Dat kan ze bijna niet zijn. Ze komt dan echt niet weg met "niet willen"quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel leuk dat ze zich een paar uur geleden versprak dat ze prostituee is
Als ik sommige zo hier hoor ,dan kan hij lang zoekenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:39 schreef Lodeep het volgende:
nix zoekt een poesie
Ja Dennis zei:Als ik de villa win dan laat ik jou hier komenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:37 schreef Lodeep het volgende:
[..]
Heeft ze dat echt gezegd, vandaar dat goedkope gelul...
Die komen er straks bijzitten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:40 schreef wie.. het volgende:
Waar zijn Huub en Lieke ?
klopt, ze verviel direct in haar oude vetrouwde rolquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja Dennis zei:Als ik de villa win dan laat ik jou hier komen
Waarop Nadia vroeg:Als prostituee?
Pff dat is in DGK alleen maar aandachttrekkerij tochquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan ze bijna niet zijn. Ze komt dan echt niet weg met "niet willen"
Ook als ik hem lichter maak, zie je niets van randen van een slip. Die had ze al uitgedaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:40 schreef mootie het volgende:
Disana, die cap van jou, die was naakt? Het is net of ze een huidkleurige slip aanheeft....... het is gewoon......... nix....
Vond het wel vreselijk lachwekkend en superdom van d'rquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
klopt, ze verviel direct in haar oude vetrouwde rol![]()
Dat vroeg ik me dus net ook al af.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:42 schreef Lodeep het volgende:
zit er iemand een zo'n scheet kussen te knijpen
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |