abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52021501

Sneijder

[ Bericht 28% gewijzigd door BonJovi op 01-08-2007 17:23:41 ]
AFC AJAX
pi_52021532
Zou Ajax nog wachten op de uitkomst van de arbitragezaak?
pi_52021559
TJa ik weet het niet allemaal vaag, Suarez mag hopen van wel. Anders zijn de mensen wel teleurgesteld in hem als hij bij Groningen blijft.
AFC AJAX
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:56:43 #4
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52021566
Misschien wel, er komt nog wel een aankoop lijkt me
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_52021589
Dan moet het wel snel gebeuren, anders is het niet meer van toepassing.
AFC AJAX
pi_52021609
Streep deze maar af:
quote:
De make-over van de aanval van Manchester City lijkt zo goed als compleet. Nadat eerder Martin Petrov en Rolando Bianchi werden gekocht, heeft de club van Sven-Göran Eriksson zich nu versterkt met Valeri Bojinov.

De twintigjarige Bojinov komt voor ruim zeven miljoen euro over van Fiorentina. De Italiaanse club had de Bulgaar niet meer nodig in de aanval, omdat Adrian Mutu en Giampaolo Pazzini eerste keus zijn in die linie.

Het afgelopen seizoen werd de aanvaller verhuurd aan Juventus. In Turijn wist hij echter geen contract af te dwingen.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_52021650
Tja jammer, maar denk sowieso niet dat Ajax echte intresse in hem had.
AFC AJAX
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:59:33 #8
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52021655
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Streep deze maar af:
[..]
Ja dat was al gepost
Jawel, je keek.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 17:09:30 #9
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_52021874
Tjonge tjonge , waar blijven de aankopen
Ik ben inmiddels overleden
pi_52021998
Ik neem aan dat Suarez geen arbitragezaak gaat aanspannen als Ajax hem toch niet meer wilt hebben. Anders lijkt het me vrij nutteloos en onnodig gevaarlijk voor zijn positie bij Groningen en op de transfermarkt. Er zal toch wel overleg gepleegd zijn, voordat hij dit besloot.

En Ajax zou eigenlijk een statement moeten maken dat ze een speler op deze manier niet willen hebben. Ze weten echt nog wel hoe ze God op de blote knietjes dankten toen Sneijder geen arbitrage aanspande. Dit soort mannetjes maken veel te veel kapot.

De partijen zouden er zonder arbitrage uitkomen en dat is mislukt. Dan neem je je verlies. Alsnog naar de arbitrage rennen vind ik echt schandalig.
Woo-loo-loo!
pi_52022047
Ik snap ook niet dat Ajax nog geen statement heeft gemaakt. Het is te kort dag voor deze ongein.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52022141
Precies, Suarez maakt zich niet echt populair met deze actie.
AFC AJAX
  woensdag 1 augustus 2007 @ 17:31:00 #13
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_52022351
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:21 schreef BonJovi het volgende:
Precies, Suarez maakt zich niet echt populair met deze actie.
't heeft meer te maken met z'n zaakwaarnemer dan met Suarez zelf denk ik , ze maken die gozer helemaal gek
Ik ben inmiddels overleden
pi_52022353
Het zal Suarez zelf weinig uitmaken, ik denk dat elke voetballer wel naar een topclub wil en daarna naar het buitenland. Het begint alleen op steeds jongere leeftijd te worden.
Stel dat Suarez bij Ajax komt via een arbitragezaak en hij legt er 10-15 in, in zijn eerste seizoen dat zal niemand meer wat over die arbitragezaak zeggen.
pi_52022398
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:31 schreef Enchanter het volgende:

't heeft meer te maken met z'n zaakwaarnemer dan met Suarez zelf denk ik , ze maken die gozer helemaal gek
Daarom zou Ajax ook gewoon keihard nee moeten verkopen. Opduvelen met die geintjes.Dan heeft z'n zaakwaarnemer ook niets meer om hem gek mee te maken. Ja, een andere club

[ Bericht 1% gewijzigd door BobbyHill op 01-08-2007 17:42:02 ]
Woo-loo-loo!
pi_52022465
Nu wordt Andriy Arshavin van Zenit weer aan Ajax gelinkt. Goeie aanvaller, dat zeker. Ook duur, 10 miljoen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52022479
Bron?
AFC AJAX
pi_52022496
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:15 schreef BobbyHill het volgende:
Ik neem aan dat Suarez geen arbitragezaak gaat aanspannen als Ajax hem toch niet meer wilt hebben. Anders lijkt het me vrij nutteloos en onnodig gevaarlijk voor zijn positie bij Groningen en op de transfermarkt. Er zal toch wel overleg gepleegd zijn, voordat hij dit besloot.

En Ajax zou eigenlijk een statement moeten maken dat ze een speler op deze manier niet willen hebben. Ze weten echt nog wel hoe ze God op de blote knietjes dankten toen Sneijder geen arbitrage aanspande. Dit soort mannetjes maken veel te veel kapot.

De partijen zouden er zonder arbitrage uitkomen en dat is mislukt. Dan neem je je verlies. Alsnog naar de arbitrage rennen vind ik echt schandalig.
Tuurlijk wil ajax hem nog steeds alleen niet voor 9,5 miljoen.
lollig
pi_52022683
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:37 schreef ub40_bboy het volgende:

Tuurlijk wil ajax hem nog steeds alleen niet voor 9,5 miljoen.
En Groningen wil wel 9,5 miljoen omdat die knakker een contract heeft getekend. Transfer mislukt, even uitjanken en lekker bij Grunn gaan voetballen. Kijk, als je nou al jaren bij die club speelt, of op de bank bent beland of iets dergelijks....maar om op die leeftijd al na 1 mooi seizoen met een arbitragezaak te komen, terwijl je had afgesproken dat niet doen...vind het niet kunnen.

Ook Ajax zal zich er niet populair mee maken. Het is oncollegiaal, slopend voor de voetballerij en daarnaast een verkeerd signaal naar je eigen spelers.
Woo-loo-loo!
pi_52022687
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:36 schreef BonJovi het volgende:
Bron?
Hmm, schijnt toch niet te kloppen. Russische media, maar die zijn verkeerd vertaald door een schimmige Ajax-site, als ik tenminste de vertaling van een Rus die ik net kreeg moet geloven. Dick Advocaat heeft alleen gezegd dat Arshavin misschien de stap naar een andere competitie moet zetten en dat hij 10 miljoen moet kosten. Clubs in de categorie Ajax, maar dan nog wat namen.

Dus die site is daar denk ik gelijk mee aan de haal gegaan als zou Ajax interesse hebben.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52022693
Ik kan Groningen ook best begrijpen als Ajax eerst 17 miljoen voor Babel krijgt dan zou Suarez ook zeker 9,5 miljoen kunnen kosten.
pi_52022719
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:46 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

En Groningen wil wel 9,5 miljoen omdat die knakker een contract heeft getekend. Transfer mislukt, even uitjanken en lekker bij Grunn gaan voetballen. Kijk, als je nou al jaren bij die club speelt, of op de bank bent beland of iets dergelijks....maar om op die leeftijd al na 1 mooi seizoen met een arbitragezaak te komen, terwijl je had afgesproken dat niet doen...vind het niet kunnen.

Ook Ajax zal zich er niet populair mee maken. Het is oncollegiaal, slopend voor de voetballerij en daarnaast een verkeerd signaal naar je eigen spelers.
Het is oncollegiaal van groningen om 9,5 voor Sueraz te vragen.
lollig
pi_52022829
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:47 schreef Wooldoor het volgende:
Ik kan Groningen ook best begrijpen als Ajax eerst 17 miljoen voor Babel krijgt dan zou Suarez ook zeker 9,5 miljoen kunnen kosten.
En ik vind dat dus niet. Andere orde van grootte, als Ronaldinho 90 miljoen oplevert betekent dat ook niet dat Ajax 45 miljoen voor Huntelaar krijgt als Barcelona bij ons langskomt.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 17:53:19 #24
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52022832
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:35 schreef methodmich het volgende:
Nu wordt Andriy Arshavin van Zenit weer aan Ajax gelinkt. Goeie aanvaller, dat zeker. Ook duur, 10 miljoen.
zou werelds zijn
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_52022848
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:47 schreef Wooldoor het volgende:
Ik kan Ajax ook best begrijpen dat als Groningen eers 4,5 miljoen vraagt voor Robben dan zou Suarez hooguit 3,5 miljoen moeten kosten.
pi_52022860
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

En ik vind dat dus niet. Andere orde van grootte, als Ronaldinho 90 miljoen oplevert betekent dat ook niet dat Ajax 45 miljoen voor Huntelaar krijgt als Barcelona bij ons langskomt.
precies, mensen horen zulke bedragen alsof het vanzelfsprekend is ofzo
AFC AJAX
  woensdag 1 augustus 2007 @ 18:10:34 #27
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_52023204
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:53 schreef Sybesma het volgende:

[..]

Ik kan Ajax ook best begrijpen dat als Groningen eers 4,5 miljoen vraagt voor Robben dan zou Suarez hooguit 3,5 miljoen moeten kosten.
Misschien heeft Groningen daar ook van geleerd, en de prijs alvast flink opgeschroefd...

Of het is gewoon inflatie natuurlijk
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  woensdag 1 augustus 2007 @ 18:10:50 #28
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_52023207
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:48 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Wat een onzin. Zolang Suarez een contract bij Groningen heeft (zonder vaste afkoopsom) kan het vragen voor hem wat het wil. Suarez moet niet zeveren. Hij heeft zelf dat contract ondertekend.
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
pi_52023209
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:48 schreef ub40_bboy het volgende:

Haha, jij bent ook een mooie
Ze willen hem gewoon niet kwijt, tenzij er een absurd hoog bedrag geboden wordt. Net zoals Ajax bij Sneijder deed en Feyenoord bij Drenthe. Daar lijkt me echt niks mis mee. Hij staat gewoon onder contract en is erg waardevol voor Groningen.

Ik vind het wel fout als de partijen besluiten om het zonder arbitrage te regelen, het vervolgens toch aan te vechten omdat er niet uit kwam wat wat je wilde. Dan hadden ze die arbitrage meteen door moeten zetten.
Woo-loo-loo!
pi_52024182
'Musampa bood zich aan; alternatief Suarez in beeld'

Voetbal International meldt dat Kiki Musampa zich bij Ajax heeft aangeboden. De linkspoot bood zich transfervrij aan om de problemen op links op te lossen. Ajax heeft echter laten weten geen belangstelling te hebben.

Wel is de club inmiddels bezig met een alternatief voor Suarez. 'We weten wie we willen en zijn bezig. De speler is in onze ogen haalbaar, anders zouden we het niet proberen' aldus Ten Cate in VI.
pi_52024203
quote:
/8/2007 - 'Musampa bood zich aan; alternatief Suarez in beeld'

Voetbal International meldt dat Kiki Musampa zich bij Ajax heeft aangeboden. De linkspoot bood zich transfervrij aan om de problemen op links op te lossen. Ajax heeft echter laten weten geen belangstelling te hebben.
Ajax Netwerk
Wel is de club inmiddels bezig met een alternatief voor Suarez. 'We weten wie we willen en zijn bezig. De speler is in onze ogen haalbaar, anders zouden we het niet proberen' aldus Ten Cate in VI
Lullig voor Kiki!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52024232
!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 1 augustus 2007 @ 19:05:05 #33
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52024376
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:58 schreef JeroenV het volgende:
Voetbal International meldt dat Kiki Musampa zich bij Ajax heeft aangeboden. De linkspoot bood zich transfervrij aan om de problemen op links op te lossen.
Zo komt het net over alsof Musampa zo begaan is met het lot van Ajax dat ie z'n eigen contract heeft ontbonden en om Ajax te redden van de problemen linksvoorin maar zichzelf aanbiedt.

Dankje, o genereuze Kiki!
Gourmetten of steengrillen?
pi_52024397
Kizitzo
pi_52025489
Musampa
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52025510
Kiki..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_52025735
Waar blijft Wooter dan?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_52026055
quote:
AJAX bezig met jeugdopleiding in Maleisië

G-14-lid Jonathan Price heeft de minister van Sport en Jeugd in Maleisie laten weten dat Ajax er aan denkt om een jeugdopleiding in Maleisië te starten. Dat meldt The Malaysia Star woensdag.

Price is voorzitter van de GGL, dat het 'wereldkampioenschap' voor A-junioren organiseert in Maleisië van 5 tot 19 augustus. Hier doet Ajax A1 ook aan mee.

Volgens Price zou het jeugdplan van Ajax zowel op club- als nationaal niveau worden geintegreerd.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:20:26 #39
131729 jna
pi_52026142
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:17 schreef Ordinair het volgende:

[..]
Jawel, je keek.
pi_52026264
Maleisië is natuurlijk wel de bakermat van het internationale topvoetbal.
Woo-loo-loo!
pi_52026361
En ook AZ versterkt zich gewoon. Heb echt steeds meer het gevoel dat we dit jaar achter de feiten aan moeten hobbelen.
pi_52026588
Je moet blijven versterken, omdat iedere europese topclub dit doet.
En als je een TOPspits verkoopt dan moet je er minimaal eentje achter de hand hebben die je kan halen.
Niet eerst je kwaliteit verpatsen en dan kijken wie je voor die plek kan vinden.
Ik vind het link wat je met Babel gedaan hebben zal ik je eerlijk zeggen
AZ (puur als voorbeeld) haalt Ari en Pelle, en zal dan heel misschien Koevermans verkopen.

Ken je dat spreekwoord van die oude schoenen? Die is zeker van toepassing bij een topclub als Ajax!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52026641
Op een slof en een oude voetbalschoen wordt Ajax kampioen?
pi_52026690
Jongens, kappen nou met dat doemdenken... we worden gewoon kampioen dit jaar... en er komen echt nog wel versterkingen

Ajax
pi_52026753
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:39 schreef BB-boy het volgende:
Op een slof en een oude voetbalschoen wordt Ajax kampioen?
Ja die ja!

Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52026763
Musampa zou een aanvulling zijn voor dit Ajax, ben benieuwd waar ze mee gaan komen...
pi_52026818
quote:
Ajax heeft zijn verhoogde bod op Luis Suárez teruggetrokken. De Amsterdammers zullen volgens technisch directeur Martin van Geel maandag met hun eerste voorstel bij de arbitragezaak verschijnen.

Ajax bood onlangs 3.5 miljoen euro voor de aanvaller van FC Groningen. Nadat de noorderlingen hier niet op waren ingegaan, werd de bieding met drie miljoen euro verhoogd.
Nu het tot een arbitragezaak is gekomen is het bod van 6.5 miljoen euro echter van de tafel, verklaarde Van Geel tegenover DeWedstrijden.tv.

De technisch directeur ontkende bovendien ten overvloede dat Ajax een seizoenskaart had aangeboden aan Groningen-directeur Hans Nijland.

Laatstgenoemde grapte woensdag op de persdag van zijn club dat Ajax een bod op Suárez had neergelegd van 6.5 miljoen euro plus een seizoenskaart.
!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52026865
Ik lach me dood als Suarez en Ajax in het gelijk worden gesteld... dan heeft die Nijland wel een probleem
pi_52026981
Ik lach me dood als Suarez gelijk heeft en Ajax een topspeler al heeft voor die positie en Suarez met een kop van een ezel op zijn schouders bij Groningen een jaar mag spelen!
pi_52027046
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik lach me dood als Suarez en Ajax in het gelijk worden gesteld... dan heeft die Nijland wel een probleem
En de Sneijdertjes van de toekomst weten ook meteen wat ze te doen staat als ze weg willen maar niet mogen. Arbitreren maar! Als je aan die kutgeintjes mee gaat werken als club moet je ook niet meer van je eigen talenten verwachten dat ze je met fatsoen behandelen.
Woo-loo-loo!
pi_52027278
Misschien een hele domme vraag he... maar waarom is een contract van een voetballer anders dan van iedere andere normale werkende mens? Als ik over wil stappen dien ik gewoon mijn ontslag in en ga ik de volgende maand bij iemand anders werken... waarom is dat in de voetballerij eigenlijk niet mogelijk
pi_52027527
Wat heeft jouw werkgever voor je betaald toen je bij hem kwam werken?
pi_52027534
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een hele domme vraag he... maar waarom is een contract van een voetballer anders dan van iedere andere normale werkende mens? Als ik over wil stappen dien ik gewoon mijn ontslag in en ga ik de volgende maand bij iemand anders werken... waarom is dat in de voetballerij eigenlijk niet mogelijk
Ik heb er geen verstand van, maar jij wordt niet ge- en verkocht door werknemers. Zou een fijne boel worden als voetballers zomaar eenzijdig naar Madrid konden wandelen

Het kan wel, maar dan heet het amateurvoetbal
Woo-loo-loo!
pi_52027645
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:07 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat heeft jouw werkgever voor je betaald toen je bij hem kwam werken?
Niks, maar wie heeft ooit verzonnen dat je voor voetballers moet gaan betalen... als je er over nadenkt is het eigenlijk maar een rare gang van zaken. het zijn in principe gewoon werknemers
pi_52027696
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:10 schreef TheVulture het volgende:

Niks, maar wie heeft ooit verzonnen dat je voor voetballers moet gaan betalen... als je er over nadenkt is het eigenlijk maar een rare gang van zaken. het zijn in principe gewoon werknemers
Je betaalt alleen als een speler nog onder contract staat. In dat geval is een speler eigenlijk gewoon eigendom van de club. Het is wel een unieke positie voor een werknemer ja. Het is een soort afkopen van het contract, maar dan met af en toe nogal aparte bedragen (Babel)
Woo-loo-loo!
pi_52027762
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:12 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Je hoeft niet te betalen, maar dan spelen de goeie voetballers ook niet bij jou.
Nee maar ik bedoel op basis waarvan worden die transfersommen eigenlijk uberhaupt betaald... Sport is volgens mij de enige beroepsgroep waar je een vergoeding moet betalen om iemand in dienst te nemen

Vroeg het me gewoon af
pi_52027799
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:14 schreef TheVulture het volgende:

Nee maar ik bedoel op basis waarvan worden die transfersommen eigenlijk uberhaupt betaald... het is volgens mij de enige beroepsgroep waar je een vergoeding moet betalen om iemand in dienst te nemen
Ik begrijp je Had m'n reactie al aangepast. En we zijn het eens
Woo-loo-loo!
pi_52027902
Maar Ajax heeft dus een speler op het oog die beter is dan Musampa, waarvan de kans dat hij komt zo groot is dat ze andere spelers nee verkopen.

Wie o wie?
Woo-loo-loo!
pi_52028009
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:18 schreef BobbyHill het volgende:
Maar Ajax heeft dus een speler op het oog die volgens Henk Ten Cate beter is dan Musampa, waarvan de kans dat hij komt zo groot is dat ze andere spelers nee verkopen.

Wie o wie?
Wezenlijk verschil
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:37:54 #60
82589 S-Two
barba macacu
pi_52028518
Heb vanavond het sportjournaal gezien van kwart voor 7 en volgens mij zei Hans Nijland daarin dat Ajax met Suarez heeft gesproken, en dat hij daarop weer een arbitragezaak ging starten. Weet niet of dat klopt, maar dat zou wel slecht zijn.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52028550
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:37 schreef S-Two het volgende:
Heb vanavond het sportjournaal gezien van kwart voor 7 en volgens mij zei Hans Nijland daarin dat Ajax met Suarez heeft gesproken, en dat hij daarop weer een arbitragezaak ging starten. Weet niet of dat klopt, maar dat zou wel slecht zijn.
Die Hans Nijland begint me een beetje op mijn zenuwen te werken, met zijn gebral en stemmingmakerij...
pi_52028595
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Die Hans Nijland begint me een beetje op mijn zenuwen te werken, met zijn gebral en stemmingmakerij...
lijkt Scheringa wel.....
Ajax!!
pi_52028723
Ik denk niet dat Ajax gaat wachten op de uitkomst van aanstaande maandag.... althans ik mag hopen dat ze wel iemand aantrekken voor die tijd... Suarez mag dan wel nog steeds van me komen, al is het maar voor de breedte
pi_52029123
haahahaa nijland trieste boer, had 6,5 miljoen nou maar geaccepteerd.
lollig
pi_52029151
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:22 schreef Dylan Dog het volgende:

Wezenlijk verschil
Oja, dan kan het ook de broer van Colin zijn
Woo-loo-loo!
pi_52029168
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:56 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Oja, dan kan het ook de broer van Colin zijn
Colins John
pi_52029233
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:56 schreef TheVulture het volgende:

Colins John
Of Pieter Collen
Woo-loo-loo!
pi_52029246
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:40 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

lijkt Scheringa wel.....
Onder de gordel..
pi_52029502
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:59 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Onder de gordel..
Er is geen woord aan gelogen.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_52029580
Ik mag dat op zich wel, een voorzitter die opkomt voor z'n eigen club, ook al gaat dat gepaard met enige arrogantie.. Het is niet 'de voetbalwereld zoals Ajax dat wil'.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52029741
Volgens mij probeert hij eerder de popie jopie uit te hangen.
pi_52030337
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:18 schreef BobbyHill het volgende:
Maar Ajax heeft dus een speler op het oog die beter is dan Musampa, waarvan de kans dat hij komt zo groot is dat ze andere spelers nee verkopen.

Wie o wie?
Ik mag niet hopen dat ze met Mandy vd Meijde komen..
pi_52030338
Wat een dubbele standaard. Als Ajax z'n belangrijkste speler niet wil verkopen aan Valencia is er gejuich alom, maar als de voorzitter van Groningen z'n belangrijkste speler niet wil laten vertrekken naar Ajax is hij opeens arrogant, irritant en popie jopie. En dan te bedenken dat het in zijn geval om een vuile arbitragezaak gaat.

De subtop is geen liefdadigheidsinstelling voor Ajax ofzo.
Woo-loo-loo!
pi_52030349
Precies wat een klojo
AFC AJAX
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:35:22 #75
131729 jna
pi_52030393
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef BobbyHill het volgende:
Wat een dubbele standaard. Als Ajax z'n belangrijkste speler niet wil verkopen aan Valencia is er gejuich alom, maar als de voorzitter van Groningen z'n belangrijkste speler niet wil laten vertrekken naar Ajax is hij opeens arrogant, irritant en popie jopie. En dan te bedenken dat het in zijn geval om een vuile arbitragezaak gaat.

De subtop moet blij zijn dat ze uberhaupt met Ajax mogen onderhandelen
Jawel, je keek.
pi_52030428
quote:

Ja, en dan moet je maar met alle details naar buiten treden om na te trappen naar Ajax?
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:39:14 #77
82589 S-Two
barba macacu
pi_52030540
Ach, het verdient geen schoonheidsprijs, maar ik kan het best begrijpen.
pi_52030580
quote:

Ik vind spelers die een arbitragezaak aanspannen sowieso verkeerd bezig, die hadden dan maar beter moeten nadenken voordat ze een contract tekenden... ik erger me alleen wel aan het toontje waarop die Nijland zich in de media manifesteert als de zielige voorzitter wiens speeltje wordt afgepakt en notabene Ajax de zwarte piet toespeelt... volgens mij ligt de schuld gewoon bij Suarez die niet langer zijn contract wil accepteren... Kan me niet voorstellen dat Ajax deze arbitragezaak toejuicht ivm het gevalletje Sneijder van een paar weken geleden.
pi_52030680
Henk ten Cate verklaarde vandaag tegenover Radio 1 dat Luis Suarez, ondanks dat Ajax ook naar een andere vervanger voor Ryan Babel op zoek is, nog altijd hartstikke welkom is bij Ajax.

"Die jongen kan hier helemaal niets aan doen. Maar het is achteraf wel zonde dat hij die eerste arbitragezaak heeft afgeblazen. Dan hadden we nu al duidelijkheid." De kans dat zowel Suarez als een andere linksbuiten wordt aangetrokken, is dus aanwezig.

"Natuurlijk is het vervelend dat je je nu nog niet met de spelers die je wil hebben kan voorbereiden op de Champions League-voorronde. Maar het is niet anders", aldus Ten Cate, die hoopt dat de transfers zo snel mogelijk afgerond zijn.

Een van die andere mogelijke transfers is van de (tijdelijke) vervanger van Edgar Davids. "We zijn ons voor zowel linksbuiten als het middenveld nog druk aan het orienteren. En als vervanger van Davids moet je niet denken aan iemand die het even voor drie maanden overneemt, maar een speler die ook eventueel voor de komende jaren voor die positie in aanmerking kan gaan komen. Dat kan goed een oudere speler zijn, ja."

Over het Amsterdam Tournament: "Het enige wat voor ons telt is het kwalificeren voor de Champions League. En dat is voor ons het allerbelangrijkste. We trainen ook gewoon heel normaal door, om voor 14 augustus fit te zijn. Dat is voor ons het allerbelangrijkst. En we gaan die trainingen niet stoppen of rustiger aan doen voor het oefentoernooi."
pi_52030749
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:17 schreef Ordinair het volgende:

[..]
lol beetje raar,doe dan de S-League die zijn in opmars om iets te worden
  woensdag 1 augustus 2007 @ 22:46:08 #81
82589 S-Two
barba macacu
pi_52030758
Goeie woorden van Ten Cate, hopen dat hij gelijk heeft/krijgt.
pi_52030787
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat Ajax deze arbitragezaak toejuicht ivm het gevalletje Sneijder van een paar weken geleden.
Dan moet Ajax naar buiten komen en zeggen dat het af ziet van Suarez ivm de arbitragezaak die hij nu begint.
Ajax doet precies het tegenovergestelde. Komt naar buiten en zegt dat het officiele bod nog steeds 3.5 miljoen is nu ze weten dat die zaak er komt. Ajax is er maar wat blij mee.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52030912
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:47 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dan moet Ajax naar buiten komen en zeggen dat het af ziet van Suarez ivm de arbitragezaak die hij nu begint.
Ajax doet precies het tegenovergestelde. Komt naar buiten en zegt dat het officiele bod nog steeds 3.5 miljoen is nu ze weten dat die zaak er komt. Ajax is er maar wat blij mee.
Daar zit wel wat in maar ik denk echt dat het de eigen beslissing van Suarez zelf is geweest.. al dan niet gek gemaakt door zijn zaakwaarnemers... Ajax maakt er misschien inderdaad handig gebruik van.

Aan de andere kant moet zo'n Nijland eigenlijk ook gewoon verstandig zijn en geen onrealistische bedragen van 9,5 miljoen gaan vragen... als ie nu het schip in gaat wordt ie de man van 6 miljoen.. en heeft ie een probleem
pi_52030976
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:10 schreef Suijk het volgende:
Ik mag dat op zich wel, een voorzitter die opkomt voor z'n eigen club, ook al gaat dat gepaard met enige arrogantie.. Het is niet 'de voetbalwereld zoals Ajax dat wil'.
als je wat heb laten zien wel ja.. maar wat is groningen nou
pi_52031040
Ach, Nijland doet er gewoon alles aan om die jongen aan zijn contract te houden.
Groningen wil hem gewoon nog één jaar behouden.
Ik vind dat opzich een prima zaak. Met dat bedrag weet je dat Ajax hem niet koopt, dat was de bedoeling.
Als je lager was gegaan had Ajax het betaald, en dat is waar Groningen niet op zat te wachten.

De fout ligt hiet toch echt bij de partij die denkt doormiddel van een arbitragezaak een transfer af te dwingen imo.
pi_52031144
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:54 schreef venomsnake het volgende:

De fout ligt hiet toch echt bij de partij die denkt doormiddel van een arbitragezaak een transfer af te dwingen imo.
Dat ben ik met je eens, arbitragezaken zijn niet netjes... maar dat is de beslissing van de speler Suarez... Ajax maakt er gebruik van en waarom ook niet... anders gaat dadelijk een andere club met 'm aan de haal....

Maar ik denk dat die arbitragezaak weinig kans van slagen heeft... anders heeft de voetballerij er weer een serieus probleem bij denk ik als dit wordt gehonoreerd
pi_52031148
Ten Cate zegt dat ze al aan het onderhandelen zijn met een ander.
pi_52031158
Ajax moet gewoon af zien van Suarez, oncollegiaal en je eigen spelers kunnen het ook tegen je gaan gebruiken in de toekomst..

nee doe mij maar een andere
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_52031218
Ik ben er ook niet zeker van dat Suarez die zaak wint, oa om de reden die jij ook noemt.
Maar eerst maar eens afwachten of het zo ver komt. Wie weet trekt hij zich weer terug.
pi_52031283
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:58 schreef BB-boy het volgende:
Ten Cate zegt dat ze al aan het onderhandelen zijn met een ander.
Komen ze straks met een topper op de proppen, mag Suarez gezellig op de bank zitten bij Ajax.
Want volgens Ten Cate is hij dan nog steeds welkom.
pi_52031345
Ben toch wel erg benieuwd wie ze op het oog hebben... ik denk dat we met zijn allen van onze stoel vallen....
pi_52031407
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 22:58 schreef ericajax het volgende:
Ajax moet gewoon af zien van Suarez, oncollegiaal en je eigen spelers kunnen het ook tegen je gaan gebruiken in de toekomst..

nee doe mij maar een andere
Precies. Als je zelf profiteert van dit soort naaiwerk, hoef je ook niet meer te verwachten dat spelers in de situatie van Sneijder zich loyaal gaan gedragen. Als je het zelf niet zo nauw neemt met de contracten bij collega's hoef je ook niet meer op de knietjes als je eigen pareltjes naar de rechter dreigen te gaan.
Woo-loo-loo!
pi_52031432
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ben toch wel erg benieuwd wie ze op het oog hebben... ik denk dat we met zijn allen van onze stoel vallen....
Dat denk ik ook.
pi_52031510
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht eigenlijk wel een topaankoop, Van Geel kennende. Jammer genoeg is 90% van de Ajacieden alweer vergeten hoe belangrijk die man is voor Ajax, omdat het goede nieuws eventjes uitblijft.
Woo-loo-loo!
pi_52031647
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:10 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik verwacht eigenlijk wel een topaankoop, Van Geel kennende. Jammer genoeg is 90% van de Ajacieden alweer vergeten hoe belangrijk die man is voor Ajax, omdat het goede nieuws eventjes uitblijft.
Wat dacht je van 10%
pi_52031723
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:14 schreef BB-boy het volgende:

Wat dacht je van 10%
Ook goed
Woo-loo-loo!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:27:20 #97
131729 jna
pi_52032057
Hoeveel (goede) linksbuitens zijn er nou op de wereld. Volgens mij kan Van Geel op die positie nooit met een naam komen waarvan we allemaal met open bek zitten.
Jawel, je keek.
pi_52032131
Drenthe
AFC AJAX
pi_52032146
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:27 schreef jna het volgende:
Hoeveel (goede) linksbuitens zijn er nou op de wereld. Volgens mij kan Van Geel op die positie nooit met een naam komen waarvan we allemaal met open bek zitten.
Als ie aankondigt dat Marc Overmars zijn kicksen weer aantrekt ligt mijn kin op de grond hoor
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:31:31 #100
131729 jna
pi_52032168
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:30 schreef BonJovi het volgende:
Drenthe
Heb je ook meteen de vervanger van Davids binnen
Jawel, je keek.
pi_52032193
Zou me niets verbazen als Ajax probeert Ezquerro los te peuteren bij Barcelona.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')