abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 augustus 2007 @ 10:30:11 #51
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_52134120
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 00:02 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ik heb em nog niet mogen ontvangen
Je hebt mij uit je friendslist gekickt. En heb gisteren het spel weg gedaan
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_52170232
quote:
Jij dacht dat ik intresse had in jouw mening?

Maar het probleem wat beschreven word komt ook bij de gebrande games voor. Keertje oppoetsen of even de stroom eraf en het werkt vaak weer. Wii is erg gevoelig voor leesfoutjes.
Deze quote was een stukje kennis overdracht, in geen enkele manier promoot ik gebrande games, leg ik uit hoe ze gedraaid moeten worden of adverteer ik ervoor. En toch word die reactie verwijderd.

Waarom?

Reacties zoals deze geven enkel informatie aan mensen, ongeacht of het gebrande spellen zijn of niet.

Zoals ik al aangaf is WII erg gevoelig voor leesfouten, legaal of illegaal.. Dat jullie dit niet uit het verhaal kunnen halen is een tekortkoming aan jullie zijde.

Is dit soort informatie ongewenst omdat ik slechts illegale games speel, dan heeft het totaal geen nut meer voor mij om hier in games section te posten.

Toch eens tijd voor andere modjes!
pi_52175565
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:40 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Deze quote was een stukje kennis overdracht, in geen enkele manier promoot ik gebrande games, leg ik uit hoe ze gedraaid moeten worden of adverteer ik ervoor. En toch word die reactie verwijderd.

Waarom?

Reacties zoals deze geven enkel informatie aan mensen, ongeacht of het gebrande spellen zijn of niet.

Zoals ik al aangaf is WII erg gevoelig voor leesfouten, legaal of illegaal.. Dat jullie dit niet uit het verhaal kunnen halen is een tekortkoming aan jullie zijde.

Is dit soort informatie ongewenst omdat ik slechts illegale games speel, dan heeft het totaal geen nut meer voor mij om hier in games section te posten.

Toch eens tijd voor andere modjes!
Op Fok willen we niet hebben dat het over warez gaat.
In geen enkel opzicht, als je gewoon had gepost dat de wii gevoelig was en niks over gebrande games dan had je post niet weggehaald geweest.
Dus als je informatie op die manier brengt heeft het idd geen nut meer voor jou om in het games section te posten.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_52176975
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan deze gefiltreerd worden?

[PS3 #72] Waar we wachten op een Europese prijsverlaging
Net nu ik het wou doen, zag ik al dat iemand anders het al gedaan heeft
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_52193863
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:06 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Op Fok willen we niet hebben dat het over warez gaat.
In geen enkel opzicht, als je gewoon had gepost dat de wii gevoelig was en niks over gebrande games dan had je post niet weggehaald geweest.
Dus als je informatie op die manier brengt heeft het idd geen nut meer voor jou om in het games section te posten.
Ik heb er geen woorden voor Hoe oud ben je?
pi_52194825
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:18 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik heb er geen woorden voor Hoe oud ben je?
Als je jezelf nu eens naleest. Denk je dan niet dat je mischien iets moet veranderen aan je postgedrag hier? Of vind je het geheel normaal? En dan zeker als je er nog zo`n reactie overheen gooit

Als je niet normaal wilt reageren zijn er zat fora op fok om te posten. Mischien moet je dan daarnaartoe, dan kunnen we hier wel normaal doen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  woensdag 8 augustus 2007 @ 15:35:38 #58
8372 Bastard
Persona non grata
pi_52199645
*eensch*
The truth was in here.
pi_52200711
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:53 schreef disjfa het volgende:

[..]

Als je jezelf nu eens naleest. Denk je dan niet dat je mischien iets moet veranderen aan je postgedrag hier? Of vind je het geheel normaal? En dan zeker als je er nog zo`n reactie overheen gooit

Als je niet normaal wilt reageren zijn er zat fora op fok om te posten. Mischien moet je dan daarnaartoe, dan kunnen we hier wel normaal doen
Ik vind het geheel normaal om zo te reageren, en zo reageer ik al vele jaren voor dat jij eens kwam kijken op fok of voordat je ooit van Fok gehoord had. Misschien dat jij eens moet leren om te relativeren en je eens te gedragen op een volwassen manier. Het feit dat je ook meteen over andere fora begint getuigd echt van een heel volwassen reactie. Waarom maken ze een feedback topic als je toch niets met kritiek wil doen.

Dat mensen met dergelijke informatie (en ook nog eens legale systemen in dit geval) geholpen worden kan je geen ruk schelen, laat staan het feit dat je fora een stuk aantrekkelijker word voor mensen met informatie als: Powercable eruit of effe de cd oppoetsen. Kennelijk is het belangrijker een gehele post leeg te gooien dan dat iemand geholpen word.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2007 16:20:22 ]
pi_52201221
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:14 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat mensen met dergelijke informatie (en ook nog eens legale systemen in dit geval) geholpen worden kan je geen ruk schelen, laat staan het feit dat je fora een stuk aantrekkelijker word voor mensen met informatie als: Powercable eruit of effe de cd oppoetsen. Kennelijk is het belangrijker een gehele post leeg te gooien dan dat iemand geholpen word.
quote:
Maar het probleem wat beschreven word komt ook bij de gebrande games voor. Keertje oppoetsen of even de stroom eraf en het werkt vaak weer. Wii is erg gevoelig voor leesfoutjes.
quote:
Maar het probleem wat beschreven word komt regelmatig voor. Keertje oppoetsen of even de stroom eraf en het werkt vaak weer. Wii is erg gevoelig voor leesfoutjes.
^^ beter informatie zonder negen naar dingen wat je niet hoeft te zeggen.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_52369901
Kan er geen "het grote verkoopcijferstopic" komen? Ik word overal gebombardeerd met verkoopcijfers die allemaal tegenstrijdig zijn
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:32:40 #62
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_52376426
Kan iemand het nieuwe PS3 topic ( [PS3 #73] WE WANT LBP!!!!!!!!!! ) even voorzien van de herziene OP uit de Wiki?

(deze dus.. http://wiki.fok.nl/index.php/OP/PS3)

dan staan (hopelijk nu eindelijk) alle verwijzingen naar vorige delen correct, alle PSN-id's erbij... niets meer om te klagen (anders dan mijn slechte voorgeving skills).

avb!

edit: en misschien de tt even van hoofdletters verschonen?
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_52376655
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:32 schreef Fallen het volgende:
Kan iemand het nieuwe PS3 topic ( [PS3 #73] We want LIttle Big Planet!!!!!!!!!! ) even voorzien van de herziene OP uit de Wiki?

(deze dus.. http://wiki.fok.nl/index.php/OP/PS3)

dan staan (hopelijk nu eindelijk) alle verwijzingen naar vorige delen correct, alle PSN-id's erbij... niets meer om te klagen (anders dan mijn slechte voorgeving skills).

avb!

edit: en misschien de tt even van hoofdletters verschonen?
OP/PS3)

(Deze pagina bevat momenteel geen tekst)
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:41:38 #64
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_52376726
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

OP/PS3)

Welkom op het Internets.

Antwoord:
Probeer de url "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/PS3)" te vervangen door "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/PS3". Op deze manier zult u de juiste pagina te zien krijgen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:41:39 #65
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_52376727
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

OP/PS3)

euh?

okay, en als je nou op #73 in de OP kijkt en dan klikt op de link naar de OP van de Wiki? (bij mij doet die het dan wel, maar inderdaad de link vanaf hier niet....) vreemd!?!?

@ BMH, owja, damn.. klote haakje!
pi_52377196
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:41 schreef Fallen het volgende:

[..]

euh?

okay, en als je nou op #73 in de OP kijkt en dan klikt op de link naar de OP van de Wiki? (bij mij doet die het dan wel, maar inderdaad de link vanaf hier niet....) vreemd!?!?

@ BMH, owja, damn.. klote haakje!
done
  woensdag 15 augustus 2007 @ 00:02:07 #67
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_52377405
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:56 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

done
Dank!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:21:32 #68
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_52448596
Het Grote BoF topic;Bibber maakt er een zooitje van!

Kan een mod de OP er goed inzetten? Via de Wiki!

Ohja en kan de TT iets aangepast worden in "Het Grote BoF! Topic: Bibber maakt er een zooitje van!"

Thnx!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_52448630
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het Grote BoF topic;Bibber maakt er een zooitje van!

Kan een mod de OP er goed inzetten? Via de Wiki!

Ohja en kan de TT iets aangepast worden in "Het Grote BoF! Topic: Bibber maakt er een zooitje van!"

Thnx!
Done
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:29:21 #70
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_52448778
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Done
Thnx. De TT kan niet aangepast worden?
pi_52448857
ja hoor
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:45:38 #72
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_52449234
Dank u
pi_52484890
Ik dacht dat warez niet toegestaan was op FOK?

In het Sims 2 topic staan diverse links naar een website waar mijn creaties (voornamelijk 3D-modellen, geschikt gemaakt voor gebruik in Sims 2) op zijn geplaatst zonder dat ik toestemming voor het plaatsen op desbetreffende website heb gegeven. EA-games respecteert de copyright van de originele makers van 3D-modellen en textures in de sims2-packages. Wat inhoud dat, hoewel mijn creaties in een sims2-package zitten, de copyright over deze 3D-modellen nog steeds bij mij ligt en dat deze packages niet zonder mijn toestemming op een andere website geplaatst mogen worden. De betreffende website kan dan ook als illegaal beschouwd worden.

Mijn verzoek is dan ook om links naar de betreffende website te verwijderen en om deze in de toekomst niet meer toe te staan. In het huidige topic staan de links in de volgende posts:
[PC] The sims 2 deel 38 (openingspost)
[PC] The sims 2 deel 38
[PC] The sims 2 deel 38

Bij voorbaat dank
pi_52486355
Links eruit gehaald.
  Admin zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:17:04 #75
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_52487158
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:42 schreef AnoeskaB het volgende:
Ik dacht dat warez niet toegestaan was op FOK?

In het Sims 2 topic staan diverse links naar een website waar mijn creaties (voornamelijk 3D-modellen, geschikt gemaakt voor gebruik in Sims 2) op zijn geplaatst zonder dat ik toestemming voor het plaatsen op desbetreffende website heb gegeven. EA-games respecteert de copyright van de originele makers van 3D-modellen en textures in de sims2-packages. Wat inhoud dat, hoewel mijn creaties in een sims2-package zitten, de copyright over deze 3D-modellen nog steeds bij mij ligt en dat deze packages niet zonder mijn toestemming op een andere website geplaatst mogen worden. De betreffende website kan dan ook als illegaal beschouwd worden.

Mijn verzoek is dan ook om links naar de betreffende website te verwijderen en om deze in de toekomst niet meer toe te staan. In het huidige topic staan de links in de volgende posts:
[PC] The sims 2 deel 38 (openingspost)
[PC] The sims 2 deel 38
[PC] The sims 2 deel 38

Bij voorbaat dank
Ik heb de link weer teruggezet. Het is natuurlijk leuk dat een link naar een complete website niet meer geplaatst zou mogen worden omdat zij toevallig wat materiaal van jou erop hebben staan, maar ik zou je dan willen aanraden hen daarop aan te spreken en niet ons.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')