quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:46 schreef wolferl het volgende:
Denniks maakte vroeger stiekem foto;s van zijn zusje als zich ging omkleden.
En gaf dan Huub de schuld.
Hij gaat ook naar de wc hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wel geweldig hoor dat je hem persoonlijk kent, echt superrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus, dus Amanda zit er zondag een half en ik ben dan jarig.quote:
aaa, jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
In haar oor. Zelfs dát bracht haar tot een orgastisch niveau.
U Are A Demented Whorequote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:48 schreef wolferl het volgende:
[..]
Serieus, dus Amanda zit er zondag een half en ik ben dan jarig.
Ik ga Amanda een kaartje sturen.![]()
moet ie dat neit doen dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:50 schreef wolferl het volgende:
O Denniks, wat romantisch (hij staat gewoon te pissen).
Sex is nog het enige wat mag.Vond het zonder al die stellen daar stukken leuker.Nu hebben we elke dag dat geklef en gefluister onder die dekens.Waar zijn de tijden met leuke gesprekken in de nacht of streken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:48 schreef tipsch het volgende:
De Geile Kooi, nou geniaal, kutredactie
dat is gewoon een smoes van hemquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:41 schreef mootie het volgende:
Dat is dan wel weer lief, het eerste wat Dennis doet als hij wint is een goede dokter voor zijn zusje zoeken.
Nadia vindt het lief maar vindt dat hij dat nu ook kan doen, koop een ticket en stuur haar naar de VS.
Ik voel met je mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sex is nog het enige wat mag.Vond het zonder al die stellen daar stukken leuker.Nu hebben we elke dag dat geklef en gefluister onder die dekens.Waar zijn de tijden met leuke gesprekken in de nacht of streken.
Ik mis Nathanael, Bart, Ilona, Nenaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sex is nog het enige wat mag.Vond het zonder al die stellen daar stukken leuker.Nu hebben we elke dag dat geklef en gefluister onder die dekens.Waar zijn de tijden met leuke gesprekken in de nacht of streken.
Dennis is ook niet slinks...die zou haar gewoon even links moeten laten liggen, geen toenadering zoeken, gewoon koelbloedig gedrag...moet je zien hoe snel ze hem zou bespringenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:52 schreef mootie het volgende:
Hij mag weer niet neuken vandaag.
De muziek he, de muziek.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:56 schreef mootie het volgende:
En ze kreunt weer om ........ ja...... om wat eigenlijk.
Met z'n foto toestel...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:56 schreef wolferl het volgende:
En dan nu, Huub en Lieke tevoorschijn komen.
Betrapt Denniks.
Ach 't blijft een Moslima hé.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:57 schreef Soury het volgende:
Ohh zo geil schatje maar hou je pik aub bij je![]()
Toen vonden we dat ook niet alles.Maar we wisten ook niet dat het zo zou worden als het nu is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik mis Nathanael, Bart, Ilona, Nena![]()
ik kijk niet eens naar de streams waarop die twee te horen of te zien zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:55 schreef rooie3 het volgende:
Maar ja wel goede zet van de redactie.Wedden als ze het boven de dekens doen dat de cos zo vol is.Maakt hun niet uit als er maar geschreven word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |