heb je nou weer zitten shoppenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik met deze cap van gisteren al had uitgesloten dat er 'iets' zit wat een vrouw niet heeft![]()
[afbeelding]
Voor de vele camera's is het noodzakelijk om je in te houden, dat weet brrrian ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:47 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Dit is echt helemaal niks wat je gezien hebt, voor de kooi was hij veel erger en had hij een NOG korter lontje geloof het of niet![]()
Het kan altijd beter maar hij leert wel van de momenten daar (vooral die met Huub in het verleden).
Bizar dat het nu al een week lang goed gaat tussen die twee trouwens, normale gesprekken, ze lachen met elkaar...RTL, EO wie zal het zeggen![]()
bedoel, ze heeft wel meer psychische problemen. zou me niets verbazen als ze zich niet kan ontspannen enzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou kunnen. Of zelfs heel simpel aanstellerij.
Ik mis Natasia ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:14 schreef wolferl het volgende:
Ik mis Erik, ik mis Bart, ik mis Silvia, ik mis NENA.
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil iemand mij uitleggen waarom je wel kunt pijpen vingeren en hardop orgasmes kunt faken maar dat je niet wilt neuken?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil iemand mij uitleggen waarom je wel kunt pijpen vingeren en hardop orgasmes kunt faken maar dat je niet wilt neuken?
Van mij mag Seki weer terug!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:14 schreef wolferl het volgende:
Ik mis Erik, ik mis Bart, ik mis Silvia, ik mis NENA.
Ik wil het, maar kan het nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Uit de goot.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:17 schreef wolferl het volgende:
Mijn god zeg, waar heeft JdM deze twee fake miljonairs vandaan getrokken.
Ja en Nadia is d´r klaar mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
Dennis: Ik ben er klaar voor. Ik ben er helemaal klaar voor.
Omdat Nadia nu nog een jongetje is, en na de borstvergrotings operatie (wat eigen de geslachts verandering gaat worden) is ze een meisje.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |