je kent me toch?quote:
Ik ken je al heel veel topics jaquote:
Hoeveel zijn het er wel niet inmiddels?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ken je al heel veel topics ja
Ik zou het echt niet weten, maar wel heel erg veelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hoeveel zijn het er wel niet inmiddels?
inclusief blauwe schermen >?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het windows afmeld geluidje graag!![]()
Oeh Oeh! en als mn kist weg gaat, want ik wil jullie verlaten jullie mij niet, dan wil ik het afmeld geluid van Skype!
Minor detailquote:
Nee, ik wil graag alles in het wit hebben, maagdelijk witquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
inclusief blauwe schermen >?
Shit, geblocked hierquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:38 schreef Dylanesque het volgende:
http://www.official-linerider.com/play.html dus
ah en patrick de jumper uitnodigen natuurlijk, dat hoort er tegenwoordige helemaal bijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag alles in het wit hebben, maagdelijk wit
Nee sorry, ik heb al 2 Schläger muzikanten aangeboden bij mij te laten optreden als ik dood benquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah en patrick de jumper uitnodigen natuurlijk, dat hoort er tegenwoordige helemaal bij
Ga rustig zitten, pak een kop koffie/thee en relaxquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:42 schreef CasB het volgende:
Zo, ik had het ff druk tussen 11:30 en 14:30, potverdorie
toch niet danny cristian toch ?? die moet intussen krullen tot zn enkels hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb al 2 Schläger muzikanten aangeboden bij mij te laten optreden als ik dood ben
Muziekje aan, rustig Fok!en, en hij is voorlopig nog wel ff bezig met pruttelen, en daarna kan ik een bestandje klaarzetten, hoeraquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga rustig zitten, pak een kop koffie/thee en relax
Daarom. EN je wordt er nog voor betaald ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:46 schreef CasB het volgende:
[..]
Muziekje aan, rustig Fok!en, en hij is voorlopig nog wel ff bezig met pruttelen, en daarna kan ik een bestandje klaarzetten, hoera
Nee nee, twee locale Schlägers weet ik veel hoe ze heten, hun muziek vond ik alleen maar lelijk, ik wil niet dat mensen het een mooie begrafenis vonden, dus doe ik alleen maar kutdingenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch niet danny cristian toch ?? die moet intussen krullen tot zn enkels hebben
Op d ebranstapel met je. En plein public. Laat ze zien hoe vlees brandt!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee nee, twee locale Schlägers weet ik veel hoe ze heten, hun muziek vond ik alleen maar lelijk, ik wil niet dat mensen het een mooie begrafenis vonden, dus doe ik alleen maar kutdingen
smaken verschillen heh, misschien vindt merendeel die muziek wel goedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee nee, twee locale Schlägers weet ik veel hoe ze heten, hun muziek vond ik alleen maar lelijk, ik wil niet dat mensen het een mooie begrafenis vonden, dus doe ik alleen maar kutdingen
nee ik ook niet, ik probeer maar een uurtje eerder weg te gaan vandaag. bbq weer is hetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb echt geen zin meer, en ik moet nog 1 uur en 13 minuten ....
nou dat lijkt me ook wel wat, Zo op de grote markt van groningen gewoon publiek mn lijk in brand te laten steken!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op d ebranstapel met je. En plein public. Laat ze zien hoe vlees brandt!
Jammer. Lijkt me een toffe actiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nee dat wil ik eigenlijk niet, dat doe ik mn ouders en jullie niet aan
nou we kunnen het ook met een ander lijk proberen?quote:
je kan proberen luchverfrisser in je neus te spuitenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik wordt echt gek hier, als ik mn ogen dichtdoe draait alles, ik wil naar buiten de frisse lucht in !! wordt gek hier !!!!!!!
je mag best het raam openzetten hoor?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik wordt echt gek hier, als ik mn ogen dichtdoe draait alles, ik wil naar buiten de frisse lucht in !! wordt gek hier !!!!!!!
of daadwerkelijk even naar buiten te gaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan proberen luchverfrisser in je neus te spuiten
hoef je hier niet te doen, er vliegen honderden meeuwen hierboven rond. voor je het weet zit je onder de schijtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
of daadwerkelijk even naar buiten te gaan
genoeg verzopen mensen de laatste tijdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou we kunnen het ook met een ander lijk proberen?
Wij hebben een douche hierquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoef je hier niet te doen, er vliegen honderden meeuwen hierboven rond. voor je het weet zit je onder de schijt
ik weet niet waar je zit, maar als ik het halve land bedekt met meeuweschijt moet afreizen pas ik ervoorquote:
den haagquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik weet niet waar je zit, maar als ik het halve land bedekt met meeuweschijt moet afreizen pas ik ervoor
hoe doe je t als je naar huis gaat dan, krant boven je hoofd en rennen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
oh dat valt wel mee, 20 minuten maar. althans als de buschauffeur me er niet bij pernassia uitgooit
nee ik zou dan van gravenzande naar hoek van holland moeten rennen. dan ben ik een rennende prooi. mja t wordt toch maar een regendansje , of een collega even vragen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hoe doe je t als je naar huis gaat dan, krant boven je hoofd en rennen?![]()
nee bedankt, ik heb het harstikke drukquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:25 schreef DavyE het volgende:
hoe gaat het hier?
Ik ben gaar van dat archiveren? Wil iemand het overnemen![]()
![]()
dat valt toch wel mee ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:25 schreef DavyE het volgende:
jullie posten wel heel erg veel
Hee buurmanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:25 schreef DavyE het volgende:
hoe gaat het hier?
![]()
herkenbaar, doen ze waarschijnlijk om dat ze weten dat je geen reet te doen hebtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:25 schreef Garisson72 het volgende:
waarom komen ze dan om half vier nog met zooi aanzetten die voor einde v/d dag af moet?!?!![]()
kan dat niet om 9:00!toen zat ik hier ook al!
![]()
Ik ben gaar van het niets doen, zit hele tijd op de klok te kijken maar de tijd schiet niet opquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:25 schreef DavyE het volgende:
hoe gaat het hier?
![]()
Misschien volgen ze dit topicquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:27 schreef DavyE het volgende:
[..]
herkenbaar, doen ze waarschijnlijk om dat ze weten dat je geen reet te doen hebt![]()
kom helpen luie donderquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben gaar van het niets doen, zit hele tijd op de klok te kijken maar de tijd schiet niet op![]()
tja ik zou maar kranten opzoeken hahaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja vind t nu best rustig hier
En hou die meeuwen lekker bij je
busy doing nothingquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee bedankt, ik heb het harstikke druk
je moet gewoon met de secondenwijzer meetellen. dat maakt het al stukken interessanterquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben gaar van het niets doen, zit hele tijd op de klok te kijken maar de tijd schiet niet op![]()
ja kan best zijn, maar ik ga het toch echt gewoon bombarderen tot Bezigheid voor 2 augustus 2007.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:27 schreef DavyE het volgende:
[..]
herkenbaar, doen ze waarschijnlijk om dat ze weten dat je geen reet te doen hebt![]()
ja morgen weer een vervolg hierop heh, dus dat kan nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja kan best zijn, maar ik ga het toch echt gewoon bombarderen tot Bezigheid voor 2 augustus 2007.![]()
goed zal ze leren om jouw nog werk te geven voor 15.30quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja kan best zijn, maar ik ga het toch echt gewoon bombarderen tot Bezigheid voor 2 augustus 2007.![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja morgen weer een vervolg hierop heh, dus dat kan niet
Ik zit al vanaf half 2 op het werk van een collega te wachten.... ik kan pas verder als zij haar deel klaar heeftquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
ik hoop over een uur weg te kunnen, maar misschien dat ik toch nog wat te doen krijg. bah stress
jaa dat dacht ik wel hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik denk dat ik me alvast psychisch ga voorbereiden om naar huis te gaan...
jij gaat daar op wachten toch niet weer van die projectgroepopdrachten hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:41 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf half 2 op het werk van een collega te wachten.... ik kan pas verder als zij haar deel klaar heeft
En ik hoopte op tijd naar huis toe te kunnen maar ik ben bang dat het een latertje gaat worden![]()
ja triest is dat ja. dat moet die collega van je even goed maken met je.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:41 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf half 2 op het werk van een collega te wachten.... ik kan pas verder als zij haar deel klaar heeft
En ik hoopte op tijd naar huis toe te kunnen maar ik ben bang dat het een latertje gaat worden![]()
Whehehequote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:44 schreef DavyE het volgende:
misschien moet je die collega van je even naar dit topic vermelden en dan zeggen
DOOR JOU HEB IK GEEN REET TE DOEN!![]()
![]()
![]()
Kijk zo mag ik het horen, dus dit is ons excuus als we geen reet te doen hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:49 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Best zielig... het is een beetje zo'n meisje wat er niet echt tegen kan als je heel "gemeen" bent tegen haar.![]()
En haar maakt het niets uit want over 2 dagen heeft ze vakantieEnige lichtpuntje is dat ik weer eens lekker uitgebreid (en betaald) kan Fokken
tja het gaat wel opvallen hoor. je moet mn F5 toets eens zien nuquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:49 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Best zielig... het is een beetje zo'n meisje wat er niet echt tegen kan als je heel "gemeen" bent tegen haar.![]()
En haar maakt het niets uit want over 2 dagen heeft ze vakantieEnige lichtpuntje is dat ik weer eens lekker uitgebreid (en betaald) kan Fokken
tot vrijdag, ik ben morgen vrijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen ik zeg jullie vaarwel...
Voor vandaag tenminste.. tot morgen
en dat haal je zondag ofzo in dan ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
tot vrijdag, ik ben morgen vrij![]()
Nee hoor, elke donderdag vrijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en dat haal je zondag ofzo in dan ?
nee hij gaat mij morgenavond thuis bedienen als ik van mijn werk kom van het niks doenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en dat haal je zondag ofzo in dan ?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja het gaat wel opvallen hoor. je moet mn F5 toets eens zien nu
T is al de 2e van vandaag hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:04 schreef covie het volgende:
Het schiet niet echt op vandaag met dit topic![]()
Ik kijk vanuit mn slaapkamer op t strandquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:09 schreef DavyE het volgende:
[..]
tjsa alweer augustus he ik heb nog geen eens strand gezien![]()
![]()
ik moet 5 minuten fietsen, dat maakt er nog een uitje vanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik kijk vanuit mn slaapkamer op t strand![]()
ja.. dit had ik kunnen verwachten van de echte fokkerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[[url= http://michel.foto-logs.n(...)lanzerote_strand.jpg ]afbeelding[/url]]
doeei!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen (degenen die er nog zijn), ik ben naar huis toe. tot morgen
![]()
ik ben er nog tot 5!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:23 schreef Garisson72 het volgende:
ja als iedereen nou weg gaat krijgen we dit topic nooit vol voor einde werkdag...
Ik ben er nog tot..... geen idee maar voorlopig kan ik nog niet wegquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga strax bij de Mc avond eten
dat is veel lekkerder dan Mc...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:44 schreef Garisson72 het volgende:
ik heb net gehoord dat ik lekker uit eten ga met mijn broer en zijn zwangere vrouw!
jij wordt wel weer verwend na een dag niks doenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:44 schreef Garisson72 het volgende:
ik heb net gehoord dat ik lekker uit eten ga met mijn broer en zijn zwangere vrouw!
Die hebben we niet in Duitsland!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:44 schreef DavyE het volgende:
[..]
slecht he, maar wel die mooie coca cola glazen sparen he
![]()
o ja shit jij was die gast bij die Berlijnse Muurquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Die hebben we niet in Duitsland!
Beter, ik mag (pas nadat ik hier het licht uit heb gedaan uiteraard) thuis lekker zelf m'n prakkie kokenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:44 schreef Garisson72 het volgende:
maar missleduq ik wil je graag trakteren althans je moet tever weg wonen he.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:49 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Beter, ik mag (pas nadat ik hier het licht uit heb gedaan uiteraard) thuis lekker zelf m'n prakkie koken
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:48 schreef DavyE het volgende:
[..]
o ja shit jij was die gast bij die Berlijnse Muur![]()
![]()
![]()
ik eet ook kip vanavond dus dan zal ook aan je denkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]maar ik zal aan je denken als ik een Big Mac eet en lekkere stukken Kip die ze nu in de aanbieding hebben!
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:55 schreef DavyE het volgende:
5 min mensen
Das nog niet zo erg als vorig jaar bij ons. Toen hadden we een ander koffiezetapparaat hier staan dan dat er nu staat. Probleem met dat ding was er zaten altijd mieren in. Dus nam je een lekker bakkie koffie had je mieren in je koffie drijvenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:05 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd, nou weet ik waarom er hier zoveel meeuwen vliegen.
die klote vliegende mieren zijn er weer
Nee hoor, ik ben ook al een half uur op mjin werk.....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 07:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waarom ben ik de enige die hier zo vroeg is ?
En dan laat je mij hier een half uur alleen in dit topic zitten...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 07:57 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook al een half uur op mjin werk.....![]()
Maar weer niets te doen
Sorry, het eerste half uur kom ik altijd wel door met e-mail lezen en koffie drinkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 07:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan laat je mij hier een half uur alleen in dit topic zitten...
Weet je wel hoe erg ik me verveeld heb![]()
Koffie drinken doe ik achter de PC. En mail is er nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:05 schreef Koningin het volgende:
[..]
Sorry, het eerste half uur kom ik altijd wel door met e-mail lezen en koffie drinken![]()
Dat zal eens tijd worden zeg ! ik was bijna aan het dood gaan !quote:
huh schoonmaken s`morgens waarom doen ze dat niet sàvondsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zucht, komen hier 2 schoonmaaksters binnenlopen.
Echt typisch UTREGSE vrouwen. Ze zijn meer met elkaar aan het praten en aan het koffie drinken dan dat ze aan het schoonmaken zijn.... En dat ranzige accent
Ga maar snel naar boven toe dan heb ik geen last van jullie !!
Omdat het geen buitenlanders zijn die schoonmakenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:28 schreef DavyE het volgende:
[..]
huh schoonmaken s`morgens waarom doen ze dat niet sàvonds![]()
ah oke helder de wite schoonmakers die de belasting moeten afdragenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Omdat het geen buitenlanders zijn die schoonmaken
Haha nee ik heb geen idee eigenlijk. Hier komen ze altijd om 8 uur smorgens 2x per week. Vast omdat het niet zo'n heel erg groot pand is
Ik heb echt geen idee, dat zit ik me al een uur af te vragenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:31 schreef DavyE het volgende:
zeg waar zijn de anderen trouwens
Is toch ook gezelligquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:32 schreef DavyE het volgende:
we zijn toch niet alleen met z`n tweeen he![]()
Ja inderdaadquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:30 schreef DavyE het volgende:
[..]
ah oke helder de wite schoonmakers die de belasting moeten afdragen![]()
Als je me nu gaat zeggen dat jij tot die groep behoort wordt ik heel erg boosquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:37 schreef DavyE het volgende:
het is al donderdag gelukkig volgens mij is er vandaag helemaal geen ruk te doen![]()
voor sommigen is dit al de laatste werkdag en dan zijn ze vrijdag vrij
morgen halve dagquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als je me nu gaat zeggen dat jij tot die groep behoort wordt ik heel erg boos![]()
Nou vooruit dat gun ik je dan nog welquote:
Hooooi ik heb net even 239 geopend van de stage reeks!quote:
Oh was hij vol dan ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hooooi ik heb net even 239 geopend van de stage reeks!
Valt wel mee. Ik werk morgen van 8.30 tot 15.00quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:39 schreef DavyE het volgende:
iets minder verveling dan![]()
jullie moeten zeker morgen dan nog de hele dag door harken![]()
Ik ook en daarna weekje vakantie.quote:
Ja crossover, die mod, die had even nerd zitten spelen in het topic... maar dat had je wel gelezen, je had zelf namelijk post 297...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh was hij vol dan ?Even kijken
dat is hopelijk nog te doen in de hoop dat het dan niet zo heel mooi weer wordt anders sta je echt de knarse tandenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik werk morgen van 8.30 tot 15.00
Vakantie. Pffoe. Daar moet ik nog 5 weken op wachten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:43 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik ook en daarna weekje vakantie.
Maar die halve dagen, die duren pas echt lang, als je niets te doen hebt.
Ja die had ik nog gezien, maar dat was weer een dreigement / nerd actie van crossoverquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja crossover, die mod, die had even nerd zitten spelen in het topic... maar dat had je wel gelezen, je had zelf namelijk post 297...2 uur terug
Morgen zou het nog een beetje regenen en 23 graden worden ofzoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:45 schreef DavyE het volgende:
[..]
dat is hopelijk nog te doen in de hoop dat het dan niet zo heel mooi weer wordt anders sta je echt de knarse tandenwanneer je daar nou weg mag
achso.quote:
Vertaling van deze post : Het zonnetje in mijn achtertuin schijnt weer lekker, dus daar ga ik maar lekker inzittenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
achso.
naja het is al donderdagGister nog een paar uur huisje gezocht zoals me baas opdroeg en daar ga ik vandaag maar weer mee verder. Best lastig nog om iets leuks te vinden
En daarna ga je naar het paradijs op aardequote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik hoef lekker nog maar 5 daagjes te werken!
je mag ook wel een uurtje langskomen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En daarna ga je naar het paradijs op aarde
Begin je lief te worden Kuno ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je mag ook wel een uurtje langskomen?
ja, ach weet je, ik kan het toch niet allemaal alleen aan daar. dus dan deel ik het graag met mensen die ik maar oppervlakkig via een forum ken en nog nooit in het echt heb gezien !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Begin je lief te worden Kuno ?![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, ach weet je, ik kan het toch niet allemaal alleen aan daar. dus dan deel ik het graag met mensen die ik maar oppervlakkig via een forum ken en nog nooit in het echt heb gezien !![]()
Koffie op ? das een slechte zaak !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:28 schreef uncle_sjohie het volgende:
Goeiemorgen? Ah, koffie is op, zo terug..
nou wat ik een slechtere zaak is, dat hij om half 9 zegt dat hij zo terug zou zijn en er nu nog niet weer is...! dus is dat welgoed gekomen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Koffie op ? das een slechte zaak !
nou nee het regent hierquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vertaling van deze post : Het zonnetje in mijn achtertuin schijnt weer lekker, dus daar ga ik maar lekker inzitten
Gecondoleertquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:57 schreef DavyE het volgende:
gasten ik moet jullie een mededeling doen.
Tot mijn grote spijt krijg ik net te horen dat ik vanaf vandaag hopelijk echt werk heb. Ik moet straks naar een projectgroep die wel werk heeft.
Dit betekent dan dat ik naar alle waarschijnlijk niet meer tot dit topic zal gaan behoren.
Het was mij een genoegen om aan dit leuke topic deel te nemen en met jullie de tijd door te brengen toen er geen reet te doen is.
Hopelijk spreek ik jullie nog in andere topics.
Mvg,
DavyE
Hier schijnt de zon en word het rond de 27 graden vandaag!quote:
Klinkt ook al zo erg... Je hebt echt een zwaar leven he kuno !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon en word het rond de 27 graden vandaag!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:57 schreef DavyE het volgende:
gasten ik moet jullie een mededeling doen.
Tot mijn grote spijt krijg ik net te horen dat ik vanaf vandaag hopelijk echt werk heb. Ik moet straks naar een projectgroep die wel werk heeft.
Dit betekent dan dat ik naar alle waarschijnlijk niet meer tot dit topic zal gaan behoren.
Het was mij een genoegen om aan dit leuke topic deel te nemen en met jullie de tijd door te brengen toen er geen reet te doen is.
Hopelijk spreek ik jullie nog in andere topics.
Mvg,
DavyE
nou behoorlijk ja...! er is hier komend weekend een bier evenement, komen 250 brouwers met rond de 350 verschillende soorten bier, en ik ben bang dat ik ze niet allemaal kan uitproberen!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Klinkt ook al zo erg... Je hebt echt een zwaar leven he kuno !
van mij wel!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:02 schreef Q. het volgende:
Genoeg te doen maar geen zin. Telt dat ook?
Neequote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:02 schreef Q. het volgende:
Genoeg te doen maar geen zin. Telt dat ook?
Je kunt best 350 biertjes drinken in een weekend. Dat is maar 175 biertjes per dagquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou behoorlijk ja...! er is hier komend weekend een bier evenement, komen 250 brouwers met rond de 350 verschillende soorten bier, en ik ben bang dat ik ze niet allemaal kan uitproberen!
meelopert!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee
Edit : oh kuno zegt van wel dus dan zeg ik toch maar wel dat het telt
23quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
meelopert!nou ben je 25 en kun je nog niet je eigen beslissingen maken? je mama bepaalt zeker nog wat je eet sochtends?
denk je?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je kunt best 350 biertjes drinken in een weekend. Dat is maar 175 biertjes per dag
Moet te doen zijnquote:
Nuttig gaan besteden door op FOK! rond te hangenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
jah enigzins
naja kan ik mijn tijd weer relatief nuttig gana besteden, ook wel leuk
zoiets jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nuttig gaan besteden door op FOK! rond te hangen
Op FOK! staan ook huizenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
zoiets ja![]()
naja huizen zoeken is ook een hoerig werkje, dus daar gaat genoeg tijd in zitten
dank u hopelijk tot ooitquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gecondoleert
Het was gezellig. Werkse en succes ermee![]()
Ik heb nog een huis te koopquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
zoiets ja![]()
naja huizen zoeken is ook een hoerig werkje, dus daar gaat genoeg tijd in zitten
Ik blijf voorlopig nog wel even op FOK! rondhangen ben ik bangquote:
tot ziensquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:01 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Veel plezier met het echte werk.
![]()
Kijk eens aan. Verkocht !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:09 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik heb nog een huis te koop![]()
Waar zoek je wat?
rotterdam - den haagquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:09 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik heb nog een huis te koop![]()
Waar zoek je wat?
Nou dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:16 schreef -jos- het volgende:
dit topic gaat al weer hard zeg zo vroeg op de ochtend
als iedereen zo zou spammen als jij doet zouden we aan het eind van de dag wel wat topics hebben volgespammtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel weer mee hoor
Maar ik spam helemaal niet ik vertel alleen maar zeer nuttige dingenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
als iedereen zo zou spammen als jij doet zouden we aan het eind van de dag wel wat topics hebben volgespammt
ach ik ken SC's die sneller gaan...!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:16 schreef -jos- het volgende:
dit topic gaat al weer hard zeg zo vroeg op de ochtend
ok sorry, niet boos worden anders ga je nog energie verspillen vandaagquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar ik spam helemaal niet ik vertel alleen maar zeer nuttige dingen![]()
niet zo vroeg op de ochtend hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach ik ken SC's die sneller gaan...!
quote:
quote:
Ons topic wat doe je !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:25 schreef -jos- het volgende:
[..]
![]()
Dan gaan we dat nu even veranderen![]()
Nee ons topic is niet doodquote:
Tear mikte op een ander topic...!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
beter, anders had ik weer minder te doen
Zou je denkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tear mikte op een ander topic...!
Nee hoor dat laten we niet gebeuren ! we doen dit speciaal voor jouquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
beter, anders had ik weer minder te doen
Blijf van mijn zon af !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
kan iemand de zon deze kant opsturen, t begint fris te worden
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
ja dit kan niet doodbloeden. ik wil toch een keer een nieuw toetsenbord willen aanvragen, omdat mijn F5 toets zover is weggesleten, dat hij niet meer bruikbaar is.
ik hou hem hier In Berlijn! jullie hadden hem gister nu wil ik hem!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
kan iemand de zon deze kant opsturen, t begint fris te worden
moet maar he?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
ok zonnebank dan maar ?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
ok stuur maar deze kant op Kuno
regen heb ik al dus dat gaat niet lukkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
ok dan neem ik de zon, krijg jij de regen
mmm weet ik niet hoor...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
ok dan neem ik de zon, krijg jij de regen
mwha wel een beetje ik bedoel, krijg ik alleen maar regen?quote:
denk het, of je moet sneeuw willen ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mwha wel een beetje ik bedoel, krijg ik alleen maar regen?
mmm, krijg ik er dan ook bergen bij om te skieen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
denk het, of je moet sneeuw willen ?
Dan gebruik je maar Ctrl + Rquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
ja dit kan niet doodbloeden. ik wil toch een keer een nieuw toetsenbord willen aanvragen, omdat mijn F5 toets zover is weggesleten, dat hij niet meer bruikbaar is.
mm nou ga je teveel eisen!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm, krijg ik er dan ook bergen bij om te skieen?
ja hallo, weet je hoe duur een beetje kwaliteits zon is?quote:
GRATIEZZZZZZZZZZZZquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja hallo, weet je hoe duur een beetje kwaliteits zon is?
nou...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
GRATIEZZZZZZZZZZZZ
special plice fol you my fliend
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:16 schreef Fugie het volgende:
ja lekker sociaal denkend weeer, wij zitten ons hier dood te werken en jij doet helemaal niets en dan ook nog eens de zon houden !
ow gaan we nu nog eens een beetje bazig lopen doen ook!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als je je dood werkt, mag je hier niet eens zijn!
als je niet op je werk bent ook nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als je je dood werkt, mag je hier niet eens zijn!
sorry... ik ga wel in een hoekje zitten huilenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
ow gaan we nu nog eens een beetje bazig lopen doen ook!
ja met de zon op je kop, klootzakquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
sorry... ik ga wel in een hoekje zitten huilen
In welke kast zit Kuno dan ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
eey kuno, kom je nog uit de kast vandaag ?? (mja hoe klinkt dit heh ?!? )
Komt me bekend voor !quote:
Ik ben klaar met school. Ik werk al iets meer dan een half jaarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Komt me bekend voor !
Nog steeds stage ? of inmiddels alweer werk ?
de kast waar de zon schijntquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
In welke kast zit Kuno dan ?
Iets meer dan een half jaar werken en dan al niets te doen hebben... doe je je werk zo goed of is er gewoon geen ruk te doen ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben klaar met school. Ik werk al iets meer dan een half jaar.
Bij mij schijnt de zon ookquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de kast waar de zon schijnt
Vakantieperiode hè. Dan is er geen ruk te doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Iets meer dan een half jaar werken en dan al niets te doen hebben... doe je je werk zo goed of is er gewoon geen ruk te doen ?
Na een halfjaar alweer weg ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vakantieperiode hè. Dan is er geen ruk te doen.
Maar het is hier vandaag mijn laatste werkdag. Bij mijn volgende baan, waar ik maandag ga beginnen heb ik zeer waarschijnlijk genoeg te doen.
Yep.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Na een halfjaar alweer weg ?
Ah oke vandaar, tijd voor een nieuwe uitdagingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yep.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik hier mijn stageperiodes heb gelopen en dat ik hier anderhalf jaar terug ook al heb gewerkt.
Tijd voor iets nieuws.
Geen ruk te doen zeker ?quote:
nee, mijn huizenzoektocht is ook al een half uur gestaaktquote:
Als het zonnetje schijntquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee, mijn huizenzoektocht is ook al een half uur gestaakt
die ga ik later vandaag voortzetten
Dus loop je met een smile naar je broertje toe. Hier je hebt postquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:38 schreef Fugie het volgende:
Er lag weer zon paarse cjib enveloppe
Ik denk: nou dat gaat me weer doekoes kosten dan
Was hij voor me broertje![]()
neuh, hij ligt of nog op bed of is al weg. In ieder geval weet ik niet waar hij isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus loop je met een smile naar je broertje toe. Hier je hebt post
Als hij op bed ligt kun je hem wakker maken met goed nieuwsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
neuh, hij ligt of nog op bed of is al weg. In ieder geval weet ik niet waar hij is
ja of hem lten liggen zodat ik zo min mogelijk last van hem hebquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als hij op bed ligt kun je hem wakker maken met goed nieuws
Dat kun je ook doen natuurlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja of hem lten liggen zodat ik zo min mogelijk last van hem heb![]()
Ik denk dat ik maar voor mij optie ga
Je moet toch wat doen op je werkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm ik denk er serieus over om een psp te kopen. verveel me dood hier.
Koffie is goed voor jequote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
ja koffie werkt averechts heh. ben hyper niet normaal. ja wat wil je 4 dagen koffie marathon
De titel spreekt voor zich toch ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:58 schreef Agiath het volgende:
Ben ik weer
Kheb eigenlijk nu wel wat te doen, maar ach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |