abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52022860
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

En ik vind dat dus niet. Andere orde van grootte, als Ronaldinho 90 miljoen oplevert betekent dat ook niet dat Ajax 45 miljoen voor Huntelaar krijgt als Barcelona bij ons langskomt.
precies, mensen horen zulke bedragen alsof het vanzelfsprekend is ofzo
AFC AJAX
  woensdag 1 augustus 2007 @ 18:10:34 #27
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_52023204
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:53 schreef Sybesma het volgende:

[..]

Ik kan Ajax ook best begrijpen dat als Groningen eers 4,5 miljoen vraagt voor Robben dan zou Suarez hooguit 3,5 miljoen moeten kosten.
Misschien heeft Groningen daar ook van geleerd, en de prijs alvast flink opgeschroefd...

Of het is gewoon inflatie natuurlijk
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  woensdag 1 augustus 2007 @ 18:10:50 #28
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_52023207
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:48 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Het is oncollegiaal van groningen om 9,5 voor Sueraz te vragen.
Wat een onzin. Zolang Suarez een contract bij Groningen heeft (zonder vaste afkoopsom) kan het vragen voor hem wat het wil. Suarez moet niet zeveren. Hij heeft zelf dat contract ondertekend.
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
pi_52023209
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:48 schreef ub40_bboy het volgende:

Het is oncollegiaal van groningen om 9,5 voor Sueraz te vragen.
Haha, jij bent ook een mooie
Ze willen hem gewoon niet kwijt, tenzij er een absurd hoog bedrag geboden wordt. Net zoals Ajax bij Sneijder deed en Feyenoord bij Drenthe. Daar lijkt me echt niks mis mee. Hij staat gewoon onder contract en is erg waardevol voor Groningen.

Ik vind het wel fout als de partijen besluiten om het zonder arbitrage te regelen, het vervolgens toch aan te vechten omdat er niet uit kwam wat wat je wilde. Dan hadden ze die arbitrage meteen door moeten zetten.
Woo-loo-loo!
pi_52024182
'Musampa bood zich aan; alternatief Suarez in beeld'

Voetbal International meldt dat Kiki Musampa zich bij Ajax heeft aangeboden. De linkspoot bood zich transfervrij aan om de problemen op links op te lossen. Ajax heeft echter laten weten geen belangstelling te hebben.

Wel is de club inmiddels bezig met een alternatief voor Suarez. 'We weten wie we willen en zijn bezig. De speler is in onze ogen haalbaar, anders zouden we het niet proberen' aldus Ten Cate in VI.
pi_52024203
quote:
/8/2007 - 'Musampa bood zich aan; alternatief Suarez in beeld'

Voetbal International meldt dat Kiki Musampa zich bij Ajax heeft aangeboden. De linkspoot bood zich transfervrij aan om de problemen op links op te lossen. Ajax heeft echter laten weten geen belangstelling te hebben.
Ajax Netwerk
Wel is de club inmiddels bezig met een alternatief voor Suarez. 'We weten wie we willen en zijn bezig. De speler is in onze ogen haalbaar, anders zouden we het niet proberen' aldus Ten Cate in VI
Lullig voor Kiki!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52024232
!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 1 augustus 2007 @ 19:05:05 #33
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52024376
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 18:58 schreef JeroenV het volgende:
Voetbal International meldt dat Kiki Musampa zich bij Ajax heeft aangeboden. De linkspoot bood zich transfervrij aan om de problemen op links op te lossen.
Zo komt het net over alsof Musampa zo begaan is met het lot van Ajax dat ie z'n eigen contract heeft ontbonden en om Ajax te redden van de problemen linksvoorin maar zichzelf aanbiedt.

Dankje, o genereuze Kiki!
Gourmetten of steengrillen?
pi_52024397
Kizitzo
pi_52025489
Musampa
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52025510
Kiki..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_52025735
Waar blijft Wooter dan?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_52026055
quote:
AJAX bezig met jeugdopleiding in Maleisië

G-14-lid Jonathan Price heeft de minister van Sport en Jeugd in Maleisie laten weten dat Ajax er aan denkt om een jeugdopleiding in Maleisië te starten. Dat meldt The Malaysia Star woensdag.

Price is voorzitter van de GGL, dat het 'wereldkampioenschap' voor A-junioren organiseert in Maleisië van 5 tot 19 augustus. Hier doet Ajax A1 ook aan mee.

Volgens Price zou het jeugdplan van Ajax zowel op club- als nationaal niveau worden geintegreerd.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:20:26 #39
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52026142
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:17 schreef Ordinair het volgende:

[..]
Jawel, je keek.
pi_52026264
Maleisië is natuurlijk wel de bakermat van het internationale topvoetbal.
Woo-loo-loo!
pi_52026361
En ook AZ versterkt zich gewoon. Heb echt steeds meer het gevoel dat we dit jaar achter de feiten aan moeten hobbelen.
pi_52026588
Je moet blijven versterken, omdat iedere europese topclub dit doet.
En als je een TOPspits verkoopt dan moet je er minimaal eentje achter de hand hebben die je kan halen.
Niet eerst je kwaliteit verpatsen en dan kijken wie je voor die plek kan vinden.
Ik vind het link wat je met Babel gedaan hebben zal ik je eerlijk zeggen
AZ (puur als voorbeeld) haalt Ari en Pelle, en zal dan heel misschien Koevermans verkopen.

Ken je dat spreekwoord van die oude schoenen? Die is zeker van toepassing bij een topclub als Ajax!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52026641
Op een slof en een oude voetbalschoen wordt Ajax kampioen?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52026690
Jongens, kappen nou met dat doemdenken... we worden gewoon kampioen dit jaar... en er komen echt nog wel versterkingen

Ajax
pi_52026753
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:39 schreef BB-boy het volgende:
Op een slof en een oude voetbalschoen wordt Ajax kampioen?
Ja die ja!

Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52026763
Musampa zou een aanvulling zijn voor dit Ajax, ben benieuwd waar ze mee gaan komen...
pi_52026818
quote:
Ajax heeft zijn verhoogde bod op Luis Suárez teruggetrokken. De Amsterdammers zullen volgens technisch directeur Martin van Geel maandag met hun eerste voorstel bij de arbitragezaak verschijnen.

Ajax bood onlangs 3.5 miljoen euro voor de aanvaller van FC Groningen. Nadat de noorderlingen hier niet op waren ingegaan, werd de bieding met drie miljoen euro verhoogd.
Nu het tot een arbitragezaak is gekomen is het bod van 6.5 miljoen euro echter van de tafel, verklaarde Van Geel tegenover DeWedstrijden.tv.

De technisch directeur ontkende bovendien ten overvloede dat Ajax een seizoenskaart had aangeboden aan Groningen-directeur Hans Nijland.

Laatstgenoemde grapte woensdag op de persdag van zijn club dat Ajax een bod op Suárez had neergelegd van 6.5 miljoen euro plus een seizoenskaart.
!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52026865
Ik lach me dood als Suarez en Ajax in het gelijk worden gesteld... dan heeft die Nijland wel een probleem
pi_52026981
Ik lach me dood als Suarez gelijk heeft en Ajax een topspeler al heeft voor die positie en Suarez met een kop van een ezel op zijn schouders bij Groningen een jaar mag spelen!
pi_52027046
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik lach me dood als Suarez en Ajax in het gelijk worden gesteld... dan heeft die Nijland wel een probleem
En de Sneijdertjes van de toekomst weten ook meteen wat ze te doen staat als ze weg willen maar niet mogen. Arbitreren maar! Als je aan die kutgeintjes mee gaat werken als club moet je ook niet meer van je eigen talenten verwachten dat ze je met fatsoen behandelen.
Woo-loo-loo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')