Kuno heeft het over berlijn en wrijft het ons even in dat wij in nederland geen starbucks hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
jaaa Starbucks!waar in NL heb je Starbucksen dan tegenwoordig?
Ik ga over een maand een maand lang naar Amerika, Starbucksen all over the place!
Een succes is het nu alquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat zegt men. Totdat het een succes is!
misschien was het wel bedoelt over mijn eigen reactie stomme klapmongoolquote:
Kuno rustig aan hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
misschien was het wel bedoelt over mijn eigen reactie stomme klapmongool
Geen ideequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:38 schreef Dylanesque het volgende:
Er is een starbucks op schiphol toch..
Kuno houdt wel van een flinke woordenwisseling op z'n tijdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kuno rustig aan heHij is nieuw in dit topic
in NEderland heb je er 1... in het Nike hoofdkantoor en dan heb je er nog 1 in het schengen gebied van Schiphol.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
jaaa Starbucks!waar in NL heb je Starbucksen dan tegenwoordig?
Ik ga over een maand een maand lang naar Amerika, Starbucksen all over the place!
I knowquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kuno houdt wel van een flinke woordenwisseling op z'n tijd
Zag er laatst een KLB topic over, dat alle starbucksfans achterlijk zijn om speciaal naar Schiphol te gaan voor een kopje koffie en dan de hele dag in de Starbucks rondhangen enzo. Terechte klacht vond ik. Klotestarbucksfanaten.quote:
in de schengenzone, maar dat is internationaal grond en geen nederland...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:38 schreef Dylanesque het volgende:
Er is een starbucks op schiphol toch..
Je doet net of het een soort land isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben nog nooit in starbucks geweest
M A G I K ? O F G A A N J U L L I E M N U O O K A L D E L E S L E Z E N ? ? ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kuno houdt wel van een flinke woordenwisseling op z'n tijd
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je doet net of het een soort land is
Hey er staat een appel naast je hoofdquote:
ik ga iedere week wel een paar keer...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben nog nooit in starbucks geweest
Zeg die manier van typen hou je maar lekker voor het stage topic hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
M A G I K ? O F G A A N J U L L I E M N U O O K A L D E L E S L E Z E N ? ? ?
schreeuwen lucht soms zo op he!![]()
Het is toch een werelddeel ?quote:
hier mag alles, als je maar geen reet uitvoert op je werkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
M A G I K ? O F G A A N J U L L I E M N U O O K A L D E L E S L E Z E N ? ? ?
schreeuwen lucht soms zo op he!![]()
WA ZEGGIE, IK VERSTA JE NIET, ER ZIT NAMELIJK EEN APPEL NAAST MIJN HOOFD.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey er staat een appel naast je hoofd
W A A R O M ? ? ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg die manier van typen hou je maar lekker voor het stage topic he
ow dan ist goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kuno heeft het over berlijn en wrijft het ons even in dat wij in nederland geen starbucks hebben
staat...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:43 schreef --- het volgende:
[..]
WA ZEGGIE, IK VERSTA JE NIET, ER ZIT NAMELIJK EEN APPEL NAAST MIJN HOOFD.
Jij hier?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat zegt men. Totdat het een succes is!
Die is niet leukquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:43 schreef --- het volgende:
[..]
WA ZEGGIE, IK VERSTA JE NIET, ER ZIT NAMELIJK EEN APPEL NAAST MIJN HOOFD.
ze zitten achter je rug! draai je maar eens om!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ow dan ist goed.
Niet dat blijkt dat heel NL al vergeven is van de Starbucksen en dat niemand mij dat verteld heeft.![]()
.o.k.e. .:.'.). .j.i.j. .j.e. .z.i.n... .:.'.(.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:43 .s.c.h.r.e.e.f. .K.u.n.o._.v.a.n._.D.i.j.k. .h.e.t. .v.o.l.g.e.n.d.e.:
.[.....].
.s.t.a.a.t........
appels kunnen niet zitten
ja ik had het gelezen, maar omdat je zo flauw deed tegen me daarnet dat je iedereen ging vertellen dat het een slecht boekis heb je volledig genegeerd...!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hier mag alles, als je maar geen reet uitvoert op je werk
had je t al gelezen trouwens, good german was uitgeleend![]()
Of ze zijn gewoon weggegooit omdat het zo'n kut boek was en niemand er interesse in hadquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja ik had het gelezen, maar omdat je zo flauw deed tegen me daarnet dat je iedereen ging vertellen dat het een slecht boekis heb je volledig genegeerd...!
Zie je nou wel dat het een goedboek is? 5!!!boeken uitgeleend!![]()
nou had ik even in je fotoboek gekoekeloerd en geen reactie geplaatst, ben je nu boos?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:45 schreef --- het volgende:
[..]
.o.k.e. .:.'.). .j.i.j. .j.e. .z.i.n... .:.'.(.
ga jij nou maar gauw je moeder bellen dat je vanavond niet weer Patat met kip en appelmoes wil!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon weggegooit omdat het zo'n kut boek was en niemand er interesse in had
Ik deed hetzelfdequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou had ik even in je fotoboek gekoekeloerd en geen reactie geplaatst, ben je nu boos?
Maar dat vind ik juist zo lekkerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ga jij nou maar gauw je moeder bellen dat je vanavond niet weer Patat met kip en appelmoes wil!![]()
![]()
ook het enige wat je moeder kan maken of niet? patat met kip van de frietkraam en appelmoes van de ahquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dat vind ik juist zo lekker
ik vind reageren in fotoboeken zo stom he...!quote:
ja zon embleempje op mn wandelstok van de starbucks ontbreekt nogquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je doet net of het een soort land is
Ja dat is best moeilijk om dat bij elkaar op een bordje te leggen toch ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ook het enige wat je moeder kan maken of niet? patat met kip van de frietkraam en appelmoes van de ah
Nee hoor. kvind je toch niet aardigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou had ik even in je fotoboek gekoekeloerd en geen reactie geplaatst, ben je nu boos?
En zo zinloos !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind reageren in fotoboeken zo stom he...!
Ik weet zeker dat Kuno daar niet mee zitquote:
dat was alleen maar omdat ik dacht dat jij mn 10 mensen -> 3 werk had veranderd in 10 mensen -> 1 werk om op te scheppenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja ik had het gelezen, maar omdat je zo flauw deed tegen me daarnet dat je iedereen ging vertellen dat het een slecht boekis heb je volledig genegeerd...!
Zie je nou wel dat het een goedboek is? 5!!!boeken uitgeleend!![]()
Toch al zinloos om iemands fotoboek te gaan bekijken "omdat er een reactie is gepost."quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind reageren in fotoboeken zo stom he...!
gelukkig anders was je homo !quote:
nou misschien wou ik weten of jij dat meisje was op die foto of gewoon iemand die zich voor deed als iemand anders?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:51 schreef --- het volgende:
[..]
Toch al zinloos om iemands fotoboek te gaan bekijken "omdat er een reactie is gepost."
Boeit mij het. Ken kuno ?? niet eens.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Kuno daar niet mee zit
Ho... Wacht even lachenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou misschien wou ik weten of jij dat meisje was op die foto of gewoon iemand die zich voor deed als iemand anders?
hee daarom keek ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou misschien wou ik weten of jij dat meisje was op die foto of gewoon iemand die zich voor deed als iemand anders?
wat ga je doen, werken?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
ok gaat het gezeik beginnen ? dan ben ik weg
Daarom kun je ook in zijn profiel of fobo kijken om te kijken of hij nou een jochie of meisje is...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:53 schreef --- het volgende:
[..]
Ho... Wacht even lachen. Jij bent toch niet diegene op jouw avatar?
Er is geen gezeik hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
ok gaat het gezeik beginnen ? dan ben ik weg
werken is een mythe, dat bestaat nietquote:
BeF is ook zo drukquote:
Ik hoorde dat een collega iemand kende die een zus had wiens ex z'n beste vriend wel eens werktequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werken is een mythe, dat bestaat niet
ok dan is het goedquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik hoorde dat een collega iemand kende die een zus had wiens ex z'n beste vriend wel eens werkte![]()
Waar is mijn cornettoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok dan is het goed
* WhiteLightning deelt ijsjes uit
Heb je een WinnerTaco voor mij?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok dan is het goed
* WhiteLightning deelt ijsjes uit
Stiekem wist ik dat , daarom vroeg ik eromquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry ik heb hier alleen slagroomijs cornettos. dus Teardrop jij hebt geluk
Jawel, dat ben ik wel, mn echte naam is ook Kuno van Dijk!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:53 schreef --- het volgende:
[..]
Ho... Wacht even lachen. Jij bent toch niet diegene op jouw avatar?
stom, dat wist ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stiekem wist ik dat , daarom vroeg ik erom
Is jouw voornaam in t Nederlands Buoscoop?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jawel, dat ben ik wel, mn echte naam is ook Kuno van Dijk!iets op tegen?
he? wat?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Is jouw voornaam in t Nederlands Buoscoop?![]()
Kino-Bioscoopquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kino.. Kuno
Bioscoop.. Buoscoop..
nogmaals:![]()
jep!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:08 schreef -jos- het volgende:
[..]
Kino-Bioscoop
Kuno-Buoscoop![]()
maar stiekem heet hij Jan Pieter Feikens
ja, moest wel ff glimlachen maar misschien ligt het er gewoon aan dat ik hier al de hele dag(lees: hele week) mij zit te vervelenquote:
Het is exact die verveling die me dat ook liet posten.. ik word er een beetje simpel van, dat nietsdoenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:12 schreef -jos- het volgende:
[..]
ja, moest wel ff glimlachen maar misschien ligt het er gewoon aan dat ik hier al de hele dag(lees: hele week) mij zit te vervelen![]()
Ik vind er niets tofs aanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:15 schreef Pheno het volgende:
Vervelen is tof
Beetje fokken, beetje surfen over het web. Radio aan. Who cares?quote:
Nee, ik zit in de koffie SC, ik leef ook nogquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
als ik nu bakje koffie nummer 6 haalen strax nog 1 en dan vanavond nog starbucks, zou ik dan dood gaan aan een overdosis koffie?
hahahahaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:17 schreef Chinless het volgende:
http://www.official-linerider.com/play.html
af en toe wat anders nemen hehquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
als ik nu bakje koffie nummer 6 haalen strax nog 1 en dan vanavond nog starbucks, zou ik dan dood gaan aan een overdosis koffie?
Ik zit inmiddels ook aan 6 bakkies. allemaal dubbele espresso en ik leef ook nog steedsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
je drinkt ze toch niet halfleeg ? dat telt maar voor enkele hehquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels ook aan 6 bakkies. allemaal dubbele espresso en ik leef ook nog steeds
Vervelen is boring.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:15 schreef Pheno het volgende:
Vervelen is tof
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je drinkt ze toch niet halfleeg ? dat telt maar voor enkele heh
nog een bepaald requestnr ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik had toch al een bakje koffie gehaald!ga het gewoon proberen, als ik dood ga dan laat ik al jullie usernames in mn kist branden
Nee ze zijn allemaal halfvolquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je drinkt ze toch niet halfleeg ? dat telt maar voor enkele heh
Wat liefquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik had toch al een bakje koffie gehaald!ga het gewoon proberen, als ik dood ga dan laat ik al jullie usernames in mn kist branden
als schuldigen van mn dood dan he?quote:
Ligt eraan hoe je je verveelt. Ik vermaak me primaquote:
Oh dat is minder liefquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als schuldigen van mn dood dan he?
Het windows afmeld geluidje graag!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog een bepaald requestnr ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |