Ik denk dat ze met Barcelona snel akkoord zijn dan. Alleen met de speler zelf wordt lastiger gok ikquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:32 schreef venomsnake het volgende:
Zou me niets verbazen als Ajax probeert Ezquerro los te peuteren bij Barcelona.
Die traint nu mee bij jullie aartsvijand Go Ahead Eaglesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Als ie aankondigt dat Marc Overmars zijn kicksen weer aantrekt ligt mijn kin op de grond hoor
Zal zeker lastig worden, maar bij Barcelona komt hij niet meer aan spelen toe. Bovendien is hij ook al op leeftijd en bij Ajax kan hij nog CL spelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met Barcelona snel akkoord zijn dan. Alleen met de speler zelf wordt lastiger gok ik
Omdat Sneijder er nog is. En Defour koop je niet om hem vervolgens een jaar op de bank te zetten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:36 schreef devv05 het volgende:
Net als met Defour, waar uiteindelijk een andere partij mee aan de haal ging. Waarom proberen we die jongen niet alsnog te halen trouwens?
Ik weet het niet hoor...Suarez is natuurlijk ook geen echte linksbuiten, evenmin was Babel dat.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:27 schreef jna het volgende:
Hoeveel (goede) linksbuitens zijn er nou op de wereld. Volgens mij kan Van Geel op die positie nooit met een naam komen waarvan we allemaal met open bek zitten.
Zolang clubs en spelers het samen eens worden is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niks, maar wie heeft ooit verzonnen dat je voor voetballers moet gaan betalen... als je er over nadenkt is het eigenlijk maar een rare gang van zaken. het zijn in principe gewoon werknemers
Precies. Maar ik ben van mening dat Ajax Suarez niet over moet nemen, met al die ophef.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:48 schreef Nashje het volgende:
9,5 miljoen vragen voor Suarez is een grote grap natuurlijk. Huntelaar was met z'n 9 miljoen al een groot risico, terwijl die wél indrukwekkende statistieken had.
Ik hoop echt dat dit een grap is. Maleisie heeft absoluut geen voetbal cultuur.quote:
Ze kunnen hem nou ook niet aan zijn lot overlaten vind ik... Spreek je dan uit dat je hem niet meer hoeft. Als de rechter de transfersom op 7.5 zet kan Ajax nog zeggen dat ze dat teveel vinden. Nu gaan ze weer met het bod van 3.5 miljoen naar de rechter. Dat is natuurlijk ook niet echt reeel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. Maar ik ben van mening dat Ajax Suarez niet over moet nemen, met al die ophef.
Das waar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:50 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ze kunnen hem nou ook niet aan zijn lot overlaten vind ik... Spreek je dan uit dat je hem niet meer hoeft. Als de rechter de transfersom op 7.5 zet kan Ajax nog zeggen dat ze dat teveel vinden. Nu gaan ze weer met het bod van 3.5 miljoen naar de rechter. Dat is natuurlijk ook niet echt reeel.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:05 schreef Urquhart het volgende:
De eerste gesprekken met het alternatief van Suarez zijn al gevoerd, bevestigt Ten Cate vanmorgen nog maar eens in de Telegraaf.
quote:FC Groningen krijgt maar 45% van transfer Suárez
Mocht Luis Suárez alsnog vertrekken bij FC Groningen, dan ontvangt de club slechts 45% van de transfersom. Dat meldt RTV Noord. Opvallend genoeg strijkt Suárez' zaakwaarnemer 20% op.
Die onthulling lijkt ook duidelijk te maken waarom het management van de Uruguyaan voor de tweede maal besloot een arbitragezaak aan te spannen om zodoende een transfer naar Ajax te forceren. FC Groningen-directeur Hans Nijland bevestigt de uitspraken van Suárez, die aangaf niks te weten van een arbitragezaak: "Feit is dat hij gisteravond (woensdag, JG) van een arbitragezaak niks afwist. Dat was de vorige keer trouwens ook al het geval. Dat komt inderdaad weg bij het management van Suarez."
Mocht de talentvolle spits verkocht worden, dan ontvangt FC Groningen slechts 45% van de transfersom. Suárez' zaakwaarnemer Daniel Fonseca strijkt liefst 20% op, terwijl de investeerders die de komst van de aanvaller naar Groningen mogelijk maakten 35% ontvangen.
Saillant is ook dat Ajax zich maandag meldt bij de arbitragecommissie met een bod van 3,5 miljoen euro op Suárez. In de besprekingen tussen FC Groningen en Ajax gaf directeur Maarten Fontein echter al aan bereid te zijn om 6,5 miljoen te betalen voor de begeerde spits. Het tactiek om echter dat aanbod in te trekken en naar Zeist te reizen met het bod van 3,5 miljoen, kan invloed hebben op de eventuele transfersom die de arbitragecommissie uitspreekt.
Vlak onze Braziliaanse vriend niet uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:13 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Denk dat ze beide komen.... zeker met die porseleinen Armeen en Roemeen....
Ok, dat verklaart het wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:15 schreef Longmen het volgende:
Nu komt de aap uit mouw omtrent de 9,5 miljoen...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |