Ik was allang wegglopen en had wel een hoer besteldquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:01 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
jij durft dat te zeggen ,,ik dacht het alleen maar
Dan blijkt dat ie na al die jaren gewoon nog maagd te zijn. Al die meiden die die ooit voor het oog van zijn vrienden mee naar huis nam, sliepen gewoon naast hem.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:02 schreef FSR het volgende:
Als hij nou weer niet mag neuken, dan gaat hij me af bij iedereen.....vooral zijn vrienden (mocht hij die hebben)
Volgens mij geilt ze voorlopig het meest op de camera'squote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia geilt vooral op macht, niet op sex. Het is slechts haar kruiwagentje
Weet ik veel heb een copy van wolferl zijn sub gemaakt . Vul in en kleur de plaatjesquote:
Verbaasd zie ik dat ´t er nog best vrouwelijk uitzietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
Beetje onduidelijk inkijkje.
[afbeelding]
Dat staat wel vast......quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij geilt ze voorlopig het meest op de camera's
ik zit er op te hopen, échtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:04 schreef Clank het volgende:
Ik denk dat we binnenkort zo'n Andries/Kelly moment krijgen.. 'Dennis.. ik moet je nog iets vertellen..'
Maar wat is het... een slipje?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Verbaasd zie ik dat ´t er nog best vrouwelijk uitziet![]()
Uhm, de vrouwelijke anatomie is jou niet helemaal duidelijk geloof ikquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:06 schreef nexcro het volgende:
OMG volgens mij zag je net duidelijk toen ze omdraaiden dat er echt iets zat wat er neit hoort
-edit- cap post hierboven
Het leek wel, maar ja je zou toch zeggen dat dennix dat wel een keer doro zou hebben gehad.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:07 schreef agter het volgende:
en toch weet ik het niet hoor.
zie de camera's wel inzoemen, maar kan niet zeggen dat ik nou iets gezien heb wat daar niet hoort...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |