Alsof je ook nog hand in hand in slaap moet vallen....beetje overdreven hoor zegt ook niets over hoe close de relatie is of je ineengestrengeld in slaap valt of nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:38 schreef rooie3 het volgende:
Wat een verschil zeg als je kijkt naar de drie stellen.Huub en Lieke liggen gewoon close.De rest heeft lekker gewipt en daarna laten ze meteen los.Vind Huub en Lieke toch veel liever met elkaar dan de anderen.
Oh dus ze wordt ook weleens vaginaal genomen dan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:38 schreef F04 het volgende:
Amanda heeft weer niet naar de wijze les van Lobasca geluisterd. Ze gaat slapen ipv even naar de wc te gaan om even goed door te plassen. Kom maar op met die blaasontsteking.
En toch loopt iedereen binnen weg met die twee.Ook personeel enzo en dat is dus echt iets wat ik niet kan begrijpen.Iedereen mag altijd alles tegen Huub en Lieke zeggen,maar ze zeggen nooit iets raars tegen die twee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lat ligt niet bepaald hoog op die manier want dat is iedereen in vergelijking tot die 2![]()
Je kunt toch niet ontkennen dat het duidelijk is dat Amanda/Brian en Nadia/Dennis echt absoluut niets voor elkaar voelen behalve lust.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alsof je ook nog hand in hand in slaap moet vallen....beetje overdreven hoor zegt ook niets over hoe close de relatie is of je ineengestrengeld in slaap valt of niet
Die zat nog zelfs in de verpakking....Brian heeft die nog nooit gebruikt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:42 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Oh dus ze wordt ook weleens vaginaal genomen dan.![]()
Dus je bent het met me eens.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lat ligt niet bepaald hoog op die manier want dat is iedereen in vergelijking tot die 2![]()
Dan ligt de oorzaak van de steeds terugkerende blaasontsteking dus ergens anders.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Die zat nog zelfs in de verpakking....Brian heeft die nog nooit gebruikt.
Amanda voelt wel wat voor Brian en die ligt wel vaak half over hem heen als ze gaat slapen maar die was nu bezopen maar nogmaals, ik vind het niet noodzakelijk om in op en over elkaar in slaap te vallen na de sex en het hoeft m.i. niet standaard te betekenen dat mensen niet of minder van elkaar houden als ze separaat in slaap vallenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt toch niet ontkennen dat het duidelijk is dat Amanda/Brian en Nadia/Dennis echt absoluut niets voor elkaar voelen behalve lust.
Ik vind alle vrouwen die voet over de drempel daar zetten met kop en schouders boven Nadia en Amanda uitsteken en ik vind Nadia zelfs nog 10x erger dan Amanda ookquote:
Kom, op zeg.... Amanda neukt met iedereeen die op dat moment in de buurt is. Ze wordt oud met neuken. Zelfstandig zal ze nooit zijn.... altijd afhankelijk van de persoon wie ze uitkiest en waar ze dus mee neuktquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda voelt wel wat voor Brian en die ligt wel vaak half over hem heen als ze gaat slapen maar die was nu bezopen maar nogmaals, ik vind het niet noodzakelijk om in op en over elkaar in slaap te vallen na de sex en het hoeft m.i. niet standaard te betekenen dat mensen niet of minder van elkaar houden als ze separaat in slaap vallen
Bij Amanda nog in de verpakking...tuurlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Die zat nog zelfs in de verpakking....Brian heeft die nog nooit gebruikt.
Ik dacht dat het onmogelijk wasquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind alle vrouwen die voet over de drempel daar zetten met kop en schouders boven Nadia en Amanda uitsteken en ik vind Nadia zelfs nog 10x erger dan Amanda ook
Ik hoorde er alleen Dennis over zeuren. Dit nadat hij een van de vele opmerkingen naar zijn hoofd kreeg dat Nadia Brian zo geweldig vond..... Tja, daar kan hij natuurlijk niet tegenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:09 schreef mootie het volgende:
Hoorden jullie ook dat D en N de cd van Amanda afkraakten toen ze naar beneden gingen?
Oh alleen een cd? Zal toch wel meer zijn? Wie geeft er nou een cd... sieraden blablabla...
Het ging niet om Amanda, het ging over separaat slapen of nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kom, op zeg.... Amanda neukt met iedereeen die op dat moment in de buurt is. Ze wordt oud met neuken. Zelfstandig zal ze nooit zijn.... altijd afhankelijk van de persoon wie ze uitkiest en waar ze dus mee neukt
Met genoeg drank op zal amanda zelfs nog een koe uit de wei plukken en zich laten dekken door dat beest.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kom, op zeg.... Amanda neukt met iedereeen die op dat moment in de buurt is. Ze wordt oud met neuken. Zelfstandig zal ze nooit zijn.... altijd afhankelijk van de persoon wie ze uitkiest en waar ze dus mee neukt
Amanda leek ook wat voor Rogier te voelen..
Een koe met een voorbinddildo...die zijn vast heel schaarsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:56 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Met genoeg drank op zal amanda zelfs nog een koe uit de wei plukken en zich laten dekken door dat beest.
Innderdaad ja... Amanda is echt de meest trieste figuur die ik ooit gezien heb in een reality programma.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:56 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Met genoeg drank op zal amanda zelfs nog een koe uit de wei plukken en zich laten dekken door dat beest.
HOquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt toch niet ontkennen dat het duidelijk is dat Amanda/Brian en Nadia/Dennis echt absoluut niets voor elkaar voelen behalve lust.
merendeel van t personeel is net zulk trash. palma enzo komen gewoon van t zelfde trailerpark als amanda, nadia, brian en consorten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En toch loopt iedereen binnen weg met die twee.Ook personeel enzo en dat is dus echt iets wat ik niet kan begrijpen.Iedereen mag altijd alles tegen Huub en Lieke zeggen,maar ze zeggen nooit iets raars tegen die twee.
Ja... allleen zit de rem er nog op omdat ze weet dat iedereen mee kan kijken. Maar Nadia lijkt me een sort van nymfomane ja.quote:
Amanda ziet een tepel aan de uier gewoon aan voor een klein pikkie. Dat er meedere tepels hangen aan die uier gooit amanda gewoon op het feit dat ze dubbelziet omdat ze dronken is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Een koe met een voorbinddildo...die zijn vast heel schaars
Moooiquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja... allleen zit de rem er nog op omdat ze weet dat iedereen mee kan kijken. Maar Nadia lijkt me een sort van nymfomane ja.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is er trouwens mis met neuken als mensen dat lekker vinden? Daar kun je op zich, als je niet teveel rare fratsen uithaalt, best oud mee worden.
Sterker nog, ik heb het liefst een heel eigen bed en kamerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh ja, als ik wil slapen heb ik ook het liefst een meter of zes ruimte. Betekend dat nu dat ik van die persoon waar ik op dat moment mee was niet gehouden heb? Das balen......
Tja, ieder z'n meug. Ik denk dat het voor velen een gezonde hobby is. Een orgasme is altijd lekker, desnoods doe ik het zelf!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
![]()
Moraalridders opeens over lust...hilarisch gewoon....
Dan moet je gewoon single blijven.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb het liefst een heel eigen bed en kamer![]()
![]()
![]()
Je hebt neuken (wat B&A en L&H doen) en je hebt fake, nep, neuken (wat Denniks en Nadia doen).quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is er trouwens mis met neuken als mensen dat lekker vinden? Daar kun je op zich, als je niet teveel rare fratsen uithaalt, best oud mee worden.
Als ze niet snurken, dan tolereer ik het op dezelfde kamer! Gedoe allemaal, relaties! Allemaal afspraken maken, dingen regelen......quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kijk er wel een beetje vreemd tegenaan. Maar ok, als ze het lekker vinden, laat gaan. Ieder doet het op zijn manier, desnoods gaan ze het hangend aan het plafond doen. Goed gevoel is een goed gevoel!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:06 schreef wolferl het volgende:
[..]
Je hebt neuken (wat B&A en L&H doen) en je hebt fake, nep, neuken (wat Denniks en Nadia doen).
O, dus ik ben niet de enige met deze afwijking?!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nadia lijkt gewoon een emotionele puinhoop, zoals er daar wel meer een tik hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:08 schreef spapaars het volgende:
Nadia is alleen heet met d'r mond verbaal en Dennis.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O, dus ik ben niet de enige met deze afwijking?!![]()
Wat een onzin alsof je alleen maar superklef in een relatie kan zitten, als het bekende (quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:06 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon single blijven.![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:11 schreef F04 het volgende:
Gaaaap, ik ga slapen. Adios!
Nee heerlijk toch als je huis er groot genoeg voor isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O, dus ik ben niet de enige met deze afwijking?!![]()
als mijn vriend heel wil blijven,zal hij toch eens moeten kappen met snurkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat een onzin alsof je alleen maar superklef in een relatie kan zitten, als het bekende () 2-eenheid , als 2 helftjes
Ik ben een hele en ik wil dat mijn vriend ook heel is
Dat ligt er toch aan wat je verwacht van elkaar binnen een relatie? Je hebt ze in allerlei soorten en maten. Ik vind tijd voor mijzelf hebben een heel belangrijke factor tegenwoordig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:06 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon single blijven.![]()
Mijn huis is groot genoeg, en er staan ook bedden genoeg.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee heerlijk toch als je huis er groot genoeg voor is![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
als mijn vriend heel wil blijven,zal hij toch eens moeten kappen met snurken![]()
Brand maar los.....we haken wel inquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
Moeten we het ook nog over dekbedden versus dekens hebben? Propbare en niet-propbare kussens? En of er gerookt mag worden na de daad? En trouwens, doen we het met dit weer boven of onder de dekens?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |