abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52038232
De eerste gesprekken met het alternatief van Suarez zijn al gevoerd, bevestigt Ten Cate vanmorgen nog maar eens in de Telegraaf.
pi_52038432
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:05 schreef Urquhart het volgende:
De eerste gesprekken met het alternatief van Suarez zijn al gevoerd, bevestigt Ten Cate vanmorgen nog maar eens in de Telegraaf.

Denk dat ze beide komen.... zeker met die porseleinen Armeen en Roemeen....
Ajax!!
pi_52038484
Nu komt de aap uit mouw omtrent de 9,5 miljoen...
quote:
FC Groningen krijgt maar 45% van transfer Suárez

Mocht Luis Suárez alsnog vertrekken bij FC Groningen, dan ontvangt de club slechts 45% van de transfersom. Dat meldt RTV Noord. Opvallend genoeg strijkt Suárez' zaakwaarnemer 20% op.

Die onthulling lijkt ook duidelijk te maken waarom het management van de Uruguyaan voor de tweede maal besloot een arbitragezaak aan te spannen om zodoende een transfer naar Ajax te forceren. FC Groningen-directeur Hans Nijland bevestigt de uitspraken van Suárez, die aangaf niks te weten van een arbitragezaak: "Feit is dat hij gisteravond (woensdag, JG) van een arbitragezaak niks afwist. Dat was de vorige keer trouwens ook al het geval. Dat komt inderdaad weg bij het management van Suarez."

Mocht de talentvolle spits verkocht worden, dan ontvangt FC Groningen slechts 45% van de transfersom. Suárez' zaakwaarnemer Daniel Fonseca strijkt liefst 20% op, terwijl de investeerders die de komst van de aanvaller naar Groningen mogelijk maakten 35% ontvangen.

Saillant is ook dat Ajax zich maandag meldt bij de arbitragecommissie met een bod van 3,5 miljoen euro op Suárez. In de besprekingen tussen FC Groningen en Ajax gaf directeur Maarten Fontein echter al aan bereid te zijn om 6,5 miljoen te betalen voor de begeerde spits. Het tactiek om echter dat aanbod in te trekken en naar Zeist te reizen met het bod van 3,5 miljoen, kan invloed hebben op de eventuele transfersom die de arbitragecommissie uitspreekt.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52038498
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:13 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Denk dat ze beide komen.... zeker met die porseleinen Armeen en Roemeen....
Vlak onze Braziliaanse vriend niet uit.
pi_52038518
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:15 schreef Longmen het volgende:
Nu komt de aap uit mouw omtrent de 9,5 miljoen...
[..]
Ok, dat verklaart het wel.
pi_52038701
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:17 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ok, dat verklaart het wel.
Die Nijland wordt er niet bepaald sympathieker op in mijn ogen. Probeert nu met een onrealistische transfersom nog wat aan die jongen over te houden, terwijl ze eigenlijk die investeerders dankbaar moeten zijn dat ie uberhaupt in een Groningen-shirt rondloopt... beetje naďef allemaal
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Games donderdag 2 augustus 2007 @ 10:29:12 #127
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_52038812
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:39 schreef fuckbuddy het volgende:
nog meer bejaarden??
AC Milan doet het anders aardig met hun bejaarden elftal
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_52039588
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 10:29 schreef Fathom het volgende:

[..]

AC Milan doet het anders aardig met hun bejaarden elftal
idd.. ongelooflijk eigelijk
  donderdag 2 augustus 2007 @ 11:02:30 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52039634
ja, dan zou ik ook een hoofdprijs vragen voor een speler .

Walgelijk eigenlijk die zaakwaarnemers...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52039711
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:02 schreef HeatWave het volgende:
ja, dan zou ik ook een hoofdprijs vragen voor een speler .

Walgelijk eigenlijk die zaakwaarnemers...
Ja die zaakwaarnemer speelt ook een bedenkelijke rol, maar Groningen heeft hem bij wel die mogelijkheid gegeven door die constructie goed te keuren toen ze Suarez kochten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 11:06:13 #131
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52039743
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja die zaakwaarnemer speelt ook een bedenkelijke rol, maar Groningen heeft hem bij wel die mogelijkheid gegeven door die constructie goed te keuren toen ze Suarez kochten
Tuurlijk, eigenlijk moeten ze nu dan ook niet zeuren als het puur om geld gaat.... Eigen schuld dan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52039800
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]
maar Groningen heeft hem bij wel die mogelijkheid gegeven door die constructie goed te keuren toen ze Suarez kochten
Tja, anders krijg je Suarez niet he.
Dat gaat bij Ajax straks net zo. Of Ajax moet die man FLINK dokken of er moet een percentage bij de doorverkoop komen. Anders blaast hij de boel zo af.
Hij heeft de rechten op Suarez, en een hoop invloed op die jongen. Dat werkt daar in Uruguay allemaal net iets anders dan hier.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52039838
Ze zoeken het maar uit, we horen het maandag wel en verder ga ik me er niet druk om maken. Ben benieuwd naar vanavond, het is maar een oefenwedstrijdje maar toch.
pi_52039875
quote:
Dat gaat bij Ajax straks net zo.
jij denkt dus, dat hij komt?
Ajax!!
pi_52039960
Ik denk dat Suárez wel naar Ajax zal gaan ja.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_52039990
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:10 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

jij denkt dus, dat hij komt?
Ik heb geen idee, zal van die zaak afhangen. (geef Groningen een goede kans)
Als hij naar A-Dam gaat krijgt Ajax iig ook met die man te maken. En die wil gewoon geld zen, zo simpel is het.
Die Fonseca was al extreem moeilijk aan het doen bij de transfer van Suarez naar Groningen.
Was laatst een reportage over bij TV Noord. Bij hun blijft het niet alleen bij praten, maar die smijten gewoon met servies tijdens onderhandelingen.
Ze wouden het geld ook gewoon contant in koffer hebben..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 2 augustus 2007 @ 11:15:11 #137
82589 S-Two
barba macacu
pi_52040030
Straks op vakantie, dus geen Ajax kijken vanavond en zaterdag (?) . Jammer, maar het is niet anders. Zijn toch maar oefenpotjes, en als ik Ten Cate ook zo hoor is het puur een voorbereiding op de voorronde CL. Wat ook zo hoort natuurlijk.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  Redactie Games donderdag 2 augustus 2007 @ 11:16:25 #138
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_52040061
Suarez mag van mij lekker daar blijven
pi_52040186
Suarez hoeft van mij ook niet perse te komen. Het duurt allemaal te lang, en we spelen over anderhalve week al voorronde CL. Het lijkt mij gewoon verstandiger om je te richten op een alternatief, zodat je in ieder geval een speler heb staan tegen die tijd.
pi_52040463
Ten Cate ziet er in het nieuwe pak nog lijper uit .

donderdag 2 augustus 2007 @ 11:31:46 #141
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52040468
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:13 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, zal van die zaak afhangen. (geef Groningen een goede kans)
Als hij naar A-Dam gaat krijgt Ajax iig ook met die man te maken. En die wil gewoon geld zen, zo simpel is het.
Die Fonseca was al extreem moeilijk aan het doen bij de transfer van Suarez naar Groningen.
Was laatst een reportage over bij TV Noord. Bij hun blijft het niet alleen bij praten, maar die smijten gewoon met servies tijdens onderhandelingen.
Ze wouden het geld ook gewoon contant in koffer hebben..
Uit welk land komt die gast dan?

Fonseca is trouwens wel een joodse naam
Jawel, je keek.
pi_52040472
Ik denk niet dat Ajax erin tuimt met 20% van de doorverkoop. Zeker niet wanneer het bedrag hoog uitvalt. Dan zullen ze die Fonseca direct uit proberen te kopen, ook al kost dat 2 miljoen meer. Mensen met dit soort belangen zijn gewoon niet goed voor de voetballerij. Dat zie je met die Tevez ook maar weer. Overal waar je naar zulke spelers kijkt is er gelazer met de derde partij die mee wil beslissen in de toekomst van de speler. Gewoon die man afkopen, zodat Suarez ook een andere zaakwaarnemer kan regelen die zijn toekomst niet in de weg staat.
pi_52040491
Met enig geluk heeft Ajax dan straks 3 spelers die op links kunnen spelen. Leonardo, Suarez en de andere aankoop. Ik reken die brekebeentjes maar niet mee
Woo-loo-loo!
pi_52040515
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:31 schreef jna het volgende:

Uruguay
Woo-loo-loo!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 11:35:10 #145
131729 jna
pi_52040550
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:33 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Uruguay
Die zaakwaarnemer bedoel ik he
Jawel, je keek.
pi_52040577
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:35 schreef jna het volgende:

[..]

Klik

Je zou toch zeggen dat die man genoeg heeft verdiend bij die clubs.
pi_52040590
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:35 schreef jna het volgende:

Idem
Woo-loo-loo!
pi_52040690
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:31 schreef jna het volgende:

[..]

Uit Uruguay. Hij is oud voetballer.
Half jaartje geleden nog aangeklaagd wegens een zedenmisdrijf in Italie.

Tijdens de onderhandelingen van Suarez naar Groningen moest Suarez gewoon op de gang zitten afwachten terwijl Fonseca en zijn maffia vriendjes in gesprek waren met de FC.
Als ze iets niet aanstaat tijdens de onderhandelingen gooien ze met servies of lopen gewoon weg.
Toen de deal rond was met Groningen zijn ze kwaad uit de auto gestapt omdat ze het geld in een koffer wilden hebben.
Ook Groningen heeft geprobeert hem af te kopen, maar dat is niet gelukt. Hij heeft rechten op Suarez ofzo, weet niet meer precies hoe dat zat. Gaat in uruguay allemaal heel anders in ieder geval.

Die reportage moet vast wel ergens op de website staan, geweldig om te zien.
pi_52040699
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:31 schreef Chivu het volgende:
Ik denk niet dat Ajax erin tuimt met 20% van de doorverkoop. Zeker niet wanneer het bedrag hoog uitvalt. Dan zullen ze die Fonseca direct uit proberen te kopen, ook al kost dat 2 miljoen meer. Mensen met dit soort belangen zijn gewoon niet goed voor de voetballerij. Dat zie je met die Tevez ook maar weer. Overal waar je naar zulke spelers kijkt is er gelazer met de derde partij die mee wil beslissen in de toekomst van de speler. Gewoon die man afkopen, zodat Suarez ook een andere zaakwaarnemer kan regelen die zijn toekomst niet in de weg staat.
Als hij al naar ajax komt hoop ik iig niet op eenzelfde constructie.
pi_52040804
  donderdag 2 augustus 2007 @ 11:45:38 #151
131729 jna
pi_52040824
Is die Fonseca niet stiekem z'n vader ofzo. HIj lijkt wel

Jawel, je keek.
pi_52040837
De mogelijke CL tegenstanders:

Sparta Praag, Fenerbahçe, AEK Athene, Dinamo Boekarest, Slavia Praag/Zilina, Rosenborg/Astana, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado/Levadia, FC Kopenhagen/Beitar, Toulouse, Dinamo Zagreb/Domzale, RC Genk/Sarajevo, Debrecen/Elfsborg, FC Zürich, Salzburg/Ventspils, BATE Borisov/Hafnarfjördur

http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=35384

Hafnarfjördur lijkt me wel wat
pi_52040863
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:45 schreef jna het volgende:
Is die Fonseca niet stiekem z'n vader ofzo. HIj lijkt wel

[afbeelding]
  donderdag 2 augustus 2007 @ 11:55:56 #154
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_52041133
Zitten toch paar lastige tegenstanders tussen (en nee, ik bedoel niet Kopenhagen )
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
pi_52041284
Zürich of Athene lijk me ook leuk
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_52041313
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:46 schreef Longmen het volgende:
De mogelijke CL tegenstanders:

Astana

Die zitten allemaal volgespoten met illegale middelen, dat win je nooit
pi_52041354
Dan moet Van Geel z'n servies maar alvast gaan opruimen, of een goeie helm aanschaffen
Woo-loo-loo!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:06:51 #158
131729 jna
pi_52041403
Van Geel zet gewoon Ten Cate, Stam en Davids aan tafel als die maffiabende komt onderhandelen
Jawel, je keek.
  Redactie Games donderdag 2 augustus 2007 @ 12:09:39 #159
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_52041497
Welnee ze gaan gewoon op de middenstip zitten en die kerel eerst fouileren.
pi_52041802
Jongens even een vraag. Wat zouden jullie er van denken als Van der Sar volgend jaar zou terugkeren bij Ajax om zijn carriere af te bouwen? Niet verkeerd toch? Hij gaat namelijk in januari denken over zijn toekomst in Manchester. Ik zou zeggen, Van der Sar welkom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')