Moooiquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja... allleen zit de rem er nog op omdat ze weet dat iedereen mee kan kijken. Maar Nadia lijkt me een sort van nymfomane ja.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is er trouwens mis met neuken als mensen dat lekker vinden? Daar kun je op zich, als je niet teveel rare fratsen uithaalt, best oud mee worden.
Sterker nog, ik heb het liefst een heel eigen bed en kamerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh ja, als ik wil slapen heb ik ook het liefst een meter of zes ruimte. Betekend dat nu dat ik van die persoon waar ik op dat moment mee was niet gehouden heb? Das balen......
Tja, ieder z'n meug. Ik denk dat het voor velen een gezonde hobby is. Een orgasme is altijd lekker, desnoods doe ik het zelf!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
![]()
Moraalridders opeens over lust...hilarisch gewoon....
Dan moet je gewoon single blijven.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb het liefst een heel eigen bed en kamer![]()
![]()
![]()
Je hebt neuken (wat B&A en L&H doen) en je hebt fake, nep, neuken (wat Denniks en Nadia doen).quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is er trouwens mis met neuken als mensen dat lekker vinden? Daar kun je op zich, als je niet teveel rare fratsen uithaalt, best oud mee worden.
Als ze niet snurken, dan tolereer ik het op dezelfde kamer! Gedoe allemaal, relaties! Allemaal afspraken maken, dingen regelen......quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kijk er wel een beetje vreemd tegenaan. Maar ok, als ze het lekker vinden, laat gaan. Ieder doet het op zijn manier, desnoods gaan ze het hangend aan het plafond doen. Goed gevoel is een goed gevoel!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:06 schreef wolferl het volgende:
[..]
Je hebt neuken (wat B&A en L&H doen) en je hebt fake, nep, neuken (wat Denniks en Nadia doen).
O, dus ik ben niet de enige met deze afwijking?!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nadia lijkt gewoon een emotionele puinhoop, zoals er daar wel meer een tik hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:08 schreef spapaars het volgende:
Nadia is alleen heet met d'r mond verbaal en Dennis.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O, dus ik ben niet de enige met deze afwijking?!![]()
Wat een onzin alsof je alleen maar superklef in een relatie kan zitten, als het bekende (quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:06 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon single blijven.![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:11 schreef F04 het volgende:
Gaaaap, ik ga slapen. Adios!
Nee heerlijk toch als je huis er groot genoeg voor isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O, dus ik ben niet de enige met deze afwijking?!![]()
als mijn vriend heel wil blijven,zal hij toch eens moeten kappen met snurkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat een onzin alsof je alleen maar superklef in een relatie kan zitten, als het bekende () 2-eenheid , als 2 helftjes
Ik ben een hele en ik wil dat mijn vriend ook heel is
Dat ligt er toch aan wat je verwacht van elkaar binnen een relatie? Je hebt ze in allerlei soorten en maten. Ik vind tijd voor mijzelf hebben een heel belangrijke factor tegenwoordig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:06 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon single blijven.![]()
Mijn huis is groot genoeg, en er staan ook bedden genoeg.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee heerlijk toch als je huis er groot genoeg voor is![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
als mijn vriend heel wil blijven,zal hij toch eens moeten kappen met snurken![]()
Brand maar los.....we haken wel inquote:Op woensdag 1 augustus 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
Moeten we het ook nog over dekbedden versus dekens hebben? Propbare en niet-propbare kussens? En of er gerookt mag worden na de daad? En trouwens, doen we het met dit weer boven of onder de dekens?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |