Ja, voor je het wet zitten ze ergens in een studio, moet ik wel de feiten op een rijtje hebben.quote:
Als ze inderdaad slecht over ze lullen dan komt dat vanzelf de kooi in don't you worry, zondag komen de zussen en de beste vriendin van Aman Samantha en die streamt redelijk veelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:12 schreef wolferl het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden Brian en Amanda een moeten weten hoe smerig Denniks en Nadia over hun lullen.
Vliegtuigje?![]()
Dennis mag niet naar binnen nEeEEEen niieet doooooenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:15 schreef tipsch het volgende:
kutredactie. je doet een lock, loopt naar binnen, geeft die kutnada en kutnix een flinke uitbrander en duwt die zender in hun reet GVD ze brengen al niks, misschien dat er tussen de laken nog "speltaktiek" besproken wordt.
Ze slapen nu, na een wilde hete pijp en vrij partij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:14 schreef Lobasca het volgende:
Maarre...een uurtje geleden ging nix flink te keer bij nadia met zijn linkerknuistje, is nada nog klaar gekomen?
Kan jij niet even wat "uitlekken" naar naasten die voor Brian of Amanda op familiedag komen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:17 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Als ze inderdaad slecht over ze lullen dan komt dat vanzelf de kooi in don't you worry, zondag komen de zussen en de beste vriendin van Aman Samantha en die streamt redelijk veel![]()
![]()
Mag Nadia zich weer in allerlei bochten gaan wringen om de vriendschap met Amanda niet kwijt te raken![]()
ze moeten hun GVD eens wat zenderdiscipline bijbrengen. misschien wordt er dan vanavond niets besproken, maar ander nachten wel en dan is er ook al geen audio. blijft dus een totaal nietszeggend stel zo, zonder plannen/ideetjes - walgelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:18 schreef wie.. het volgende:
[..]
Dennis mag niet naar binnen nEeEEEen niieet doooooen![]()
Ja en die Cementa is zoooooooooo'n groot licht!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:17 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Als ze inderdaad slecht over ze lullen dan komt dat vanzelf de kooi in don't you worry, zondag komen de zussen en de beste vriendin van Aman Samantha en die streamt redelijk veel![]()
![]()
Mag Nadia zich weer in allerlei bochten gaan wringen om de vriendschap met Amanda niet kwijt te raken![]()
Dan weet je meteen dat het fake is. Misschien heeft ze nog nooit een orgasme gehad en weet ze niet wat het is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nadia krijgt al meervoudige orgasmes als hij haar ondeugende dingetjes in haar oor fluistert!
Is Amanda al naar de wc geweest NA de seks? Of was dat Nadia en Dennix die ik zoeven hoorde?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, voor je het wet zitten ze ergens in een studio, moet ik wel de feiten op een rijtje hebben.![]()
Nee, ze hoeft het er niet uit te persenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:23 schreef F04 het volgende:
[..]
Is Amanda al naar de wc geweest NA de seks? Of was dat Nadia en Dennix die ik zoeven hoorde?
Nadia loopt momenteel maar 1 iemand in de zeik te nemen en dat is Dennisquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:17 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
![]()
en ja, als de maat dan vol is, moet de redactie even een minuutje de streams locken, naar binnen lopen, hun confronteren zodat ze zich de pleuris schrikken, zender in hun reet duwen en dat is dat. statement gemaakt. LEIDENquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze moeten hun GVD eens wat zenderdiscipline bijbrengen. misschien wordt er dan vanavond niets besproken, maar ander nachten wel en dan is er ook al geen audio. blijft dus een totaal nietszeggend stel zo, zonder plannen/ideetjes - walgelijk.
Het is Amanda's dag en die zussen ken ik niet laat staan die vriendin samquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Kan jij niet even wat "uitlekken" naar naasten die voor Brian of Amanda op familiedag komen.
zum kotzenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nadia loopt momenteel maar 1 iemand in de zeik te nemen en dat is Dennis
Ja en tegen Japio loopt ze leuk te doen zonder dat ze het meent maar tegen Amanda roept ze alleen maar love you sooo much chickie ik ben zooooo gek op jou popje
Ik denk dat die familie van brrrian genoeg mee krijgen via de forums.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Kan jij niet even wat "uitlekken" naar naasten die voor Brian of Amanda op familiedag komen.
Dennikswinkz moet eerst een quest afleggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:18 schreef wie.. het volgende:
[..]
Dennis mag niet naar binnen nEeEEEen niieet doooooen![]()
Ik ben er van overtuigd dat ze ze allemaal in de zeik neemt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nadia loopt momenteel maar 1 iemand in de zeik te nemen en dat is Dennis
Ja en tegen Japio loopt ze leuk te doen zonder dat ze het meent maar tegen Amanda roept ze alleen maar love you sooo much chickie ik ben zooooo gek op jou popje
Correctquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:27 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik denk dat die familie van brrrian genoeg mee krijgen via de forums.![]()
Anders gaat ze weer zeiken over vieze blaasontstekingen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, ze hoeft het er niet uit te persen![]()
Mediageil wijf is het maar er zit niet veel bijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:29 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat ze ze allemaal in de zeik neemt.![]()
Amanda ging wel hard op en neer zonet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar. Je hoort Amanda echt niet. Er it echt geen passie in. Alsof Brian een opblaaspop neukt.
Dat je dat nog in je hebt zo laat in de avondquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dennikswinkz moet eerst een quest afleggen.
En aangezien zijn vorige quest, de qeust naar de dode kikker, mislukt is, krijgt ie een zware quest.
Dennikswinkz moet het sleuteltje halen in de shoarma zaak van Nadia's oom.
Maar dat sleuteltje krijgt ie neit zomaar, want ali baba en de 40 rovers wachten op hem.
Hij spreekt de magische woorden uit: KWAAK KWAAK KWAAK KWAAK.
En gelijk raken de 40 rovers van oom ali baba bewusteloos.
Dennikwinkz pakt de sleutel en kan zo het slot van Nadia's kuisheidsgordel openen.
Maar Dennikswinkz is er nog niet, in de donkere verlaten grot woont een reuzespin die gek op piemeltjes is, en ze als maaltijd verorbert. Dennikswinkz pakt een insectenverdelger en spuit die leeg in de grot.
Maar de spin leeft nog, dan pakt Dennikswinkz de poes van Elly en die eet zo het spinnetje op.
Elly's poes weer tevreden, en Dennikswinkz mag naar binnen. En ze leefde nog Liekig en Huubig.
Het valt me mee dat Dennix geen duimzuigt!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:30 schreef wolferl het volgende:
Denniks vertelde ook vanavond tegen Nadia, dat het zusje van Denniks een ziekte aan der been heeft en dat er geen enkele dokter kan helpen.
Ze mag wel oppassen dat ze geen darminfectie krijgt of aambeien.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:30 schreef F04 het volgende:
[..]
Anders gaat ze weer zeiken over vieze blaasontstekingen.
quote:
Ach...ik verveel me wel eens.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:33 schreef wie.. het volgende:
[..]
Dat je dat nog in je hebt zo laat in de avond![]()
Dan hoorde je haar net niet zekerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:31 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar. Je hoort Amanda echt niet. Er it echt geen passie in. Alsof Brian een opblaaspop neukt.
Zit het je niet lekker, is niet de eerste keer dat je mij er naar vraagt?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:23 schreef F04 het volgende:
[..]
Is Amanda al naar de wc geweest NA de seks? Of was dat Nadia en Dennix die ik zoeven hoorde?
Dennikswinkz is zo lui, dat ie zijn duim LAAT zuigen, door Nadia.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:33 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Het valt me mee dat Dennix geen duimzuigt!
Dat maakt het nog vreemder dat er geen kreuntje over haar lippen komt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:32 schreef F04 het volgende:
[..]
Amanda ging wel hard op en neer zonet.![]()
Ik heb helemaal niets met Lieke maar ik vind haar een top wijf vergeleken met amanda en nadia.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:32 schreef rooie3 het volgende:
En Palma maar vieze vulgaire opmerkingen over Lieke maken.Bij die andere twee stelt Lieke niks voor.Vind Lieke een nette meid met klasse.Ook nu ze zo lief met Huub ligt snap ik echt niet waarom Lieke de vulgairste taal steeds naar haar hoofd geslingerd krijgt.Die andere twee meiden zijn 100 keer viezer.
Lat ligt niet bepaald hoog op die manier want dat is iedereen in vergelijking tot die 2quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:37 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met Lieke maar ik vind haar een top wijf vergeleken met amanda en nadia.![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dennikswinkz is zo lui, dat ie zijn duim LAAT zuigen, door Nadia.
En nee dit is geen grap, was het maar een grap.
Gaat lekker klonteren in die druipgrotten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zit het je niet lekker, is niet de eerste keer dat je mij er naar vraagt?
Dennis/nadia .... en Amanda/Brian zijn volkomen kansloos na de gouden kooi... maar ik denk zelfs dat Huub en Lieke het niet gaan redden.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:38 schreef rooie3 het volgende:
Wat een verschil zeg als je kijkt naar de drie stellen.Huub en Lieke liggen gewoon close.De rest heeft lekker gewipt en daarna laten ze meteen los.Vind Huub en Lieke toch veel liever met elkaar dan de anderen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zit het je niet lekker, is niet de eerste keer dat je mij er naar vraagt?
Laat dat dan even weten in het Lieke topic, want daar wordt ze voornamelijk afgemaakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:37 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met Lieke maar ik vind haar een top wijf vergeleken met amanda en nadia.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |