steekbal +1quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:32 schreef steekbal het volgende:
borstverwijdering
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:55 schreef Berkery het volgende:
Frank Sinatra?
Zijn rol in From here to Eternity was geweldigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb denk ik meer films met Frank Sinatra gezien dan dat ik albums van hem gedraaid heb...
stond in de VPRO gidsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:03 schreef ElizabethR het volgende:
Oh..... bummer.....
Hij heeft maar een piepklein lijstje van films op IMDB inderdaad![]()
![]()
![]()
Maar grappig feitje, ik zie FS nou niet eecht als Dirty Harry. Zeker niet nadat je Clint in die rol gezien hebt
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:12 schreef steekbal het volgende:
david bowie ?
ja, nou weet ik het weerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:21 schreef ElizabethR het volgende:
David Soul
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:22 schreef SaskiaR het volgende:
de vader van ben stiller?
ElizabethR + 1quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:21 schreef ElizabethR het volgende:
David Soul
De David Hasselhof van de jaren '70quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
David Soul is ook zangert, denkt ie.
'Don't Give Up On Us' was een iets grotere hit dan 'I've Been Looking For Freedom'...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
De David Hasselhof van de jaren '70
En dit is het enige juiste antwoord. Dat in de loop der tijden er allerlei moderne fratsen zoals speciale pannen voor zijn gemaakt doet er niet toe. Officieel is raclette inderdaad afkomstig uit Zwitserland en houdt niet meer in dan een halve kaas boven een vuurtje houden tot de bovenste laag is gesmolten waarna die wordt afgeschraapt en met een stuk brood gegeten. En dan weer opnieuw, enzovoortquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:32 schreef MadMaster het volgende:
Een kaas die je laat smelten boven een vuurtje en dan uitschraapt...
Jawohl!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:50 schreef Terpentin07 het volgende:
! FC Köln
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:54 schreef ElizabethR het volgende:
e a d g b e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |