een foto ter verduidelijkingquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:01 schreef DavyE het volgende:
[..]
Aan Chuck Deeley bijvoorbeeld, een aan de heroïne verslaafde straatmuzikant en dat meen je ook![]()
die cd`s heb je zeker gedownload of niet![]()
anders zou die namelijk niet ochtend hoeven te spelen voor een paar straatcenten
![]()
![]()
![]()
En die wil jij laten archiveren ??? man hij rolt al dat papier op en draait er een joint vanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:04 schreef DavyE het volgende:
[..]
een foto ter verduidelijking
[afbeelding]
![]()
nee het is een kut systeem. ik krijg gelukkig over 3 a 2 weken een echte pc.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:02 schreef Andre_1984 het volgende:
[..]
haha lekker he die scherm opbouw
maar wel heerlijk om te kunnen beheren![]()
moet mn toneeltekst nog leren.. ga ik zo maar eens aan beginnen...quote:
You can do it, have faith in yourself !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet mn toneeltekst nog leren.. ga ik zo maar eens aan beginnen...
hele eerste bedrijf uit 't hoofd vanavond![]()
gaat me nooit lukken
tsja....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En die wil jij laten archiveren ??? man hij rolt al dat papier op en draait er een joint van
Zullen we helpen anders. Post m hier en dan quoten we er zo nu en dan een stukje uit, tot iedereen er helemaal gek van wordt en alles uit z'n hoofd kentquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet mn toneeltekst nog leren.. ga ik zo maar eens aan beginnen...
hele eerste bedrijf uit 't hoofd vanavond![]()
gaat me nooit lukken
Tis maar hoe je het bekijkt natuurlijk, papier is dan wel wegquote:
opzouten hier danquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:09 schreef Agiath het volgende:
Ik ben vandaag vrij
En de reden is ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
ok, een ietwat naar buiten tredend binnenpretje dan
Q Musicquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
wat voor zenden hebben jullie opstaan ?
wij hier radio 3, ubervervelend op dit moment
Heb je wel in 2 minuten gefixtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nu moet ik even uitrusten. Moest toch wel een trap op en neer lopen
Radio Ipod!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
Inclusief trap op en af lopen wel jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Heb je wel in 2 minuten gefixt
De radio hier pakt niet zoveel, zit naar een of andere lokale zender te luisteren nu. Stadsradio Den Haag ofzo, nu een interview met een timmerman.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
Heb je hem nu wel goed opgeladen ?quote:
slam fmquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
Mijn auto ontvangt slam fm altijd kut. Allemaal geruis en gekraak tussendoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
hey dat slamfm is dat nog wat ?
heb er jaren niet naar geluisterd ?
vond ze vroeger wel ok, maar hadden toen een verandering doorgevoert.
mja kabel wordt lastigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn auto ontvangt slam fm altijd kut. Allemaal geruis en gekraak tussendoor![]()
mja dat programma op radio3 tussen 12 en 2 doordeweeks is zwaar irritant.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:19 schreef Garisson72 het volgende:
geen radio. Als ik ook nog naar zo'n zwakzinnige DJ moet gaan luisteren (nee, er zijn geen uitzonderingen) vlieg ik echt iemand aan.
Dus ik heb een gieg aan mp3's meegesleept en die sjuffelt nu aan ons voorbij. Allemaal eigen muziek!(momenteel Gomez)
Ik heb al meermaals op het punt gestaan om de kindertekeningen van die new-born vaders hier onder handen te gaan nemen.Kan ik dat maken, vinden jullie?
de hele nacht!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je hem nu wel goed opgeladen ?![]()
Kijk eens aan dan kun je voorlopig wel ff muziek luisterenquote:
er is nog maar een klein streepje van de batterij af!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kijk eens aan dan kun je voorlopig wel ff muziek luisteren
Dat meen je nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:27 schreef Pheno het volgende:
Goed topic
kut reactiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:27 schreef Pheno het volgende:
Goed topic
iets zegt me dat dit het grootste topic ooit wordtquote:
Ik heb toch niets te doen jostiquote:
Nee dit topic mag omdat het vakantietijd is, maar daarna gaat ie gesloten wordenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
iets zegt me dat dit het grootste topic ooit wordt
helaas ik heb het te druk met niets doenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie wil er trouwens vanmiddag met mij mee naar de Starbucks?![]()
jaaa Starbucks!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
dat zegt men. Totdat het een succes is!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee dit topic mag omdat het vakantietijd is, maar daarna gaat ie gesloten worden
Bel leinonlein even op in dr vakantie. Ze komt vast voor je terugquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |