quote:
Drama voor Danny Koevermans
Een grote domper voor Danny Koevermans. De 33-jarige aanvaller van Toronto FC scheurde, naar nu blijkt, afgelopen weekeinde de kruisband van zijn knie af en mist de rest van het seizoen in de Amerikaanse MLS. De oud-spits van onder andere Sparta en PSV moet zes tot negen maanden revalideren, meldt Sport-Promotion.
Koevermans liep zijn ernstige blessure op in het uitduel tegen New England Revolution. In het strafschopgebied van de tegenstander verdraaide de sterke spits zijn knie.
"Ik voelde meteen dat het niet goed zat", laat Koevermans weten. "De pijn was enorm. Ik had niet eens een MRI-scan nodig om te weten dat mijn kruisband was gescheurd. Die heb ik vandaag uiteraard wel laten maken, maar de uitkomst bevestigde eigenlijk alleen wat we al wisten."
quote:
Koevermans: Dit is pure pech
Toronto FC-spits Danny Koevermans scheurde afgelopen weekeinde in duel met New England Revolution de knieband van zijn knie en ligt er zes tot negen maanden uit. Aan de blessure van de aanvaller had niemand schuld.
"Aanvankelijk dacht ik van wel, maar toen ik de beelden terugzag moest ik daarop terugkomen. Je ziet duidelijk dat mijn linkerknie uit zichzelf een vreemde draai maakt, ik werd nauwelijks geraakt door die jongen. Nee, dit was pure pech. In alle opzichten", vertelt Koevermans aan Sport-Promotion.