Ik ga daar nog wel een dagje heen hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:15 schreef Zug-Chef het volgende:
Jammer dat het zo afgelegen ligt waardoor je een halve dag kwijt bent om ff op en neer te gaan vanuit Leer.
Ik wil ook wel een klusje in Deventer eigenlijk danquote:
Flash: "beter voor het milieu enzo"quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, mniet eens onwaar. Maar om hem nou aan zijn verstand te gaan peuteren dat ik een maandNETkaart nodig heb om van Utrecht naar Amersfoort te kunnen?
Als het zo veel meer kost dan nu het geval is, dan geef ik je weinig kans. De baas wil natuurlijk niet te duur uit zijn, tenzij je zelf de baas bent natuurlijk, dan zou het wel kunnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, mniet eens onwaar. Maar om hem nou aan zijn verstand te gaan peuteren dat ik een maandNETkaart nodig heb om van Utrecht naar Amersfoort te kunnen?
Ow dan knal ik er eens wat euro's tegenaan! Retourtje Asd-ZvTquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Welnee, een door de baas betaalde netkaart is tenminste ook in het weekend geldig.
Ik heb hem vanochtend rond 8:15 wel achter de hekken zien staan ja. Rijden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
Het schijnt dat het trammetje naar Castellum ook weer rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |