je kent me toch?quote:
Ik ken je al heel veel topics jaquote:
Hoeveel zijn het er wel niet inmiddels?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ken je al heel veel topics ja
Ik zou het echt niet weten, maar wel heel erg veelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hoeveel zijn het er wel niet inmiddels?
inclusief blauwe schermen >?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Het windows afmeld geluidje graag!![]()
Oeh Oeh! en als mn kist weg gaat, want ik wil jullie verlaten jullie mij niet, dan wil ik het afmeld geluid van Skype!
Minor detailquote:
Nee, ik wil graag alles in het wit hebben, maagdelijk witquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
inclusief blauwe schermen >?
Shit, geblocked hierquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:38 schreef Dylanesque het volgende:
http://www.official-linerider.com/play.html dus
ah en patrick de jumper uitnodigen natuurlijk, dat hoort er tegenwoordige helemaal bijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag alles in het wit hebben, maagdelijk wit
Nee sorry, ik heb al 2 Schläger muzikanten aangeboden bij mij te laten optreden als ik dood benquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah en patrick de jumper uitnodigen natuurlijk, dat hoort er tegenwoordige helemaal bij
Ga rustig zitten, pak een kop koffie/thee en relaxquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:42 schreef CasB het volgende:
Zo, ik had het ff druk tussen 11:30 en 14:30, potverdorie
toch niet danny cristian toch ?? die moet intussen krullen tot zn enkels hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb al 2 Schläger muzikanten aangeboden bij mij te laten optreden als ik dood ben
Muziekje aan, rustig Fok!en, en hij is voorlopig nog wel ff bezig met pruttelen, en daarna kan ik een bestandje klaarzetten, hoeraquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga rustig zitten, pak een kop koffie/thee en relax
Daarom. EN je wordt er nog voor betaald ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:46 schreef CasB het volgende:
[..]
Muziekje aan, rustig Fok!en, en hij is voorlopig nog wel ff bezig met pruttelen, en daarna kan ik een bestandje klaarzetten, hoera
Nee nee, twee locale Schlägers weet ik veel hoe ze heten, hun muziek vond ik alleen maar lelijk, ik wil niet dat mensen het een mooie begrafenis vonden, dus doe ik alleen maar kutdingenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
toch niet danny cristian toch ?? die moet intussen krullen tot zn enkels hebben
Op d ebranstapel met je. En plein public. Laat ze zien hoe vlees brandt!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee nee, twee locale Schlägers weet ik veel hoe ze heten, hun muziek vond ik alleen maar lelijk, ik wil niet dat mensen het een mooie begrafenis vonden, dus doe ik alleen maar kutdingen
smaken verschillen heh, misschien vindt merendeel die muziek wel goedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee nee, twee locale Schlägers weet ik veel hoe ze heten, hun muziek vond ik alleen maar lelijk, ik wil niet dat mensen het een mooie begrafenis vonden, dus doe ik alleen maar kutdingen
nee ik ook niet, ik probeer maar een uurtje eerder weg te gaan vandaag. bbq weer is hetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb echt geen zin meer, en ik moet nog 1 uur en 13 minuten ....
nou dat lijkt me ook wel wat, Zo op de grote markt van groningen gewoon publiek mn lijk in brand te laten steken!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op d ebranstapel met je. En plein public. Laat ze zien hoe vlees brandt!
Jammer. Lijkt me een toffe actiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nee dat wil ik eigenlijk niet, dat doe ik mn ouders en jullie niet aan
nou we kunnen het ook met een ander lijk proberen?quote:
je kan proberen luchverfrisser in je neus te spuitenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik wordt echt gek hier, als ik mn ogen dichtdoe draait alles, ik wil naar buiten de frisse lucht in !! wordt gek hier !!!!!!!
je mag best het raam openzetten hoor?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik wordt echt gek hier, als ik mn ogen dichtdoe draait alles, ik wil naar buiten de frisse lucht in !! wordt gek hier !!!!!!!
of daadwerkelijk even naar buiten te gaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan proberen luchverfrisser in je neus te spuiten
hoef je hier niet te doen, er vliegen honderden meeuwen hierboven rond. voor je het weet zit je onder de schijtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
of daadwerkelijk even naar buiten te gaan
genoeg verzopen mensen de laatste tijdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou we kunnen het ook met een ander lijk proberen?
Wij hebben een douche hierquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoef je hier niet te doen, er vliegen honderden meeuwen hierboven rond. voor je het weet zit je onder de schijt
ik weet niet waar je zit, maar als ik het halve land bedekt met meeuweschijt moet afreizen pas ik ervoorquote:
den haagquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik weet niet waar je zit, maar als ik het halve land bedekt met meeuweschijt moet afreizen pas ik ervoor
hoe doe je t als je naar huis gaat dan, krant boven je hoofd en rennen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
oh dat valt wel mee, 20 minuten maar. althans als de buschauffeur me er niet bij pernassia uitgooit
nee ik zou dan van gravenzande naar hoek van holland moeten rennen. dan ben ik een rennende prooi. mja t wordt toch maar een regendansje , of een collega even vragen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hoe doe je t als je naar huis gaat dan, krant boven je hoofd en rennen?![]()
nee bedankt, ik heb het harstikke drukquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:25 schreef DavyE het volgende:
hoe gaat het hier?
Ik ben gaar van dat archiveren? Wil iemand het overnemen![]()
![]()
dat valt toch wel mee ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:25 schreef DavyE het volgende:
jullie posten wel heel erg veel
Hee buurmanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:25 schreef DavyE het volgende:
hoe gaat het hier?
![]()
herkenbaar, doen ze waarschijnlijk om dat ze weten dat je geen reet te doen hebtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:25 schreef Garisson72 het volgende:
waarom komen ze dan om half vier nog met zooi aanzetten die voor einde v/d dag af moet?!?!![]()
kan dat niet om 9:00!toen zat ik hier ook al!
![]()
Ik ben gaar van het niets doen, zit hele tijd op de klok te kijken maar de tijd schiet niet opquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:25 schreef DavyE het volgende:
hoe gaat het hier?
![]()
Misschien volgen ze dit topicquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:27 schreef DavyE het volgende:
[..]
herkenbaar, doen ze waarschijnlijk om dat ze weten dat je geen reet te doen hebt![]()
kom helpen luie donderquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben gaar van het niets doen, zit hele tijd op de klok te kijken maar de tijd schiet niet op![]()
tja ik zou maar kranten opzoeken hahaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja vind t nu best rustig hier
En hou die meeuwen lekker bij je
busy doing nothingquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee bedankt, ik heb het harstikke druk
je moet gewoon met de secondenwijzer meetellen. dat maakt het al stukken interessanterquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben gaar van het niets doen, zit hele tijd op de klok te kijken maar de tijd schiet niet op![]()
ja kan best zijn, maar ik ga het toch echt gewoon bombarderen tot Bezigheid voor 2 augustus 2007.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:27 schreef DavyE het volgende:
[..]
herkenbaar, doen ze waarschijnlijk om dat ze weten dat je geen reet te doen hebt![]()
ja morgen weer een vervolg hierop heh, dus dat kan nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja kan best zijn, maar ik ga het toch echt gewoon bombarderen tot Bezigheid voor 2 augustus 2007.![]()
goed zal ze leren om jouw nog werk te geven voor 15.30quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja kan best zijn, maar ik ga het toch echt gewoon bombarderen tot Bezigheid voor 2 augustus 2007.![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja morgen weer een vervolg hierop heh, dus dat kan niet
Ik zit al vanaf half 2 op het werk van een collega te wachten.... ik kan pas verder als zij haar deel klaar heeftquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
ik hoop over een uur weg te kunnen, maar misschien dat ik toch nog wat te doen krijg. bah stress
jaa dat dacht ik wel hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik denk dat ik me alvast psychisch ga voorbereiden om naar huis te gaan...
jij gaat daar op wachten toch niet weer van die projectgroepopdrachten hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:41 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf half 2 op het werk van een collega te wachten.... ik kan pas verder als zij haar deel klaar heeft
En ik hoopte op tijd naar huis toe te kunnen maar ik ben bang dat het een latertje gaat worden![]()
ja triest is dat ja. dat moet die collega van je even goed maken met je.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:41 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf half 2 op het werk van een collega te wachten.... ik kan pas verder als zij haar deel klaar heeft
En ik hoopte op tijd naar huis toe te kunnen maar ik ben bang dat het een latertje gaat worden![]()
Whehehequote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:44 schreef DavyE het volgende:
misschien moet je die collega van je even naar dit topic vermelden en dan zeggen
DOOR JOU HEB IK GEEN REET TE DOEN!![]()
![]()
![]()
Kijk zo mag ik het horen, dus dit is ons excuus als we geen reet te doen hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:49 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Best zielig... het is een beetje zo'n meisje wat er niet echt tegen kan als je heel "gemeen" bent tegen haar.![]()
En haar maakt het niets uit want over 2 dagen heeft ze vakantieEnige lichtpuntje is dat ik weer eens lekker uitgebreid (en betaald) kan Fokken
tja het gaat wel opvallen hoor. je moet mn F5 toets eens zien nuquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:49 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Best zielig... het is een beetje zo'n meisje wat er niet echt tegen kan als je heel "gemeen" bent tegen haar.![]()
En haar maakt het niets uit want over 2 dagen heeft ze vakantieEnige lichtpuntje is dat ik weer eens lekker uitgebreid (en betaald) kan Fokken
tot vrijdag, ik ben morgen vrijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen ik zeg jullie vaarwel...
Voor vandaag tenminste.. tot morgen
en dat haal je zondag ofzo in dan ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
tot vrijdag, ik ben morgen vrij![]()
Nee hoor, elke donderdag vrijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en dat haal je zondag ofzo in dan ?
nee hij gaat mij morgenavond thuis bedienen als ik van mijn werk kom van het niks doenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en dat haal je zondag ofzo in dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |