quote:De make-over van de aanval van Manchester City lijkt zo goed als compleet. Nadat eerder Martin Petrov en Rolando Bianchi werden gekocht, heeft de club van Sven-Göran Eriksson zich nu versterkt met Valeri Bojinov.
De twintigjarige Bojinov komt voor ruim zeven miljoen euro over van Fiorentina. De Italiaanse club had de Bulgaar niet meer nodig in de aanval, omdat Adrian Mutu en Giampaolo Pazzini eerste keus zijn in die linie.
Het afgelopen seizoen werd de aanvaller verhuurd aan Juventus. In Turijn wist hij echter geen contract af te dwingen.
't heeft meer te maken met z'n zaakwaarnemer dan met Suarez zelf denk ik , ze maken die gozer helemaal gekquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:21 schreef BonJovi het volgende:
Precies, Suarez maakt zich niet echt populair met deze actie.
Daarom zou Ajax ook gewoon keihard nee moeten verkopen. Opduvelen met die geintjes.Dan heeft z'n zaakwaarnemer ook niets meer om hem gek mee te maken. Ja, een andere clubquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:31 schreef Enchanter het volgende:
't heeft meer te maken met z'n zaakwaarnemer dan met Suarez zelf denk ik , ze maken die gozer helemaal gek
Tuurlijk wil ajax hem nog steeds alleen niet voor 9,5 miljoen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:15 schreef BobbyHill het volgende:
Ik neem aan dat Suarez geen arbitragezaak gaat aanspannen als Ajax hem toch niet meer wilt hebben. Anders lijkt het me vrij nutteloos en onnodig gevaarlijk voor zijn positie bij Groningen en op de transfermarkt. Er zal toch wel overleg gepleegd zijn, voordat hij dit besloot.
En Ajax zou eigenlijk een statement moeten maken dat ze een speler op deze manier niet willen hebben. Ze weten echt nog wel hoe ze God op de blote knietjes dankten toen Sneijder geen arbitrage aanspande. Dit soort mannetjes maken veel te veel kapot.
De partijen zouden er zonder arbitrage uitkomen en dat is mislukt. Dan neem je je verlies. Alsnog naar de arbitrage rennen vind ik echt schandalig.
En Groningen wil wel 9,5 miljoen omdat die knakker een contract heeft getekend. Transfer mislukt, even uitjanken en lekker bij Grunn gaan voetballen. Kijk, als je nou al jaren bij die club speelt, of op de bank bent beland of iets dergelijks....maar om op die leeftijd al na 1 mooi seizoen met een arbitragezaak te komen, terwijl je had afgesproken dat niet doen...vind het niet kunnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:37 schreef ub40_bboy het volgende:
Tuurlijk wil ajax hem nog steeds alleen niet voor 9,5 miljoen.
Hmm, schijnt toch niet te kloppen. Russische media, maar die zijn verkeerd vertaald door een schimmige Ajax-site, als ik tenminste de vertaling van een Rus die ik net kreeg moet geloven. Dick Advocaat heeft alleen gezegd dat Arshavin misschien de stap naar een andere competitie moet zetten en dat hij 10 miljoen moet kosten. Clubs in de categorie Ajax, maar dan nog wat namen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:36 schreef BonJovi het volgende:
Bron?
Het is oncollegiaal van groningen om 9,5 voor Sueraz te vragen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:46 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
En Groningen wil wel 9,5 miljoen omdat die knakker een contract heeft getekend. Transfer mislukt, even uitjanken en lekker bij Grunn gaan voetballen. Kijk, als je nou al jaren bij die club speelt, of op de bank bent beland of iets dergelijks....maar om op die leeftijd al na 1 mooi seizoen met een arbitragezaak te komen, terwijl je had afgesproken dat niet doen...vind het niet kunnen.
Ook Ajax zal zich er niet populair mee maken. Het is oncollegiaal, slopend voor de voetballerij en daarnaast een verkeerd signaal naar je eigen spelers.
En ik vind dat dus niet. Andere orde van grootte, als Ronaldinho 90 miljoen oplevert betekent dat ook niet dat Ajax 45 miljoen voor Huntelaar krijgt als Barcelona bij ons langskomt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:47 schreef Wooldoor het volgende:
Ik kan Groningen ook best begrijpen als Ajax eerst 17 miljoen voor Babel krijgt dan zou Suarez ook zeker 9,5 miljoen kunnen kosten.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:35 schreef methodmich het volgende:
Nu wordt Andriy Arshavin van Zenit weer aan Ajax gelinkt. Goeie aanvaller, dat zeker. Ook duur, 10 miljoen.
Ik kan Ajax ook best begrijpen dat als Groningen eers 4,5 miljoen vraagt voor Robben dan zou Suarez hooguit 3,5 miljoen moeten kosten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:47 schreef Wooldoor het volgende:
Ik kan Groningen ook best begrijpen als Ajax eerst 17 miljoen voor Babel krijgt dan zou Suarez ook zeker 9,5 miljoen kunnen kosten.
precies, mensen horen zulke bedragen alsof het vanzelfsprekend is ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En ik vind dat dus niet. Andere orde van grootte, als Ronaldinho 90 miljoen oplevert betekent dat ook niet dat Ajax 45 miljoen voor Huntelaar krijgt als Barcelona bij ons langskomt.
Misschien heeft Groningen daar ook van geleerd, en de prijs alvast flink opgeschroefd...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:53 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Ik kan Ajax ook best begrijpen dat als Groningen eers 4,5 miljoen vraagt voor Robben dan zou Suarez hooguit 3,5 miljoen moeten kosten.
Wat een onzin. Zolang Suarez een contract bij Groningen heeft (zonder vaste afkoopsom) kan het vragen voor hem wat het wil. Suarez moet niet zeveren. Hij heeft zelf dat contract ondertekend.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:48 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Het is oncollegiaal van groningen om 9,5 voor Sueraz te vragen.
Haha, jij bent ook een mooiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:48 schreef ub40_bboy het volgende:
Het is oncollegiaal van groningen om 9,5 voor Sueraz te vragen.
Lullig voor Kiki!quote:/8/2007 - 'Musampa bood zich aan; alternatief Suarez in beeld'
Voetbal International meldt dat Kiki Musampa zich bij Ajax heeft aangeboden. De linkspoot bood zich transfervrij aan om de problemen op links op te lossen. Ajax heeft echter laten weten geen belangstelling te hebben.
Ajax Netwerk
Wel is de club inmiddels bezig met een alternatief voor Suarez. 'We weten wie we willen en zijn bezig. De speler is in onze ogen haalbaar, anders zouden we het niet proberen' aldus Ten Cate in VI
Zo komt het net over alsof Musampa zo begaan is met het lot van Ajax dat ie z'n eigen contract heeft ontbonden en om Ajax te redden van de problemen linksvoorin maar zichzelf aanbiedt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:58 schreef JeroenV het volgende:
Voetbal International meldt dat Kiki Musampa zich bij Ajax heeft aangeboden. De linkspoot bood zich transfervrij aan om de problemen op links op te lossen.
quote:AJAX bezig met jeugdopleiding in Maleisië
G-14-lid Jonathan Price heeft de minister van Sport en Jeugd in Maleisie laten weten dat Ajax er aan denkt om een jeugdopleiding in Maleisië te starten. Dat meldt The Malaysia Star woensdag.
Price is voorzitter van de GGL, dat het 'wereldkampioenschap' voor A-junioren organiseert in Maleisië van 5 tot 19 augustus. Hier doet Ajax A1 ook aan mee.
Volgens Price zou het jeugdplan van Ajax zowel op club- als nationaal niveau worden geintegreerd.
Ja die ja!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:39 schreef BB-boy het volgende:
Op een slof en een oude voetbalschoen wordt Ajax kampioen?
quote:Ajax heeft zijn verhoogde bod op Luis Suárez teruggetrokken. De Amsterdammers zullen volgens technisch directeur Martin van Geel maandag met hun eerste voorstel bij de arbitragezaak verschijnen.
Ajax bood onlangs 3.5 miljoen euro voor de aanvaller van FC Groningen. Nadat de noorderlingen hier niet op waren ingegaan, werd de bieding met drie miljoen euro verhoogd.
Nu het tot een arbitragezaak is gekomen is het bod van 6.5 miljoen euro echter van de tafel, verklaarde Van Geel tegenover DeWedstrijden.tv.
De technisch directeur ontkende bovendien ten overvloede dat Ajax een seizoenskaart had aangeboden aan Groningen-directeur Hans Nijland.
Laatstgenoemde grapte woensdag op de persdag van zijn club dat Ajax een bod op Suárez had neergelegd van 6.5 miljoen euro plus een seizoenskaart.
En de Sneijdertjes van de toekomst weten ook meteen wat ze te doen staat als ze weg willen maar niet mogen. Arbitreren maar! Als je aan die kutgeintjes mee gaat werken als club moet je ook niet meer van je eigen talenten verwachten dat ze je met fatsoen behandelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik lach me dood als Suarez en Ajax in het gelijk worden gesteld... dan heeft die Nijland wel een probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |