Dat kan ze bijna niet zijn. Ze komt dan echt niet weg met "niet willen"quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel leuk dat ze zich een paar uur geleden versprak dat ze prostituee is
Als ik sommige zo hier hoor ,dan kan hij lang zoekenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:39 schreef Lodeep het volgende:
nix zoekt een poesie
Ja Dennis zei:Als ik de villa win dan laat ik jou hier komenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:37 schreef Lodeep het volgende:
[..]
Heeft ze dat echt gezegd, vandaar dat goedkope gelul...
Die komen er straks bijzitten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:40 schreef wie.. het volgende:
Waar zijn Huub en Lieke ?
klopt, ze verviel direct in haar oude vetrouwde rolquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja Dennis zei:Als ik de villa win dan laat ik jou hier komen
Waarop Nadia vroeg:Als prostituee?
Pff dat is in DGK alleen maar aandachttrekkerij tochquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan ze bijna niet zijn. Ze komt dan echt niet weg met "niet willen"
Ook als ik hem lichter maak, zie je niets van randen van een slip. Die had ze al uitgedaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:40 schreef mootie het volgende:
Disana, die cap van jou, die was naakt? Het is net of ze een huidkleurige slip aanheeft....... het is gewoon......... nix....
Vond het wel vreselijk lachwekkend en superdom van d'rquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
klopt, ze verviel direct in haar oude vetrouwde rol![]()
Dat vroeg ik me dus net ook al af.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:42 schreef Lodeep het volgende:
zit er iemand een zo'n scheet kussen te knijpen
[afbeelding]
zeg ik al voortdurend dat ie op hele jonge meisjes valtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:41 schreef wolferl het volgende:
Denniks praat echt alsof ie het tegen zijn buurmeisje van 7 jaar heeft.
Weet je wat ik met jou ga doen, kleine meid, ik ga je kutje likken.
tja, stewardess, douglas, hotelschool - allemaal bullshit - hoer dusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vond het wel vreselijk lachwekkend en superdom van d'r![]()
Ik heb Dennix d'r slip bij haar uit zien doen. Deze was donker van kleur. Niet vleeskleurig dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook als ik hem lichter maak, zie je niets van randen van een slip. Die had ze al uitgedaan.
Loverboy die haar DGK in trapte.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
tja, stewardess, douglas, hotelschool - allemaal bullshit - hoer dus![]()
Nee, ze draagt haar slipje nog. Vergroot maar uit en kijk naar heer linker heup (voor de kijkers rechts) Daar zie je bandje zitten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook als ik hem lichter maak, zie je niets van randen van een slip. Die had ze al uitgedaan.
Ook als je ze met windows mediaplayer afspeelt?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:42 schreef cindy10 het volgende:
waar zijn de caps? ik wil dit grootste moment dat het eindelijk gaat gebeuren wel aanschouwen!![]()
zou bijna gaan betalen voor de streams,mede nu natasia weg is.....
helaas kan ik de streams niet volgen als ik betaal....mn explorer klapt er dan telkens uit.(weet iemand toevallig waar dit aan ligt?)![]()
Das het beste idd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:46 schreef agter het volgende:
mond afplakken...
Omdat dat niet gaat...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:47 schreef F04 het volgende:
Waarom wil ze nou niet?
Maagdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:47 schreef F04 het volgende:
Waarom wil ze nou niet?
Ze zal wel maagd zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:47 schreef F04 het volgende:
Waarom wil ze nou niet?
Ze had daarstraks toch echt een donkere slip aan, die heel duidelijk te zien was.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ze draagt haar slipje nog. Vergroot maar uit en kijk naar heer linker heup (voor de kijkers rechts) Daar zie je bandje zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |