Ja, morgen, 100 procent!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil iemand mij uitleggen waarom je wel kunt pijpen vingeren en hardop orgasmes kunt faken maar dat je niet wilt neuken?
Ja en wat wel fijn is voor haar is dat ze alleen maar problemen heeft met haar buikquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:18 schreef nueffeniet het volgende:
tering wat een lelijk lichaam dat wijf/gast/whatever
Had je hier een paar dagen geleden moeten lezenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:19 schreef Frasier het volgende:
Zijn hier nog werkelijk mensen die denken dat Nadia een man is?
was? jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:19 schreef Frasier het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:19 schreef Frasier het volgende:
Hoezo niet nuquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, morgen, 100 procent!
Alleen kritisch over haar buik? Ik vind die tieten van d´r nou ook niet bepaald prettigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja en wat wel fijn is voor haar is dat ze alleen maar problemen heeft met haar buik
Zijn wij streamers dus toch wel een heeeeeel stuk kritischer![]()
niet zeggen ,,krijgen we weer locks and shitquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:21 schreef riri het volgende:
Wat een hemelsbreed verschil in klasse Nena en deze Nadia
Dit stel staat voledig voor schut....snap niet dat ze niet tegen zichzelf in bescherming worden genomen
Haar karakter is ook beeldschoonquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alleen kritisch over haar buik? Ik vind die tieten van d´r nou ook niet bepaald prettig![]()
Nee want ik kreunde er niet bij, echt niet!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga je nu als Nadia doen?![]()
Mag wel in de krantquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:22 schreef STAP01 het volgende:
Brain zei wel tegen Amanda dat Huub en Lieke hem geholpen hebben met de spullen! Dat het goed bedoeld was. Pluspuntje Brain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |