abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52077141
Ik ben niet echt aan het 'builden', maar doe wel aan krachttraining en cardio en daar hebben jullie hier redelijk wat verstand van volgens mij . Ik probeer voornamelijk mijn vetpercentage te verlagen, en meestal train ik 's avonds (een uur à twee uur, zowel conditie- als kracht- als aërobe(als dit de goeie term is voor 60/70% van je hartslag) training). Als ik terugkom daarvan ga ik bijna meteen slapen eigenlijk.
Maar: moet ik dan na mijn training nog wat eten (100ml kwark?), of juist niet. Het ene dieet zegt dat eten vlak voor het slapengaan alleen maar wordt omgezet in vet, en de ander zegt dat je toch echt eiwitten binnen moet krijgen na je training, omdat je spieren anders afbreken.
Wat denken jullie?
pi_52078349

Wat een topdag!!!
Vanochtend voelde ik me al top dus gelijk naar de gym en richting bankdruk, de 120 vloog eruit dus maar snel naar een nieuwe top proberen, 145kg, en het ging echt goed, 2 seconden naar beneden 2 seconden naar boven. 150kg had er denk ik ingezeten maar ik probeer nooit 2x een nieuwe top.

Over een week of 3 gaat de 150kg eraan, of misschien zelfs wel de 155kg
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:48:03 #128
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52079200
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:31 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben niet echt aan het 'builden', maar doe wel aan krachttraining en cardio en daar hebben jullie hier redelijk wat verstand van volgens mij . Ik probeer voornamelijk mijn vetpercentage te verlagen, en meestal train ik 's avonds (een uur à twee uur, zowel conditie- als kracht- als aërobe(als dit de goeie term is voor 60/70% van je hartslag) training). Als ik terugkom daarvan ga ik bijna meteen slapen eigenlijk.
Maar: moet ik dan na mijn training nog wat eten (100ml kwark?), of juist niet. Het ene dieet zegt dat eten vlak voor het slapengaan alleen maar wordt omgezet in vet, en de ander zegt dat je toch echt eiwitten binnen moet krijgen na je training, omdat je spieren anders afbreken.
Wat denken jullie?
na je training altijd eiwitten eten.
pi_52079574
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:48 schreef Fugie het volgende:

[..]

na je training altijd eiwitten eten.
Ik geef nieuwelingen altijd gewoon de tip om om de 3 uur wat te eten en na de training een shake, makkelijk te onthouden en genoeg voeding om een goede start te maken.
pi_52079640
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:15 schreef McGilles het volgende:

Wat een topdag!!!
Vanochtend voelde ik me al top dus gelijk naar de gym en richting bankdruk, de 120 vloog eruit dus maar snel naar een nieuwe top proberen, 145kg, en het ging echt goed, 2 seconden naar beneden 2 seconden naar boven. 150kg had er denk ik ingezeten maar ik probeer nooit 2x een nieuwe top.

Goddamn, ik ben al blij als ik over 2 weken 70 kilo kan bankdrukken...
pi_52080200
hehe inderdaad ik druk nu denk ik nèt 70 kg als ik geen andere oefening van tevoren doe en me helemaal top voel

Verder ook lekker getrained vandaag! 5*5*60kg gesquat, heb nog nooit zoveel reps op 60 gedaan. En ik had ruimte voor meer. Daarna dumbell clean en press met 30kg (rechts), wat ook een pr is. Links kwam ik niet verder dan 28 dus die wil ik voor eind augustus recht hebben getrokken. En chinnen 7-6-6-5 met brede grip terwijl ik al moe was. Die eerste set had 8 keer er ook in gezeten maar ik wist dat het niet verstandig was omdat ik nog meer goeie setjes neer wilde zetten.

Dag 3 van mijn schema is alvast goedgekeurd maandag deadliften!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:34:16 #132
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52080310
Bah ik moet echt werken aan mijn evenwicht balans, wanneer ik losse dumbells in mijn handen heb.

Zwaarte kracht speelt daar echt een grote rol in . Iemand idee hoe ik dat kan verbeteren, gewoon de hele tijd met lichte dumbells gaan oefenen voor het evenwicht om daarna voluit te gaan met zware of

Merk namelijk vooral dat sommige oefeningen niet gelijk oplopen met de bewegingen die ik maak met mijn armen.

[ Bericht 8% gewijzigd door MisterJ.Lo op 03-08-2007 18:40:52 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52080487
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bah ik moet echt werken aan mijn evenwicht balans, wanneer ik losse dumbells in mijn handen heb.

Zwaarte kracht speelt daar echt een grote rol in . Iemand idee hoe ik dat kan verbeteren, gewoon de hele tijd met lichte dumbells gaan oefenen voor het evenwicht om daarna voluit te gaan met zware of

Merk namelijk vooral dat sommige oefeningen niet gelijk oplopen met de bewegingen die ik maak met mijn armen.
Ik heb geen idee welke oefening je problemen mee hebt, welke bedoel je?
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:44:29 #134
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52080528
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:42 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik heb geen idee welke oefening je problemen mee hebt, welke bedoel je?
Incline dumbbell press of de Incline flye.

Vooral met zwaardere dumbells speelt de zwaartekracht bij mijn een grotere rol.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:47:35 #135
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52080600
mja dat is ook kut, heb ik ook.

Ik denk dat je gewoon meer je onderarmen moet trainen In ieder geval is dat mijn poging tot oplossing
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:50:58 #136
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52080685
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:47 schreef Fugie het volgende:
mja dat is ook kut, heb ik ook.

Ik denk dat je gewoon meer je onderarmen moet trainen In ieder geval is dat mijn poging tot oplossing
pi_52080712
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Incline dumbbell press of de Incline flye.

Vooral met zwaardere dumbells speelt de zwaartekracht bij mijn een grotere rol.
Ja logisch dat je meer last van de zwaartekracht hebt bij een groter gewicht, maar wat is nou het probleem? Dat het te zwaar is?
pi_52080781
grmmbl

vorige week knapte m'n knop van m'n broek met het squatten (lukt trouwens erg goed tegenwoordig)

deze week knapte de reserve knop en twee reps later scheurde m'n boxershort doormidden
Only when close to death, you really feel alive
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:57:00 #139
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52080834
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:51 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ja logisch dat je meer last van de zwaartekracht hebt bij een groter gewicht, maar wat is nou het probleem? Dat het te zwaar is?
Moeite met het tegelijk netjes verlopen van de oefening met mijn armen, soms loopt de ene arm bij mijn net wat langzamer als de andere tijdens krachtig stoten naar boven, en het rustig dalen ervan..
pi_52080916
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:54 schreef Tommy_808 het volgende:
grmmbl

vorige week knapte m'n knop van m'n broek met het squatten (lukt trouwens erg goed tegenwoordig)

deze week knapte de reserve knop en twee reps later scheurde m'n boxershort doormidden
Ik heb in het verleden ook 3x een broek laten scheuren bij squatten, sindsdien sportspullen van het merk GASP gekocht. Dat is echt goede kwaliteit en niet te scheuren, speciale training voor BB.

pi_52080948
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Moeite met het tegelijk netjes verlopen van de oefening met mijn armen, soms loopt de ene arm bij mijn net wat langzamer als de andere tijdens krachtig stoten naar boven, en het rustig dalen ervan..
Dat is een veelvoorkomend probleem bij beginnelingen. Gewoon blijven oefenen met een vast, niet te zwaar gewicht en pas hoger gaan als je die compleet onder controle hebt.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:18:19 #142
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_52081280
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:29 schreef no-look het volgende:
hehe inderdaad ik druk nu denk ik nèt 70 kg als ik geen andere oefening van tevoren doe en me helemaal top voel

Verder ook lekker getrained vandaag! 5*5*60kg gesquat, heb nog nooit zoveel reps op 60 gedaan. En ik had ruimte voor meer. Daarna dumbell clean en press met 30kg (rechts), wat ook een pr is. Links kwam ik niet verder dan 28 dus die wil ik voor eind augustus recht hebben getrokken. En chinnen 7-6-6-5 met brede grip terwijl ik al moe was. Die eerste set had 8 keer er ook in gezeten maar ik wist dat het niet verstandig was omdat ik nog meer goeie setjes neer wilde zetten.

Dag 3 van mijn schema is alvast goedgekeurd maandag deadliften!
Waarom train je rechts zwaarder dan links????
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_52081422
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:18 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Waarom train je rechts zwaarder dan links????
Ik denk dat hij een éénmalige recordpoging probeerde...
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:

Je kunt ervoor kiezen om sommige oefeningen of alternate uit te voeren of single. Respectievelijk afwisselend het gewicht met de ene en dan de andere arm omhoog te brengen of steeds met een halter tegelijk te trainen. Dit laatste moet je dan met een stuk minder gewicht doen en in je achterhoofd houden dat je je supportspieren ermee aanspreekt dus de oefening perfect gelijkmatig uitvoeren.
pi_52082268
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:00 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden ook 3x een broek laten scheuren bij squatten, sindsdien sportspullen van het merk GASP gekocht. Dat is echt goede kwaliteit en niet te scheuren, speciale training voor BB.

[afbeelding]
Vette spulletjes hebben ze idd jammer alleen dat het zo prijzig is... die trainingsbroek in het plaatje hierboven hoe valt die kwa lengte? Ongeveer tot je knie?
pi_52082745
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:58 schreef Semargofni het volgende:

[..]

Vette spulletjes hebben ze idd jammer alleen dat het zo prijzig is... die trainingsbroek in het plaatje hierboven hoe valt die kwa lengte? Ongeveer tot je knie?
Klopt!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 20:14:27 #146
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52082783
3x6x55 + 6x57,5 bankdrukken halve dag op het strand liggen heeft zo zijn voordelen

voor de rest ging de training ook erg lekker, overal was ik sterker in
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 20:54:55 #147
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_52083878
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:15 schreef McGilles het volgende:

Wat een topdag!!!

Congrats!!! Kijk uit voor je schouders he, geen last van?
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:54 schreef Tommy_808 het volgende:
grmmbl

Whehehehehehe
quote:

[..]

[afbeelding]
Ik koop gewoon me korte broeken in maatje xl of xxl, niks aan het handje.....
ada fare stop stalking me
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 21:51:51 #148
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_52085244
quote:

[..]

[afbeelding]
GASP heeft ook mooie casual spullen. Idem voor powerhouse.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_52085290
godverdomme heel m'n reply van 200 woorden weg. Alsof ik dat overnieuw ga typen

samenvatting:

ik train rechts inderdaad niet zwaarder dan links. Tot 28 kg lukte alles. 30 was een poging tot toppen. Links lukte niet, rechts wel.

En:

Ik heb net gebasketballt met wat knullen die weliswaar 5 jaar jonger zijn, maar ook een stuk groter. Ik was verdomme de op één na kleinste en dan ook meteen met minstens 10 cm verschil Ik hield goed stand, uiteraard, en ik kon hendig bij de ring op 2.95 ofzo. Voelde wel goed om te merken dat ik ook niks aan snelheid ben kwijt geraakt ben nu van plan vaker met die jongens te ballen (als in: basket-ballen) om wat aan conditie en plyo te blijven doen. Dan kom ik ook voor het eerst in 4 seizoenen níét als houten plank op de eerste training verschijnen
pi_52085938
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:51 schreef Mr.J het volgende:

[..]

GASP heeft ook mooie casual spullen. Idem voor powerhouse.
Ontzettend mooie spullen, als ik geld over zou hebben zou ik het zeker kopen. Het is namelijk best prijzig. Die bodywarmers en broeken zijn echt mooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')