als ie slim is geeft ie dr een kopstoot van links naar rechtsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:08 schreef Meganog het volgende:
Dennis duwt met zijn gezicht het gezicht van Nadia van links naar rechts.
Had Brian moeten zeggen dat alleen Fidel ze mag rokenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:07 schreef nueffeniet het volgende:
amanda vraagt,,zijn cubaanse sigaren verboden?? tering leuk dat soort meisjes,je zou ze haast een zak vol lollies geven
Daar staat Copyright op.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veel heb een copy van wolferl zijn sub gemaakt . Vul in en kleur de plaatjes![]()
Grapjas. Ik hang de theorie dat ze een man is (geweest) trouwens niet aan... ik vraag me alleen af waarom Dennis zelfs niet met 2 vingers naar binnen mag.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
met daaronder een balzak, zo lijkt het![]()
Wat ik dacht te zien was niet die cap maar die cap is van dat ze draaide, toen leek het toch echt of er iets zat wat een vrouw niet heeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Uhm, de vrouwelijke anatomie is jou niet helemaal duidelijk geloof ik![]()
Ik denk dat het wel klopt... het zal wel een huidskleur zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja, zo vreemd ziet ´t er toch niet uit?
Ook al zou brrrian van haar af willen buiten de kooi dan gaat hem dat toch niet lukken. Amanda heeft zich aan hem vastgeklampt. En hoe harder hij haar van zich af zal meppen hoe sneller zij zal rennen NAAR brrrian.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:41 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
We zullen het zien althans ik zal het zien jij niet, zo niet dan hebben ze nu toch een hele mooie tijd samen.
Ruzie maken is vrij normaal als je 24/7 bij elkaar op de lip zit![]()
lol deze maakte me echt aan t lachenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:09 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Had Brian moeten zeggen dat alleen Fidel ze mag roken
Maar had zij weer gevraagd:"wat is Fidel?"![]()
vaginisme?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Grapjas. Ik hang de theorie dat ze een man is (geweest) trouwens niet aan... ik vraag me alleen af waarom Dennis zelfs niet met 2 vingers naar binnen mag.
Emotioneel wrak is hetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:10 schreef mootie het volgende:
Mannie ik houde zoooooveel van jou chickie x 20
durf te wedden als ie er alles aan doet om van dr af te komen dat ie binnen een half jaar in een argentijnse gevangenis zitquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:11 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ook al zou brrrian van haar af willen buiten de kooi dan gaat hem dat toch niet lukken. Amanda heeft zich aan hem vastgeklampt. En hoe harder hij haar van zich af zal meppen hoe sneller zij zal rennen NAAR brrrian.![]()
ik hang die theorie nog wel aan. zijn nieuwe kutje is te vers, te pijnlijk, te krapquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Grapjas. Ik hang de theorie dat ze een man is (geweest) trouwens niet aan... ik vraag me alleen af waarom Dennis zelfs niet met 2 vingers naar binnen mag.
Ik dacht dat ik met deze cap van gisteren al had uitgesloten dat er 'iets' zit wat een vrouw niet heeftquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:10 schreef nexcro het volgende:
[..]
Wat ik dacht te zien was niet die cap maar die cap is van dat ze draaide, toen leek het toch echt of er iets zat wat een vrouw niet heeft.![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:08 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
als ie slim is geeft ie dr een kopstoot van links naar rechts
heb je nou weer zitten shoppenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik met deze cap van gisteren al had uitgesloten dat er 'iets' zit wat een vrouw niet heeft![]()
[afbeelding]
Voor de vele camera's is het noodzakelijk om je in te houden, dat weet brrrian ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:47 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Dit is echt helemaal niks wat je gezien hebt, voor de kooi was hij veel erger en had hij een NOG korter lontje geloof het of niet![]()
Het kan altijd beter maar hij leert wel van de momenten daar (vooral die met Huub in het verleden).
Bizar dat het nu al een week lang goed gaat tussen die twee trouwens, normale gesprekken, ze lachen met elkaar...RTL, EO wie zal het zeggen![]()
bedoel, ze heeft wel meer psychische problemen. zou me niets verbazen als ze zich niet kan ontspannen enzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou kunnen. Of zelfs heel simpel aanstellerij.
Ik mis Natasia ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:14 schreef wolferl het volgende:
Ik mis Erik, ik mis Bart, ik mis Silvia, ik mis NENA.
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil iemand mij uitleggen waarom je wel kunt pijpen vingeren en hardop orgasmes kunt faken maar dat je niet wilt neuken?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil iemand mij uitleggen waarom je wel kunt pijpen vingeren en hardop orgasmes kunt faken maar dat je niet wilt neuken?
Van mij mag Seki weer terug!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:14 schreef wolferl het volgende:
Ik mis Erik, ik mis Bart, ik mis Silvia, ik mis NENA.
Ik wil het, maar kan het nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Uit de goot.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:17 schreef wolferl het volgende:
Mijn god zeg, waar heeft JdM deze twee fake miljonairs vandaan getrokken.
Ja en Nadia is d´r klaar mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
Dennis: Ik ben er klaar voor. Ik ben er helemaal klaar voor.
Omdat Nadia nu nog een jongetje is, en na de borstvergrotings operatie (wat eigen de geslachts verandering gaat worden) is ze een meisje.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |