nah, werk ik al de hele dag achter :pquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Eten ?
Dat doe je maar achter de PC![]()
Dan zit je hier goedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik werk nu nog bij een webdesignbureau. En daar is het rustiger dan ooit.
Ja dat heb ik ook al gedaan, maar verder ben ik bezig geweest met printer meneertje die toch is komen opdagen. Bleek dat er niets mis was met de printer. Hier aangesloten en dat werkte gewoon... oftewel tot ziens je hebt je printer verkeerd geinstalleerd. Wel meteen maar even de nieuwste drivers meegegeven.. is het toch nog een heel klein beetje nuttig geweestquote:
Ga eten danquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:43 schreef Andre_1984 het volgende:
Hoi, ik ben nieuw en ik verveel me
en ik wil ook BBQ-EN IK HEB HONGER
Archiveren... kunnen ze daar niet een of andere zwerver voor van de straat plukken ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:44 schreef DavyE het volgende:
ziet er naar uit dat mijn middag gevuld wordt met werk. Het is niet te geloven.
Mijn droom komt uit![]()
Ik moet gaan archiveren![]()
![]()
wachten op iemand is echt vervelendquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook al gedaan, maar verder ben ik bezig geweest met printer meneertje die toch is komen opdagen. Bleek dat er niets mis was met de printer. Hier aangesloten en dat werkte gewoon... oftewel tot ziens je hebt je printer verkeerd geinstalleerd. Wel meteen maar even de nieuwste drivers meegegeven.. is het toch nog een heel klein beetje nuttig geweest
Je hebt iemand geholpenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook al gedaan, maar verder ben ik bezig geweest met printer meneertje die toch is komen opdagen. Bleek dat er niets mis was met de printer. Hier aangesloten en dat werkte gewoon... oftewel tot ziens je hebt je printer verkeerd geinstalleerd. Wel meteen maar even de nieuwste drivers meegegeven.. is het toch nog een heel klein beetje nuttig geweest
Hij was maar 1.5 uur te laatquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:45 schreef DavyE het volgende:
[..]
wachten op iemand is echt vervelendvooral als je geen reet te doen hebt
![]()
![]()
![]()
Jaja ik heb iemand geholpen, het moet niet gekker worden ! Ik ben geestelijk helemaal uitgeput !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je hebt iemand geholpenGewoon een geslaagde dag dus
Ondertussen ben ik terug van de lunch en is m'n vervelende collega weg, dus hoezee! Het rijk voor mij alleen.
jah iddquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Archiveren... kunnen ze daar niet een of andere zwerver voor van de straat plukken ?
Ga hem ophalen. Duw hem 20 euro in zn hand. Hier je hebt werk voor vandaagquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:47 schreef DavyE het volgende:
[..]
jah idd![]()
die gitarende zwerver bij Den Haag CS zouden ze dat moeten laten doen
![]()
ik vandaag ook printer probleem opgelost :pquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Snel ? hoe kom je daar nou bij, je moet toch wat te doen hebben als je je verveeld. Dit beetje bijhouden is dan nog helemaal niets hoor, dus nee het gaat niet snelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:48 schreef Andre_1984 het volgende:
Damn dit gaat snel mijn sessie houd dit neit bij hahaa KLOTE citrix
welkom hierquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:46 schreef Garisson72 het volgende:
woohoo!ik kom me hier ook melden. Want immers, ook geen klap te doen.
Nou ja, er zijn kleine dingetjes die afgerond moeten worden, die binnen een uur klaar zouden kunnen zijn, en die doe ik dan zo tergend langzaam dat het de hele dag kost.
Ik wil eigenlijk (en zou eigenlijk ook nodig moeten) werken aan zelfstudie, kan nog heel wat doen op dat vlak, en daar is dit een uitgelezen moment voor... maar ik kan me er maar niet toe aanzetten. De motivatie is ver te zoeken... en nu wordt het ook nog eens mooi weer...
Nog één maand, dan een maand op vakantie, daarna nieuwe opdracht. Dus tot die tijd zal het me mijn tijd ook wel duren eigenlijk... maar als ik in de komende maand niet wat aan die zelfstudie doe zal ik toch wel enigszins teleurgesteld zijn in mezelf.
so what else is new...
Als dat het enige is wat je vandaag hebt gedaan hebben we hetzelfde gedaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vandaag ook printer probleem opgelost :p
hij ken dit krijgenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga hem ophalen. Duw hem 20 euro in zn hand. Hier je hebt werk voor vandaag
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
Printer probleem oplossen :
Klant : Help mijn printer doet het niet
Helpdesk : Weet u wat u moet doen. Pak pen en papier. Schrijf alles op wat je wilt uitprinten. Als het foto's zijn pak er dan een potloot bij en teken de afbeeldingen over.
Voila printer gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |