quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:23 schreef lunastar het volgende:
Ben juist gaan kijken meid.... mooi huisje en mooi uitzicht
We wonen nu 3 jaar in dit huisje (ook van de jaren 30) heeft altijd een oud vrouwtje in gewoond, maar lag meer in ziekenhuis dan dat ze thuis was.... En er is nog veel werk in.. we doen elk jaar een beetje... zodat het niet teveel uit ons budget vreet....
Uiteindelijk hebben we een voorlopige betegelde badkamer en dubbele beglazing geplaatst... ook ons tuintje is helemaal naar onze smaak gemaakt.... nu nog nieuwe elektriciteit en dan van de zolder een kamer-speelkamer voor Luna maken....
Maar eigenlijk is de keuken het meest aan vervanging toe.. maar is nog mee te leven en ik zou nooit meer ruilen voor een ander huisje
beetje offtopic hé![]()
Ik dacht alquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dit had het rammelaarstopic moeten zijn...![]()
Dat zal me leren in FF twee tabbladen met dezelfde site open te laten staan...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik dacht alGaat GWS er nu ook opeens helemaal voor?
Mij zo doen schrikken![]()
![]()
Maar ik ben al minimaal een half jaar van de pil af...quote:En DM stom he dit soort dingen , ik had hetzelfde waardoor ik nu ook niet zeker wist wat ik nu moest tellen, kreeg nl de eerste keer na 17 dgn zoiets als jij beschrijft en daarna na 27 dgn ofzo weer, maar heb begrepen dat dit wel gewoon je ongi zou kunnen zijn als je pas net van de pil ofzo af bent. Heb evengoed ook 2 testen na de laatste x gedaan... alleen word ik daar ook niet veel rustiger van aangezien je altijd een vaag streepje lijkt te zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |