In de besprekingen tussen FC Groningen en Ajax gaf directeur Maarten Fontein echter al aan bereid te zijn om 6,5 miljoen te betalen voor de begeerde spits. Het tactiek om echter dat aanbod in te trekken en naar Zeist te reizen met het bod van 3,5 miljoen, kan invloed hebben op de eventuele transfersom die de arbitragecommissie uitspreekt.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52038498
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:13 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Denk dat ze beide komen.... zeker met die porseleinen Armeen en Roemeen....
Vlak onze Braziliaanse vriend niet uit.
pi_52038518
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:15 schreef Longmen het volgende:
Nu komt de aap uit mouw omtrent de 9,5 miljoen...
[..]
Ok, dat verklaart het wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')