Ook als ik hem lichter maak, zie je niets van randen van een slip. Die had ze al uitgedaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:40 schreef mootie het volgende:
Disana, die cap van jou, die was naakt? Het is net of ze een huidkleurige slip aanheeft....... het is gewoon......... nix....
Vond het wel vreselijk lachwekkend en superdom van d'rquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
klopt, ze verviel direct in haar oude vetrouwde rol![]()
Dat vroeg ik me dus net ook al af.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:42 schreef Lodeep het volgende:
zit er iemand een zo'n scheet kussen te knijpen
[afbeelding]
zeg ik al voortdurend dat ie op hele jonge meisjes valtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:41 schreef wolferl het volgende:
Denniks praat echt alsof ie het tegen zijn buurmeisje van 7 jaar heeft.
Weet je wat ik met jou ga doen, kleine meid, ik ga je kutje likken.
tja, stewardess, douglas, hotelschool - allemaal bullshit - hoer dusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vond het wel vreselijk lachwekkend en superdom van d'r![]()
Ik heb Dennix d'r slip bij haar uit zien doen. Deze was donker van kleur. Niet vleeskleurig dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook als ik hem lichter maak, zie je niets van randen van een slip. Die had ze al uitgedaan.
Loverboy die haar DGK in trapte.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
tja, stewardess, douglas, hotelschool - allemaal bullshit - hoer dus![]()
Nee, ze draagt haar slipje nog. Vergroot maar uit en kijk naar heer linker heup (voor de kijkers rechts) Daar zie je bandje zitten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook als ik hem lichter maak, zie je niets van randen van een slip. Die had ze al uitgedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |